Aerul Conditionat Nu mai Raceste !!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by lostparadise View Post
    Salutare
    Am si eu o problema recenta(azi) cu AC-ul, cam la 5 min dupa ce il pornesc se aude un zgomot ciudat, (acopera zgomotul produs de motor), se simt vibratiile in caroserie
    L-am oprit si repornit de cateva ori , am mers cu el asa vreo 10 min , e deranjant rau...aveti idee , a mai patit cineva asa ceva

    Respect
    Eu cred ca este electroventilatorul de la radiator care cupleaza treapta a doua, pe caldurile astea si la umbra mie imi cupleaza treapta 2 si in mers.

    Comment


    • #47
      Originally posted by Costi-bc View Post
      eu am o problema si mai grea. poate a patit cineva si-mi dea un sfat...

      am avut masina atinsa in fata in zona bateriei si a cutiei de sigurante. s-a reparat. acum am freon in instalatie , totul e ok din acest punct de vedere. dau drumul la A/C , cupleaza compresorul , porneste ventilatorul. merge 5-10 secunde si incepe sa bage rece , apoi se intrerupe ventilatorul si imediat dupa si a/c-ul ! dupa se inrosesc spirele de la termocupla !!!
      era sa iau foc ! a inceput sa iasa fum de sub capota... am crezut ca-i de la acea termocupla , dar am facut proba cu alta buna si am observat indeaproape fenomenul ...
      idei ? am verificat sigurantele mari... is ok ! ce poate fi ?

      ventilatorul si termocupla functioneaza la temperatura. doar cand pornesc A/C ul se intampla fenomenul !

      am scurt pe la fire undeva ? am scurt in compresor ? am scurt in ventilator ? cum pot verifica ?


      am fost la cateva servisuri si chiar la reprezentanta DACIA din Bacau si toti ridica din umeri ! sa las masina acolo si sa revin ... cand ? la toamna cand nu mai am nev de aceu...

      nu a patit nimeni ? ce sa incerc ? ce sa verific ?
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • #48
        problema de freon.
        ar fi bine sa va verificati mereu masinile dupa ce le luati din service pentru ca mecanicii "uita" intr-un mod cam intentionat sa mai puna freon la loc.
        eu am avut radiatorul de apa cu un suport rupt, nu spart nu nimic. radiatorul de aer, neatins dar a fost schimbat pe casco cel de apa si a fost deconectat cel de aer, pierzand tot freonul. chiar daca verificam masina daca functioneaza aerul atunci nu mi-as fi dat seama fiind frig afara. abia vara mi-am dat seama ca nu am freon. si instalatia nu a avut nici o scurgere sau ceva sa zici ca la service mia fost pus freon da l-am pierdut pana in vara..
        turbo makes torque and torque makes fun

        LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

        Comment


        • #49
          Multumesc pentru raspuns...la mine e curios acel zgomot in conditiile in care AC-ul baga rece cum trebuie si de cand au venit caldurile am mers zilnic cu aerul pornit ,pana azi cand brusc a inceput sa huruie si sa vibreze( nu se opreste si baga rece normal)
          Maine o sa ma duc si la un service

          Costi--Se intrerupe ventilatorul fara sa-l pui tu in pozitia 0 ?! si fara sa se arda siguranta?
          Last edited by lostparadise; 14 June 2010, 21:16. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #50
            nu ai nici o problema la mine e la fel si mam uitat cu capota dseschisa la ventilator care sa turat foarte tare ...nu lam mai vazut asa turat de vara trecuta la bord ai 4 trepte de turatie dar electronic are si o rezerva a 5a turatie care porneste cand considera calculatorul intradevar se simte o vibratie ignoro si vezi ca se opreste nu merge continu nu o opri tu lasa sasi faca treaba
            Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

            Comment


            • #51
              ventilatorul de langa radiatoare. gmv-ul sa ii zic pe nume. de la ala ii problema la mine. acolo e si termocupla care ia foc
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • #52
                ai o problema pe instalatia electrica din moment ce se inroseste termocupla,eu unu m-as gandi ca is inversate mufele,iar la GMV e normal sa porneasca pe treapta 2 adica sa fie mai zgomotos cat despre vibratii e dezechilibrata elicea.
                Petroman,ce spui tu de a 5-a turatie?eu unu nu am auzit asa ceva

