Motorul Se Incinge Intr-un Km :|

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorul Se Incinge Intr-un Km :|

    Salutare prieteni ! Deschid acest thread in speranta ca ma puteti ajuta cu niste raspunsuri sau sfaturi.
    Problema mea este urmatoarea:
    De aproximativ o saptamana am observat ca se ridica foarte repede pavelele de la temperatura apei, si cand spun repede ma refer la 2 pavele ridicate dupa numai un km, un km jumatate de mers. La 4 pavele ajunge undeva dupa 6 sau 7 km de mers in conditii de week-end (trafic lejer). 4 pavele nu sunt un motiv de ingrijorare dar totusi am zis sa ridic capota ca sa verific antigelul. Nivelul antigelului era undeva intre minim si maxim dar cand am pus mana pe vasul de expansiune am observat ca frigea foarte foarte tare dar si mai tare frigea un furtun care trece pe undeva prin spatele GMV-ului !
    Am mers la Dacoserv Preciziei si am pus masina pe un tester si au descoperit ca am o bujie arsa dar ca temperatura indicata pe calculator este OK. Am schimbat bujia, dar cum bujia nu avea treaba cu temperatura apei de la motorul meu..cea mai buna rezolvare gasita de seful de atelier de acolo a fost: "antigelul are 3 ani si si-a pierdut proprietatile".
    OK, schimb si antigelul. Plec de la service si am observat ca temperatura nu a mai urcat asa repede.. asta pana astazi cand a inceput sa faca la fel.
    Cum nu mai am nici o cunostinta care sa aiba un Logan cu acelasi motor ca al meu (1.5 dci / 2007 /75 cp ) va rog pe voi sa ma ajutati cu niste raspunsuri.

    Oare asa sa fi urcat mereu temperatura?
    E normal sa friga vasul de expansiune asa de tare?
    La voi dupa ce distanta se aprind primele 2 pavele?

  • #2
    nush cum frige vasu ca nu am stat sa verific. eu la logan ridica capota doar de plicitiseala.
    dar 2pavele fac cam in 400-600m. 4pavele fac in 1km vara , 2-3iarna

    acum am vazut ca ai disel. nu stiu ce sa zic...
    oricum nu mai asculta din prima ce zic aia de la service , daia avem forum

    sigpic

    Comment


    • #3
      eu zic ca merge in parametrii normali.4 linii sunt normale.astea diesel se incalzesc oleaca mai greu decat benzinarele.cand nu sta la 4 linii sa-ti faci griji.normal ca furtunele se incalzesc.doar is in jur de 85 grade c.
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • #4
        Nu cele 4 pavele ma ingrijoreaza, ci faptul ca primele 2 se ridica foarte repede in conditiile in care motoarele diesel se incalzesc ceva mai greu. asa cum spui si tu Margelatule.

        Comment


        • #5
          pai acum e mai cald.e normal sa fie asa.al meu daca il las in soare si ii dau "flasneta ",nici nu apuc bine sa ies din curte si am doua linii.pentru linistea ta poti verifica termostatul.
          Welcome to the Club, We Have Jackets !

          Comment


          • #6
            Foarte bine ca primele doua linii apar repede.
            Ca sta la 4 linii, e normal cum spui.

            Comment


            • #7
              km cati ai facut cu ea? verifica si termostatul.
              sigpic

              Comment


              • #8
                masina are 3 ani in aprilie si 36000 km. La termostat ma gandeam si eu. Am mai citit pe forum legat de probleme cu termostatul si la cei mai multi se blocheaza pe deschis. La mine e posibil sa fie pe dos )

                Comment


                • #9
                  nu neaparat ca s-a blocat.probabil se deschide mai greu.el trebuie sa se deschida la o anumita temperatura.probabil se deschide mai tarziu.
                  Welcome to the Club, We Have Jackets !

                  Comment


                  • #10
                    Ma voi si daca masina merge bine va faceti probleme...
                    minimaximo...ti-a trecut de 4 liniute?...nu.... e perfect atunci
                    nu ti s-au aprins deloc liniutele din bord chiar si dupa o distanta mare parcursa?...nu...e prefect atunci....deci lasa masina in pace
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      NU iti fa probleme atata timp cat ai antigel in vasu lde expansiune si pe indicator nu se depasesc 4 pavele. Pe indicator apar 4 pavele in mometul cand motorul trece de 85 grade iar la 89-90 grade deschide termostatul. Deci stai linistit sa te alarmezi doar cand pe indicator apar 6 sau mai multe pavele.
                      PS: a venit vara e normal sa se incalzeasca mai repede si eu am tot diesel si acum vara cam in 1-2km se fac 2 pavele si cam in 6-7km se fac 4.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by bogdan_1984 View Post
                        km cati ai facut cu ea? verifica si termostatul.
                        Nu are cum sa fie de la termostat. De moment ce temperatura ramane la 4 liniute, adica optima, nu are cum sa fie de la termostat. Atunci ii sarea de 4 liniute. Eu zic ca nu are nimic masina....
                        Logan Ambition 1.6 8V

                        Comment


                        • #13
                          minimaximo - cumva semne de oboseala a pompei de apa.

                          Comment


                          • #14
                            Nu stiu ce sa zic. Nici la benzinar nu se aprind asa repede primele 2 liniute. Oricum, eu sunt de parere ca daca se incalzeste mai repede decat stiai tu, sa faci totusi o constatare la un service. Sa fii sigur. 4 liniute este exact cat trebuie, dar din experienta stiu ca dieselul de 70CP ajunge la 4 liniute fff greu.
                            Si-apoi e stiut faptul ca termostatele noastre pica in draci ... foarte multi le-au inlocuit pe motiv ca se blocau pe deschis. Poate ca al tau e pe invers. Eu l-as inlocui imediat! Mai ales ca vin caldurile ...

                            Comment


                            • #15
                              cred ca-ti faci de lucru singur e normal sa friga furtunul daca lucreaza termostatul era mai grav daca nu frigea. cand nu-ti functioneaza o bujie, deci motorul nu lucreaza in parametri apare o incalzire a motorului care trage normal mai greu. incearca sa alergi intr-un picior nu cu amandoua... afirmatia ca antigelul si-a pierdut calitatile dupa 3 ani = zero poti sa mergi si cu apa din balta desi nu iti recomand concluzie schimba mecanicul ca sa nu mai fii client bun de jumulit de retinut ca toti constructorii recomanda inlocuirea antigelului dupa un nr. de ani , dar daca nu ai avut pierderi, nu ai completat cu apa chioara nu prea isi are rostul poti verifica punctul de inghet al acestui, operatie dealtfel pe care treb. sa ti-o faca orice service serios la revizia programata

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google