Volan Putin Stramb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Da puntea fata..dar atunci de ce toceste spatele stanhga iinterior?..cu puntea fata nu am avut "probleme"..am avut un accident in care mi-a intrat unu fix in roata spate stanga..de mi-a indoit roata si implicit puntea veche pe care am si schimbat-o cu una de la dezmembrari...am uiatat sa zic ca la inceput mi-a tocit dreapta spate pe interior..am observat asta cand era tocit destul de serios si dupa ce am pus un cauciuc mai bun pe dreapta se pare ca tocitul s-a mutat pe stanga interior...
    Slow & Safe

    Comment


    • #32
      poate si puntea de la dezmebrari era stramba , ca oricum nu aveai cum s`o verifici.
      poate scapi dar cu fuzeta stramba , din ax , dar asta doar la service poti vedea.

      Comment


      • #33
        Da..exact..nu aveam cum sa o verific..fata nu-mi toceste deloc acum..da fapt niciodata nu mi-a tocit...dar daca am avut probleme cu spatele uite ca se "transmite" in volan...fata niciodata nu a fost atinsa sau ceva si volanul este stramb.dupa chesta asta cu puntea spate..asadar o geometrie e totusi necesara nu? sau macar un paralelism..macar sa stiu ce are...dar cum am spus si mai sus saca puntea era stramba nu-mi tocea numai pe partea aia stramba? dupa ce am schimbat cauciucul care-l tocea pe dreapta s-a mutat toceala pe stanga...ma gandesc ca daca era stramba tocea numai pe partea aia...sper din tot sufletu sa nu fie puntea de vina.
        Slow & Safe

        Comment


        • #34
          nu iti faci geometria atunci , iti face doar o constatare , adica sa`ti zica exact de unde provine problema , iesi mai ieftin cu constatarea , 20-25 lei.

          Comment


          • #35
            ok ..merci pt sfaturi...si deja i-mi faceam iluzii ca rezolv cu o geometrie..dar cine stie poate ca...
            Slow & Safe

            Comment


            • #36
              Mai demult am dat si eu cu roata dreapta fata intr-o bordura crezand ca de atunci volanul imi sta putin virat spre dreapta. Dupa parerea mea nu cred ca este asa tinand cont ca zilele astea am condus un Logan van fara servodirectie de nici-un an si am ramas surprins ca si la el era volanul virat putin spre dreapta,mentionez ca nici masina mea nu are servodirectie. Eu cred ca Loganurile care nu au servodirectie vin din fabrica cu volanul virat putin spre dreapta.
              sigpic

              Comment


              • #37
                Volanul trebuie sa stea pe un drum plan (fara inclinatie!), DREPT. Nu trebuie sa traga nici stanga, nici dreapta.
                Nu trebuie sa ai nici cel mai mic joc la directie.
                Este aberant sa spui ca asa vin din fabrica si ca asa e corect...

                Sunt elemente esentiale sigurantei circulatiei.
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • #38
                  Nu am spus ca am joc in directie una e sa ai joc in directie si alta e sa stae volanul putin virat spre dreapta si nici nu imi trage stanga, dreapta. Cred ca am fost clar si ce am vazut asta am spus.

                  Daca sta volanul putin virat spre dreapta sau stanga nu cred ca este un element de siguranta al circulatiei.
                  Last edited by mamba; 19 January 2011, 16:12. Reason: Automerged Doublepost
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Si eu am fost clar.
                    Cu un motiv anume am completat informatia legata de volan.

                    Ma repet: Un volan NU trebuie sa stea inclinat, masina ruland pe un plan drept.
                    Incearca un test al geometriei, s-ar putea sa ai niste surprize, din pacate...
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • #40
                      Atata timp cat masina marge perfect ruland pe un plan drept adica nu trage nici stanga sau dreapta si nu am joc in volan nu ma deranjeaza acest lucru ca volanul sta cateva grade spre dreapta dar eu am am vazut si la acel logan van acelasi lucru ca la mine si am zis ca e posibil sa fie asa din fabrica.
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        sa fie posibil din fabrica
                        ia dute tu la geometrie sa vezi ce zice mesteru ala de volanul tau putin stramb.
                        posibil sa ai unghi de fuga cu o gradatie aiurea si sa nu simti tu nimic.

                        Comment


                        • #42
                          o intrebare am pentru stiutori....cum poti face geometria acasa...sa tio faci tu singur ...sa poti sa reglezi tu cat vrei si sati iasa drept volanu ...ca am tot auzit pe uni care au facut geometria pe nustiu ce aparate cica "performante" si cand au iesit de acolo tot la fel....sa vedem un raspuns daca stie cineva

                          Comment


                          • #43
                            Te dezamagesc...nu ai cum sa faci geometria acasa...
                            Aparatele...oricat de performante ar fi, conteaza foarte mult factorul uman; omul de la pupitru.
                            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                            Comment


                            • #44
                              @ Avoss @ ca sa faci geometria acasa cauti prin sertare o culegere de probleme de geometrie si te apuci sa rezolvi
                              pentru masina sau inventat niste aparate,stand de directie,se numeste ,sfatul meu folosestel cu incredere,volanu va sta drept,cauciucurile se vor uza uniform si nu vei fi nevoit sa faci muschi ca sa tii masina pe drum
                              poti sa ma injuri dar asta e adevaru

                              Comment


                              • #45
                                omu stai linistit..nu injur pe nimeni..eu unu cam de 1an si 6 luni imi fac singur geometria acasa...asa ca se poate trebuie doar putina indemanare..si cam in 20-30 de minute am terminat treaba ...un mecanic bun ma invatat si de atunci nu mai am probleme cu unghiu de fuga sau uzura cauciucuri sau ca volanul nu st bine...chiar la sfarsitu de sapatamana o sa ma bag la reglaj in urma loviri usoare a unei piere mai mari, volanul trage usor dreapta in urma lovituri, deci se poate atata iti trebuie putina indemanare...prima data mam chinuit o jumate de zi pana am prins smecheria..dar acuma in 30 de min se rezolva...Care crede bine care nu sa nu creada ..am vrut doar sa spun ca se poate

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google