                Comment


                • #53
                  Am avut si eu o problema ,,daca pot sa ii spun asa,si anume...Am parcata masina pe trotuar in fata blocului. Mai toata ziua este umbra de la pomi,blocuri dar la un moment dat bate soarele in masina si anume intre orele 16:30 - 19,,pe partea stanga a masinii.
                  Am plecat vineri la drum lung pe la ora 18 si cum soarele batea in masina in habitaclu era foarte cald.
                  Am deschis usile ,am aerisit bine sa iasa aerul cald si dupa ce am pornit motorul am pornit si ac-ul la vreo 30 de secunde dupa.
                  Motorul fiind rece(de o zi nu mai mersesem cu masina) dand drumul la AC ,,a pornit imediat si electroventilatorul(GMV-ul) ,dar cu o turatie mare.
                  Ma uit la liniile de la temperatura din bord si erau vreo 2 linii,,deci inca nu se incalzise bine motorul,,dar cu toate astea GMV-ul pornise de turbat ca dadusem drumul la AC.
                  Este normal sa faca asa,,mai ales ca batuse si soarele in capota motorului mai mult timp(de vreo o ora jumate)?
                  Mentionez ca atunci cand am decuplat Ac-ul(ca ma speriasem) se oprise si Gmv-ul si cand am cuplat iar,,iar pornise si asta,,si repet aveam doar 2 linii la temperatura.
                  Apoi cand am pleacat la drum nu am mai avut probleme cu el..Mai pornea gmv-ul din cand in cand dar asta era doar traficului aglomerat de la acea ora si caldurii mari la nivelul asfaltului.

                  AAAAAAAAa uitasem..mai mentionez ca dadusem drumul la Ac la maxim si pe treapta a 4 la ventilator...Scuze de dublu post
                  Last edited by Ivan Marian; 16 June 2010, 17:29. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #54
                    voi aveti exact invers problema mea ! gmv-ul sau ventilatorul de langa radiatoare porneste intotdeauna cand dai drumul la ac ! sa va faceti probleme daca se opreste...

                    @ivan - pe drum gmv-ul mergea continuu. garantat ! poate nu-ti mai dadeai tu seama sau din cand in cand pornea si treapta 2 de viteza si cand intra iar treapta 1 ti se parea ca s-a oprit ...
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • #55
                      Stiti vreun service bun unde sa-mi puna si mie freon dar sa nu ma trezesc ca apar alte probleme dupa..? La service-uri straine pot sa merg cu loganul pt asa ceva?

                      Comment


                      • #56
                        normal ai putea sa te duci la orice service ce se ocupa si cu asa ceva

                        Comment


                        • #57
                          la mine a inceput iar sa nu mai raceasca ! ...am fost unde mi-a incarcat-o cu freon si pare ar fii ok

                          la ora pranzului cu ac-ul pornit abia se simte o diferenta ! ...
                          Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                          Comment


                          • #58
                            Aceeasi chesti o patesc si eu,parca nu mai raceste ca alta data, am fost la service si dupa verificare totul este ok,presiune ok,freon existra exact cat trebuie.Cei de la service ridica din umeri si dau vina pe caldura excesiva din ultimile zile.

                            Am luat legatura cu un tehnician frigotecnist nu din astia de la service care au invatat si ei peste noapte sa conecteze o pompa de vacum la instalatie. iar omu zice ca problema e de la radiatorul de AC care este plin de musculite, lamele strambe 80% iar din aceasta cauza nu se mai face transferul termic cum trebuie, o alta problema zice ca ar fi vaporizatoru care in lipsa unui amarat de filtru (eu am mers fara filtru 125.000 km) se infunda cu praf si alte corpuri straine care mai ajung pe acoloo.

                            Ca o concluzie omu mi a zis sa curat radiatorul de AC chimic si sa incerca sa intrept lamelele strambe sau un nou radiator, iar in cazul vaporizatorului la fel dat jos si in functie de stare in care se afla se mai poate curata sau nu.

                            Comment


                            • #59
                              pt mine nu are nimeni nici-o solutie?
                              fost 1.4 MPI / GPL
                              actual 1.0 SCE

                              Comment


                              • #60
                                Probleme ac

                                Am o problema la ac cind pornesc AC functioneaza totu normal dar nu raceste decit foarte putin am ridicat capota si am pus mina pe cele doua conducte una este calda si una e rece dar putin cind mergea normal avea brumuroaca acum deabia e rece putn . ma poate ajuta cineva cu o solutie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google