deci 1,5 DCI 85cp 10500 km laureate, neaccidentata, daca conteaza acest aspect 1. nu mi sa incins niciodata motoru mai mult de 4 linii (am mers 350 km intro zi era toamna), 2. cateodata dupa ce scot cheia din contact de aude un bazait mic in bord timp de 1- 3 minute si se opreste pe urma (eu scot mp3u cu totu si nul las in masina, nu e de la mp3) dar face zgomotul asta doar cateodata, nu stiu daca se aude si in mers, nam cum sa-mi dau seama, 3. am bagat 60 l motorina (pana a dat pe afara) si am pana acum 220 km mersi si masina a consumat cam 13,5 l si inca nu mi-a scazut vreo linie de combustibil de pe display. 4. asta sera am observat ca nu mi se mai aprind ledurile de jos de la ventilatie, mod si cald sau rece, cel de pe AC merge si cele de sus toate (geamuri, dezaburire, lock etc.) nu am scurt la ea (ala de la frane) astept cu nerabdare pareri, sfaturi sugestii & etc de la voi ! stima !
Mai Multe Probleme La DCI 85 Cp Need Help !
Collapse
X
-
1.e perfect.merge in parametrii normali.4 linii e ok.
2.cred ca e de la servodirectie ,dar nu e nimic deosebit,
3.ai bagat prea mult.o sa ramana blocata sonda aia daca mai bagi asa in ea.deci tu ai aproape plin si de aceea nu-ti arata ca ai consumat.sonda stie de 50 l ca intra maxim in rezervor.
4.e ars becul de la panoul de comenzi ventilatie.se schimba dar greu ca e stramt locul.
per ansamblu nu e nimic grav.becul o sa trebuiasaca sa te chinui ca e pozitie nasoala .cauta pe aici pe forum ca o sa gasesti si cum se schimba becul ala.Welcome to the Club, We Have Jackets !
-
1. 4 linii la diesel este foarte bine. aceea este temperatura otpima.
2. ma depaseste
3. de indata ce consumi acei litri, iti va indica corect. sfatul meu este sa nu mai bagi atata motorina in rezervor. plinul se face la primul click al pistonului de motorina sau cel mult la al treilea click.
4. problema se rezovla pe garantie. asta in caz ca mai ai garantie. poate sa fie valabil si la pct 2.sigpic
Comment
-
am inteles treba cu becul, cu sonda (nam sa mai bag atata motorina dar prinsesem si eu o superoferta), garantie nu mai am iar la pct1 am avut 4 linii doar odata in rest numai 2 ! merg cu ea in oras (20 - 30 km pe zi) si mai mult de 2 linii la temperatura nu urca !logan 1,5'DCI /85cp.
Comment
-
1. E normal, dci de 85 se incalzeste foaaarte greu la 4 linii (cand o sa ai 4 linii e ca si cum iti zice ca ai mers mult cu eadar nu e nicio problema la 4 linii, cat nu sare peste este ok treaba), de indata ce ai 2 linii poti sa-i dai forja linistit.
2. Si mie-mi plac sunetele care se aud dupa ce opresc masina inca vreo 30 de secunde cam asa, bipaieli, chestii, e electronica.
3. Sa nu mai bagi 60 de litri, baga 50, oricum consuma putin, n-are rost sa strici ceva doar asa de dragul de a o avea full "ochi".
4. Se intampla, cum ti-e norocul, mie la Ph1 la aeroterma nu s-a ars deloc in 200.000 km., decat becurile de la butoane, se schimba oricum, becul ala sa fie toata problema la masina.
Per' ansamblu problema principala a masinii tale este becul de la aeroterma care nu se mai aprinde, in rest totul decurge normal.
Comment
-
va multumesc mult dragilor pt raspunsuri ! motorina o aveam de la un var din germania luata de la omv nu de la baieti si sa inteleg ca daca mai consum inca 3 -5 litri o sa-mi scada si liniutele de pe dispaly nu ? bine ca singura problema e becul care banuiesc ca nu e problema daca o sa-l schimb peste o saptamana sau o luna !logan 1,5'DCI /85cp.
Comment
-
Si eu am o problema asemanatoare la becul ala de la comanda aerotermei ,cateoadata se aprinde cateodata nu si atunci daca comut de cateva ori aeroterma intre treptele 1 si 2 si se aprinde.De cateva zile nu se mai aprinde deloc si banuiesc ca este un contact imperfect ori sa ars becul.
Daca stie cineva din gresala topicul ala cu schimbarea becului rog sa il puna aici sa imi fac o parere daca e de nasu meu sau apelez la baieti.Last edited by crull; 31 May 2010, 14:01.
Comment
Comment