sal.la mine (1.4mpi +gpl) am avut radiatorul spart(d-asta pierdeam antigel).l-am inlocuit,am schimbat si termostatul dar caldura tot nu prea am(cand afara sunt de exemplu de la -7 in jos grade atunci se simte lipsa de caldura pt ca mi se aburesc geamurile rau).cele doua conducte care sunt in interiorul masinii sunt fierbinti amandoua.ce sa mai fac?
Am probleme grave cu caldura la 1,4 benz+gpl va rog ajutati-ma.
Collapse
X
-
ce radiator ai avut spart? Cel de interior din aeroterma? Daca da atunci e posibil sa nu fii montat corect aeroterma si clapeta de dirijare sa fi ramas pe inchis . Pentru aburire excesiva da ventilatorul pe 3 , recircularea sa fie inchisa iar daca nu ai succes nici asa atunci poti cupla AC cu caldura la maxim , AC va usuca rapid aerul din masina si va dezaburi geamurile (in caz ca ai AC)Pain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
nu,cel de la motor din fata.e bine sa pornesc AC-ul si sa am si caldura pornita?nu se poate intampla ceva "rau"? l-am dat si pe 3 dar daca il dirijez spre parbriz se dezabureste,dar raman aburite lateralele.daca il dirijez spre interior si laterale se abureste parbrizul.oare de ce nu exista si modul parbriz+laterale?
Comment
-
@adrian2010: ti se ridica temperatura la 4 linii? Daca da, nu ar trebui sa ai probleme cu caldura... posibil sa fie infundat partial radiatorul aerotermei. Cat despre dezaburire, habitaclu trebuie sa fie deschis tot timpul(sa nu fie clapeta pe recirculare) dirijeaza aerul spre parbriz, inchide aeratoarele din centru iar pe cele din laterale orienteaza-le spre geamuri. Poti porni si Aerul Conditionat, ajuta mult la o dezaburire rapida, dezumidificand aerul si nu se intampla absolut nimic, ba chiar e recomandat sa-l mai pornesti din cand in cand pe timpul iernii.
Comment
-
Salut! si eu am o problema acum pe timp de iarna cu liniutele de la apa,apar doua dupa care patru liniute si iaras scade la doua si asa ramane chiar daca merg mai multi km.chiar peste 20 km,o fi vreo problema cu termostatul?iernile trecute crestea la 4 liniute si asa ramanea chiar daca era ger mare ...Masina e 1,4 benzina...
Caldura face an habitaclu destula
Comment
-
unde gasesc nufar de calorifer ca am caloriferul infundat
ma ajuta cineva abul trecut lamcuratat doar cu jet de apa si a facut ceva caldura dar acum face cald doar in mers si foarte putin cu ce sa al curat ma ajuta cineva?
ma ajuta cineva anull trecut lam curatat doar cu jet de apa si a facut ceva caldura dar acum face cald doar in mers si foarte putin la relanti cu ce sa al curat ma ajuta cineva?
Comment
-
1 daca sa schimbat distributia si pompa de apa si sa pus alta care are altfel turbina fata de cea din poza=caldura doar vara
2 termostat pe duca
3 calorifer colmatat cu cauciucu de la plamanu de gaz,tare mult ai place antigelului sa-l dizolve= calorifer nou(daca sa curatat o data,a doua oara e loterie)cam la doi ani se schimba/curata+o verificare a membranei de la plamanu de gaz
4 ultima este valabila doar la cele cu gplAttached FilesLast edited by nikuniku; 22 October 2011, 18:32.
Comment
-
.
Originally posted by nikuniku View Post1 daca sa schimbat distributia si pompa de apa si sa pus alta care are altfel turbina fata de cea din poza=caldura doar vara
In ultimele 2 saptamina am schimbat peste 20 de radiatoare de interior si am incercat sa curat vreo 5.Cu curatatul e loterie curata.
Inlocuirea radiatorului fara spalarea instalatiei,duce la infundarea prematura a radiatorului nou.
Nu incercati sa bagati diverse chestii prin motor,gen calgon sau mai stiu eu ce prostii de curatat.Marea majoritate a solutiilor de curatare si desfundare tevi sint pe baza de soda si va treziti cu radiatoarele gaurite.Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300
Comment
Comment