Ba da, de acolo, prin niste fire trase se poate activa pornirea automata a stergatoarelor la spritarea parbrizului, activarea martorului pentru centura nepusa si multe altele.
Probleme la ventilatie?
Collapse
X
-
-
probleme cu ventilatia
Am un Logan Preferance si nu am avut nici o problema 3 ani de zile, dar de curand am observat ca ventilatia nu mai merge decat in pozitia 4 (in pozitiile 1, 2, 3 nu merge deloc- ca si cand ar fi oprita ventilatia). Pe treapta 4 merge foarte bine si aer cald si aer rece dar nu stiu ce s-a intamplat cu treptele mai mici de nu mai merg deloc. Cand se aprind luminile de bord comutatoarele de la caldura, aerisire si ventilatie nu se aprind si merge doar treapta 4.
Mi-ar prinde bine cateva sfaturi pt ca nu as vrea sa merg cu masina in service daca este ceva simplu de remediat.
Va multumesc anticipat
Comment
-
Verifica sigurantele mai intai. Daca nu e de acolo, e de la becul de sub fatada consolei.
Si referitor la ventilatie, numai in service se poate remedia. E stricat reostatul.
Comment
-
Pentru treptele 1,2 si 3 exista o rezistenta care regleaza intensitatea tensiunii electrice si rezulta turatii diferite ale ventilatorului. Treapta 4 este legata ''pe direct''. Piesa aia se numeste reostat si este o termosiguranta. Daca e arsa intrerupe circuitul. Incearca sa unesti cele doua capete cu un fir de sarma, o sa mearga fara schimbarea ei.
Si este ars si becul din panoul central, cum am mai zis.
Comment
-
Am si eu problema cu becul de la ventilatie. La inceput se aprindea cu intarziere (adica aprindeam farurile si peste vreo 30 sec 1 min se aprindea si el), dupa aceea deloc, dar in tot timpul mergea daca ii dadeam vreo palma. Ma gandesc ca s-a miscat ceva pe acolo.
Se poate ajunge la el fara sa desfac garnitura centrla?
Comment
-
Trebuie sa desfaci fatada consolei ca sa ajungi la el, mai mult ca sigur e un contact imperfect, sau becul ars. Eu banuiesc ca ar fi ceva probleme la mufarea lui.
Comment
-
si eu banuiesc. Dar am cd-player de fabrica si nu prea vad cum as putea ajunge la surubele acelea sa le desfac. Daca as trage putin de partea de jos, as avea vreo sansa sa ajung la mufa fara sa fortez prea mult fatada? Fiindca datorita faptului ca o perioada a mers "cu pumni" si eu ma gandesc la un contact imperfect
Comment
-
Scoti CD Playerul cu doua surubelnite subtiri sau cuie bagate in gaurile alea, pana se declipseaza.
Dupa care procedezi ca in schema urmatoare:Attached Files
Comment
-
Originally posted by andrei View PostPentru treptele 1,2 si 3 exista o rezistenta care regleaza intensitatea tensiunii electrice si rezulta turatii diferite ale ventilatorului. Treapta 4 este legata ''pe direct''. Piesa aia se numeste reostat si este o termosiguranta. Daca e arsa intrerupe circuitul. Incearca sa unesti cele doua capete cu un fir de sarma, o sa mearga fara schimbarea ei.
Si este ars si becul din panoul central, cum am mai zis.
M-am hotarat sa merg la service cand o sa am timp pentru ca nu ma pricep sa umblu singur si mi-e frica sa nu fortez ceva si sa o stric mai rau.
Ai idee cam cat m-ar costa reparatia asta intr-un service autorizat Dacia si intr-un service privat?
Comment
-
Pana in 30-40 ron o sa coste in service Dacia.
In service privat nu stiu.
Comment
Comment