Volan Putin Stramb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    posibil sa fi luat puntea de la dezmembrari tot stramba.

    Comment


    • #62
      In prima faza la asta m-am gandit si eu..mai ales ca de la dezmembrari nu stii cum e..insa ce mi-a dat mie de gandit e faptul ca prima data tocea dreapta interior si dupa schimbarea cauciucului respectiv toceste stanga interior..daca era stramba nu tocea mereu pe o parte?? adica pe partea stramba? de ce sa se "mute" asta? Si inca ceva..la denivelari,gauri etc parca are asa o instabilitate ca si cum te-ar fura..repet ..schimbarea asta am facut-o cu un prieten la garaj,nu in service....
      Slow & Safe

      Comment


      • #63
        ma nu stiu ce sa`ti zic , de ce sa zic prostii daca nu stiu.
        posibil ca puntea care ai luat`o , sa fie stramba in partea stanga , exact unde iti toceste tie.
        si eu cat am mers ci puntea stramba , era foarte instabila la viraje , deci ai mare grija.
        dute mai bine undeva sa o verifice , sa sti sigur o treaba.
        Last edited by CataFOF; 17 February 2011, 23:58. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #64
          Si ce ai facut? ai schimbat puntea? banuiresc ca la o punte stramba asta e sibgura solutie nu? schimbul....mai pomenea cinevea pe aici de indreptat....
          Slow & Safe

          Comment


          • #65
            da , clar , am schimbat`o pe casco.
            ce sa repari , ca o data ce sa strambat si o readuci inapoi , pierde rezistenta , nu e de joaca.

            Comment


            • #66
              Dar se poate face asta nu? Nu stiam ..in service-ul dacia se face asa ceva? Eu sper sa nu fie puntea dar nu se stie..nu am casco..si momentan nu-mi permit o punte noua...
              Slow & Safe

              Comment


              • #67
                te cred , dute si intereseaza`te intai , vezi ce si cum , pe forum in afara de o parere doua , nu rezolvi alceva.

                Comment


                • #68
                  Problema pe care am prezenatat-o anterior cu volanul am rezolvat-o(geometrie,86 lei) insa partea grea e cu puntea spate care e stramba..si ca sa o schimb am inteles ca e vreo 20 mil..un tip amabil de la receptia service-ului m-a sfatuit sa fac un casco si dupa 2 ..3 luni sa o schimb...la mn cam asta e solutia....
                  Slow & Safe

                  Comment


                  • #69
                    problema cu volanul putin stramb este si la mine.volanul imi sta asa de ceva timp,dar stiam ca trebuie sa schimb capetele de bara si nu am dat importanta,crezand ca odata ce le schimb scap de problema. a sosit timpul, am schimbat capetele de bara, facut geometirie.etc..problema la fel, volanul putin spre stanga,masina merge drept, nu trage nimic..am tot vb cu un nene mecanc si mi a spus ca ar fi crucea cardanica de sub bord, nu am schimbat capetele de bara la timp si sa uzat si aia. i am expilicat ca pe curbe si la viteza simt ca pluteste masina, am si un joc mic in volan,acum astep sa fac $ si schimb crucea cardanica .din vorbe aia ar fi problema, acum sa vedem.......

                    Comment


                    • #70
                      am si eu o problema schimbat caseta de directie la 38000 km in noiembrie 2010 si de atunci numa probleme. am fost de 5 ori la service pt a mi reface geometria rotilor . numaistiu ce sa fac
                      masina trage stanga

                      Comment


                      • #71
                        BRZ ai servo directie sau fara?

                        Comment


                        • #72
                          salut

                          am si eu o problema, volanul este putin stramb catre stanga, iar masina trage dreapta serios, adica la o viteza de ~100km/h in 10m sunt in sant! mentionez ca masina am cumparato la sh anul trecut. din ce am citit pe forum tre sa-i fac neaparat o geometrie si vroiam sa stiu daca astfel de probleme apar in urma accidentelor?

                          Comment


                          • #73
                            Nu doar accidente. Mai pot fi: uzuri organe directie (capete de bara), anvelope cu defecte.
                            Ar trebui intai sa fie verificate jocurile la directie, schimbate piesele uzate, apoi verificate unghiurile. Daca persista, standul poate indica unde este hiba.
                            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                            Comment


                            • #74
                              am servodirectie

                              Comment


                              • #75
                                ca aveti servo sau nu, mai putin conteaza. nu va mai jucati cu directia. dupa orice interventie la punti fie la bucsi, bielete, rulmenti sau alte alea refaceti unghiurile

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google