Volan Putin Stramb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    ai dreptate se face si acasa,dar pe un stand se pot vedea si alte defecte,daca stie mecanicu sal foloseasca,amortizoarele daca sunt drepte,capetele de bara daca au joc,bucsile de bascule daca sunt duse,repet daca stie omu ce sa vada si nu se uita la datele de pe desk ca vitelu la poarta noua

    Comment


    • #47
      clar ca nu este ca pe stand unde vede daca mai ai ceva defect...dar asa daca este numai unghiu se poate...

      Comment


      • #48
        Daca zici ca iti faci geometria acasa de 1 an si 6 luni ce rost mai are intrebarea ta din postul #42 ?
        sigpic

        Comment


        • #49
          am vrut sa vad o parere...si mai ales sa vad daca sunt oameni pe forum care stiu putina mecanica ...parere au tyoti ...dar un sfat bun rar primesti

          Comment


          • #50
            Originally posted by Avoss View Post
            eu unu cam de 1an si 6 luni imi fac singur geometria acasa...asa ca se poate trebuie doar putina indemanare..si cam in 20-30 de minute am terminat treaba ...un mecanic bun ma invatat si de atunci nu mai am probleme cu unghiu de fuga sau uzura cauciucuri sau ca volanul nu st bine...
            Teoretic, in momentul in care desfaci, desfiletezi un cap de bara, numeri filetele (numarul de rotatii complete). DACA exista exact acelasi reper (fabricat de acelasi producator!) este foarte posibil sa nu mai efectuezi geometria.
            INSA, aceasta este o metoda absolut empirica, si nu are nici o legatura cu geometria masinii, care, asa cum au scris si colegii releva si alti factori.

            Sunt elemente pe care nu le poate observa decat un stand computerizat, iar metoda aceea se practica de "mesiariasii" vechi ce nu aveau la dispozitie asemenea aparatura...
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • #51
              acuma vine si intrebarea..cat de des iti faci geometria, daca zici ca de un an si 6 luni? ca daca dupa fiecare groapa mai mare o faci, am impresia ca totusi ar trebui sa o faci intr un loc specializat..nu de alta, da am luat si eu cratere imense si s a surpat si soseaua sub mine in mers si n a avut nimic geometria..singuru moment in care s a dereglat putin a fost cand am luat o bordura cu vreo 40 la ora pe frana si s a facut praf si janta
              sigpic

              Comment


              • #52
                se vede clar ca loganul este viitorul vechii dacii , si obiceiurile posesorilor au ramas la fel , in curtea propie.

                Comment


                • #53
                  @ CataFOF adevarat graiesti domle,masini multe meseriasi si mai multi

                  Comment


                  • #54
                    am fost sa fac geometria undeva, a umblat la capetele de bara si presiune roti, pe urma am fost in alta parte doar sa o verifice nu a umblat la presiune (dupa ..am facut presiunea si am constat ca era facuta prost ca valori adica 1,7 si 1,9 in loc de 2,0 si 2,2)

                    as dori care se pricepe sa -mi explice valorile din foto multam
                    nu am mai deschis alt topic...
                    ..
                    Attached Files
                    sandero 1.4 owner

                    Comment


                    • #55
                      chitziman o mika problema ai cu bucsile de la bascula de pe dreapta ori sunt mai spate (presate mai mult) ori sunt pe duca,trage cu un levier de bucsa din fata la bascula dreapta si vezi de are joc,poate sa fie dezlipita de pe bucsa metalica(nu am mai facut directie,geometrie, de 2 ani si mai uita omu,de varsta)
                      in rest OK

                      Comment


                      • #56
                        nu am citit posturile de mai sus dar am patit si eu asa ceva am lovit cu janta bordura si sa indoit putin pipa bieleta [cap bara cum zic unii]am fost si mi-a facut bracajul si sa indreptat volanul

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by nikuniku View Post
                          chitziman o mika problema ai cu bucsile de la bascula de pe dreapta ori sunt mai spate (presate mai mult) ori sunt pe duca,trage cu un levier de bucsa din fata la bascula dreapta si vezi de are joc,poate sa fie dezlipita de pe bucsa metalica(nu am mai facut directie,geometrie, de 2 ani si mai uita omu,de varsta)
                          in rest OK

                          ...din cauza ca..? sau mai exact de unde concluzia asta
                          sandero 1.4 owner

                          Comment


                          • #58
                            nu stiu sa interpretez concret datele de pe foaia pusa de tine ,dar vad o diferenta foarte mica care nu ar trebui sa conteze

                            pana la urma iti mai sta volanul drept sau nu ?

                            cauzele pot fi :
                            - bratele din caseta si capetele de bara nereglate corespunzator
                            - diferenta pe profilul anvelopei (tocita in exterior sau interior)
                            - puntea spate stramba (daca ai lovit vreo bordura)
                            - bascule schimbate si montate necorespunzator
                            - joc in caseta de directie


                            -echilibrarea este recomandata sa se faca odata la 5000 de km
                            -geometria se face :-cand schimbi capete de bara / brate
                            -cand schimbi bascula/pivot

                            Nu se face la schimbul amortizoarelor,arcurilor,jantelor,anvelopelor...
                            Last edited by cos_min_i; 29 January 2011, 10:21.

                            Comment


                            • #59
                              acum volanul sta drept , singurul lucru la care ma gandesc ar fi vreo groapa in rest nu s-a intamplat nimic, am observat totusi ca pe dreapta exterior ar fi putin mai tocit decat pe stanga exterior
                              echilibrare nu am facut deloc pana acum am 30 de mii de km
                              sandero 1.4 owner

                              Comment


                              • #60
                                Stie cineva daca dupa ce a fost schimbata puntea spate(am schimbat-o cu un prieten..era de la dezmembrari) mai este nevoie de ceva" gen paralelism punti sau altceva facut in service? am schimbat-o si atat..dupa care observ ca roade dreapta interior...dupa ce am schimbat cauciucul respecti roade stanga interior..o sa ma duc in service cat de curand sa o bag pe stand sa vad ce si cum...are cineva vreo idee?
                                Slow & Safe

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google