Am probleme grave cu caldura la 1,4 benz+gpl va rog ajutati-ma.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    huffy multi cumpara pompe de apa mai ieftine si vor sa tina milioane de km,daca stii,cum arata o pompa de apa de fabrica si una facuta pe vapor stii si diferenta intre ele,unele au aripile de la turbina oblice altele au aripile drepte,ee astea ultimele nu baga suficienta presiune la relanti sa miste apa si prin radiatoru de caldura,asta stiu din experienta nu din auzite,in motor circula apa indiferent de inclinarea paletilor de la turbina de apa
    intra prin magazine de piese auto si cere sa vezi cateva tipuri de pompa de apa de logan benzina si te vei convinge de cele scrise aici
    de preferat cand se schimba pompa de apa sa se spele toata instalatia de racire cu apa multa pana curge curata,mai ales la cele cu GPL

    Comment


    • #62
      Cine vrea sa faca cu citiva zeci de lei,mii de km,nu are decit sa vorbeasca cu mecanicul de locomotiva de pe un marfar care merge catre Siberia,dupa ce strabate toata Europa.Singurele pompe de apa cu paletele drepte,pe care le-am vazut eu pe net,sint cele Klaxcar.
      Principala cauza a lipsei de caldura,ramine mizeria care se depune in radiatorul mic,mai ales la cei care merg peste vara doar cu apa...ca e gratis.
      Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

      Comment


      • #63
        izact asa e cum zici huffy cu bani putini sau deloc sa repare masina si sa mearga ca una de clasa premium

        Comment


        • #64
          Salut baieti si LA MULTI ANI .fartilor am o problema care nu ii dau de cap .Problema este la indicatorul asta de caldura care nu mai vrea sa imi indice 4.Termostatul l-am schimbat este nou,aerisirea facuta,nu vrea sa ridice deloc 4 linii ramane la 2 linii.Loganul este pe gaz din fab am uitat sa va zic. Ce ma sfatuiti sa fac?

          Comment


          • #65
            probabil e de vina sonda!
            sigpic

            Comment


            • #66
              Schimba sonda de apa, la mine sonda a fost cea defecta.

              Comment


              • #67
                Exact cum spune Miky. Schimba sonda de apa.
                Grija mare la antigel si concentratia acestuia. Recomandat de folosit cel de la Dacia (Glaceol - RX ...) deoarece am prieteni care au radiatorul de la climatizare infundat din cauza antigelului necorespunzator ce ataca aluminiul din el !!!
                Si e tare rau pe vremea asta fara caldura si parbrizul inghetat.

                Comment


                • #68
                  la mine loganul baga caldura bine bine in dreapta,ma refer la picioare,dar in stinga mor de frig.La service au spus sa dau pe trepta 4.am verificat,la mine baga putin si cel din dreapta moarae de cald.si in paranteza,se intimpla cind sunt afara din oras,deci am peste 80,90.la ora,in rest sus si la parbriz baga normal.

                  Comment


                  • #69
                    Salut.
                    Poti pune o poza sa vedem cum ai reglat dirijarea aerului?
                    Numai bine.
                    Un Logan----YNG-----
                    Numai bine.

                    Comment


                    • #70
                      la toate loganurile apare aceasta problema baga tare pe dreapta si la sofer nu la cel din 2006 am indoit putin mocheta si s-a mai imbunatatit situatia cat de cat la cel din 2010 chiar am decupat mocheta

                      Comment


                      • #71
                        Am si eu o problema ...cand merg cu aerul pornit mi se ridica apa la 6 linii ,mentionez ca ventilatorul din fata merge

                        Comment


                        • #72
                          verifica instalatia electrica, ai vreun contact imperfect
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • #73
                            Dar nu tot timpul sunt 6 linii ..cand 4 cand 6

                            Comment


                            • #74
                              au problema asta multi taximetristi care au inst. gpl....se intampla ca dupa un numar mare de km. parcursi vasul de expansiune sa se rascoaca datorita faptului ca gpl-ul incalzeste mai mult lichidul de racire si astfel din interiorul vasului se desprind bucatele de plastic care se opresc de regula in calorifer...incazul asta trebuie curatata toata instalatia basca radiatorul si schimbat vasul de expansiune...fenomenul apare in general cam dupa 80000 de km. preventiv se recomanda schimbarea vasului pana la aparitia fenomenului la masinile cu gpl(vorbesc doar de logan la altele nu stiu daca se intampla)

                              Comment


                              • #75
                                Trasnita ideea cu rascoptul vasului de expansiune...!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google