Contact Blocat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nu mai scrie nimic pe cheie? (Acolo unde inaite scria HUF).
    ex:
    Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
    Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)

    Comment


    • #32
      cheia,busonul de la rezervor si butucurile de la usa si de la portbagaj nu au fost schimbate,numai contactul

      Comment


      • #33
        Pai si acum umbli cu 2 chei (lame) ?!?
        Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

        Comment


        • #34
          nu,contactul a venit pregatit pentru cheia mea deci nu umblu cu 2 chei

          Comment


          • #35
            AM mai spus... nu mai ungeti mecanismele contactelor cu ulei sau vaselina gresati-le cu grafit. un creion cu mina moale ras fin cu lama si introduceti praful rezultat in mecanism. veti fi uimiti cat de bine va functiona . cu ulei si vaselina plus praful ulterior sigur veti bloca mecanismele

            Comment


            • #36
              Originally posted by radu cornel View Post
              AM mai spus... nu mai ungeti mecanismele contactelor cu ulei sau vaselina gresati-le cu grafit. un creion cu mina moale ras fin cu lama si introduceti praful rezultat in mecanism. veti fi uimiti cat de bine va functiona . cu ulei si vaselina plus praful ulterior sigur veti bloca mecanismele
              E niste mici detalii:
              Nu se recomanda ungerea "cu galeata"...ci extrem de discret.
              Iar grasarea cu grafit....cine sterge toate petele lasate de cheie pe maini, haine, etc...
              Problema cea mare e acest contact "HUF", fiind cunoscut prin reprezentante ca o porcarie pe care unii l-au schimbat in garantie de cate 4-5 ori. Ca se schimba tot cu huf si ramane tot cu "Offffff, vai steaua lui..."
              Eu tot din asta am si ....l-am lasat pe ala original ca sa nu ma mai stresez cu altu (poate si mai prost). A agatat discret din prima zi...si eu am crezut ca se mai rodeaza si isi revine. Nu si-a revenit.
              Am rezolvat astfel: de doua ori pe an, primavara si toamna, cand verfic uleiul de la motor, pun O PICATURA de ulei de pe joja pe lama cheii si o introduc in contact. O gadil un pic pe acolo, rasucesc contactul de cateva ori si...asta e.
              Dupa care sterg bine-bine cheia sa nu ma fac de ulei prin buzunare. Si mai sterg cheia inca vreo cateva zile dupa fiecare scoatere din contact.
              Rezultat: contactul merge mult mai bine. Aproape, dar totusi nu la fel de bine ca la un Logan din 2008. (care nu are acest HUF).

              Comment


              • #37
                Si eu tot d-asta am, crezui ca nu-i original. Si tot asa fin agata amandoua cheile.

                Comment


                • #38
                  Pana la urma s-a rezolvat,cei de la service nici nu schimbase contactul,si azi a fost sunat tata de cineva de la dacia sa ii spuna ca nu a fost schimbat contactul,ca sa produs o incurcatura si abureli,si pana la urma a venit un mecanic de la dacia cu contactul si la schimbat la mine la garaj

                  Comment


                  • #39
                    Si eu patesc chestia cu "agatatul", sau merge destul de greu cheia in contact. Problema e ca de vreo doua ori a ramas blocata la pornire de mi-a carait electromotorul. I-am pus un pic de ulei pe lama, sa vedem ce si cum. Tot Huf d-asta e. Amandoua cheile merg la fel de prost. Agata fin la fiecare pozitie a cheii in contact.

                    Comment


                    • #40
                      Si eu am patit-o cu contactul!
                      Cand am cumparat Sandero anul trecut(sh, 2011) am observat ca agata in "treapta" a doua...sambata trecuta a iesit un fuior de fum de la el!!!
                      L-am schimbat cu unul cumparat de la targul Vitan, Valeo, 80 lei.
                      Cel vechi era...Huf.
                      Last edited by spik; 3 June 2016, 19:13.

                      Comment


                      • #41
                        Cum adica, a iesit fum din contact?

                        Comment


                        • #42
                          Pai, ajuns acasa am oprit motorul, am deschis portile la garaj si dupa ce am bagat masina am observat un "fir" de fum iesind din scoica!
                          Am oprit imediat si dupa cateva secunde de buimaceala am vrut sa pun contactul, insa becurile din bord o luau razna si cand intorceam cheia de pe demaror atunci incepea sa actioneze bendixul...apoi tacere!
                          Nici acel arc ce actioneaza cheia inapoi nu mai functiona.
                          La schimbare am observat firele rosu si portocaliu afumate si izolatia topita la contact...cred ca a dat si la masa.
                          Sotia mi-a spus ca s-a auzit si un zgomot apoi mi-am dat seama ca am avut noroc ca nu s-a busit si electromotorul ce probabil a fost cuplat in mers din cauza defectului la contact.
                          Eu nu am auzit din cauza de ... muzica tare!
                          Deci atentie la contactele ce fac "figuri"!

                          Comment


                          • #43
                            Am pus un pic de ulei de mecanisme fine pe lama cheii, exact cum a facut si un coleg in urma, si merge mai bine cheia momentan.

                            Comment


                            • #44
                              Pana la urma, agatatul ramane valabil doar cu uleiul pus care aranjeaza pentru putin timp. Acum am pus spray wd40 in butuc si pe cheie, frecat contactul de cateva zeci de ori, pus iar wd40, si de cateva zile merge bine, nu mai agata.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google