Martor Baterie Ramas Aprins Dupa Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor Baterie Ramas Aprins Dupa Pornire

    Martorul pentru baterie ramane aprins dupa pornire. Dupa ce accelerez mai tare se stinge. Am masurat tensiunea pe baterie: 12,3V cu martorul aprins, 14V cu el stins (dupa accelerare). Mentionez ca nu se aprinde tot timpul la pornire. