Salutare prieteni ! Deschid acest thread in speranta ca ma puteti ajuta cu niste raspunsuri sau sfaturi.
Problema mea este urmatoarea:
De aproximativ o saptamana am observat ca se ridica foarte repede pavelele de la temperatura apei, si cand spun repede ma refer la 2 pavele ridicate dupa numai un km, un km jumatate de mers. La 4 pavele ajunge undeva dupa 6 sau 7 km de mers in conditii de week-end (trafic lejer). 4 pavele nu sunt un motiv de ingrijorare dar totusi am zis sa ridic capota ca sa verific antigelul. Nivelul antigelului era undeva intre minim si maxim dar cand am pus mana pe vasul de expansiune am observat ca frigea foarte foarte tare dar si mai tare frigea un furtun care trece pe undeva prin spatele GMV-ului !
Am mers la Dacoserv Preciziei si am pus masina pe un tester si au descoperit ca am o bujie arsa dar ca temperatura indicata pe calculator este OK. Am schimbat bujia, dar cum bujia nu avea treaba cu temperatura apei de la motorul meu..cea mai buna rezolvare gasita de seful de atelier de acolo a fost: "antigelul are 3 ani si si-a pierdut proprietatile".
OK, schimb si antigelul. Plec de la service si am observat ca temperatura nu a mai urcat asa repede.. asta pana astazi cand a inceput sa faca la fel.
Cum nu mai am nici o cunostinta care sa aiba un Logan cu acelasi motor ca al meu (1.5 dci / 2007 /75 cp ) va rog pe voi sa ma ajutati cu niste raspunsuri.
Oare asa sa fi urcat mereu temperatura?
E normal sa friga vasul de expansiune asa de tare?
La voi dupa ce distanta se aprind primele 2 pavele?
Problema mea este urmatoarea:
De aproximativ o saptamana am observat ca se ridica foarte repede pavelele de la temperatura apei, si cand spun repede ma refer la 2 pavele ridicate dupa numai un km, un km jumatate de mers. La 4 pavele ajunge undeva dupa 6 sau 7 km de mers in conditii de week-end (trafic lejer). 4 pavele nu sunt un motiv de ingrijorare dar totusi am zis sa ridic capota ca sa verific antigelul. Nivelul antigelului era undeva intre minim si maxim dar cand am pus mana pe vasul de expansiune am observat ca frigea foarte foarte tare dar si mai tare frigea un furtun care trece pe undeva prin spatele GMV-ului !
Am mers la Dacoserv Preciziei si am pus masina pe un tester si au descoperit ca am o bujie arsa dar ca temperatura indicata pe calculator este OK. Am schimbat bujia, dar cum bujia nu avea treaba cu temperatura apei de la motorul meu..cea mai buna rezolvare gasita de seful de atelier de acolo a fost: "antigelul are 3 ani si si-a pierdut proprietatile".
OK, schimb si antigelul. Plec de la service si am observat ca temperatura nu a mai urcat asa repede.. asta pana astazi cand a inceput sa faca la fel.
Cum nu mai am nici o cunostinta care sa aiba un Logan cu acelasi motor ca al meu (1.5 dci / 2007 /75 cp ) va rog pe voi sa ma ajutati cu niste raspunsuri.
Oare asa sa fi urcat mereu temperatura?
E normal sa friga vasul de expansiune asa de tare?
La voi dupa ce distanta se aprind primele 2 pavele?
Comment