posibil sa fi luat puntea de la dezmembrari tot stramba.
Volan Putin Stramb
Collapse
X
-
In prima faza la asta m-am gandit si eu..mai ales ca de la dezmembrari nu stii cum e..insa ce mi-a dat mie de gandit e faptul ca prima data tocea dreapta interior si dupa schimbarea cauciucului respectiv toceste stanga interior..daca era stramba nu tocea mereu pe o parte?? adica pe partea stramba? de ce sa se "mute" asta? Si inca ceva..la denivelari,gauri etc parca are asa o instabilitate ca si cum te-ar fura..repet ..schimbarea asta am facut-o cu un prieten la garaj,nu in service....Slow & Safe
Comment
-
ma nu stiu ce sa`ti zic , de ce sa zic prostii daca nu stiu.
posibil ca puntea care ai luat`o , sa fie stramba in partea stanga , exact unde iti toceste tie.
si eu cat am mers ci puntea stramba , era foarte instabila la viraje , deci ai mare grija.
dute mai bine undeva sa o verifice , sa sti sigur o treaba.
Comment
-
Problema pe care am prezenatat-o anterior cu volanul am rezolvat-o(geometrie,86 lei) insa partea grea e cu puntea spate care e stramba..si ca sa o schimb am inteles ca e vreo 20 mil..un tip amabil de la receptia service-ului m-a sfatuit sa fac un casco si dupa 2 ..3 luni sa o schimb...la mn cam asta e solutia....Slow & Safe
Comment
-
problema cu volanul putin stramb este si la mine.volanul imi sta asa de ceva timp,dar stiam ca trebuie sa schimb capetele de bara si nu am dat importanta,crezand ca odata ce le schimb scap de problema. a sosit timpul, am schimbat capetele de bara, facut geometirie.etc..problema la fel, volanul putin spre stanga,masina merge drept, nu trage nimic..am tot vb cu un nene mecanc si mi a spus ca ar fi crucea cardanica de sub bord, nu am schimbat capetele de bara la timp si sa uzat si aia. i am expilicat ca pe curbe si la viteza simt ca pluteste masina, am si un joc mic in volan,acum astep sa fac $ si schimb crucea cardanica .din vorbe aia ar fi problema, acum sa vedem.......
Comment
-
salut
am si eu o problema, volanul este putin stramb catre stanga, iar masina trage dreapta serios, adica la o viteza de ~100km/h in 10m sunt in sant! mentionez ca masina am cumparato la sh anul trecut. din ce am citit pe forum tre sa-i fac neaparat o geometrie si vroiam sa stiu daca astfel de probleme apar in urma accidentelor?
Comment
-
Nu doar accidente. Mai pot fi: uzuri organe directie (capete de bara), anvelope cu defecte.
Ar trebui intai sa fie verificate jocurile la directie, schimbate piesele uzate, apoi verificate unghiurile. Daca persista, standul poate indica unde este hiba.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
Comment