Duminica dimineata mi s-a pus mie pata sa ma apuc sa curat motorasul pas cu pas. Il scot si incep sa il curat cu WD40, il montez la loc si incep sa ii dau la automat sa pornesc masina.a pornit de la prima cheie insa surpriza statea foarte turat motorul(cam pe la 1800-2000 rpm). Opresc si pornesc motorul de foarte multe ori(cam de vreo 10-15 ori) si la un moment dat mi se aprinde martoeul "CECH ENGINE" in bord.Ma uit iar sub capota si observ ca am uitat sa ii pun mufa la motoras. Ii pun mufa si pornesc motorul, totul mergea perfect statea binela relanti nu trepida dar nu s-a stins martorul din bord. Insa luni dimineata cand plec de acasa aveam martorul inca aprins. Ajung la un magazin, opresc ca sa cumpar ceva si cand pornesc iar motorul s-a stins martorul.Mentionez ca de cand s-a aprins martorul am parcurs cu masina 300 km cu viteze de peste 120 kmh. Masina a functionat impecabil cu martorul aprins. Nu s-a simtit nici o modificare il comportamentul masinii.
Poate sa ma lamureasca si pe mine cineva ce s-a intamplat?
Poate sa ma lamureasca si pe mine cineva ce s-a intamplat?
Comment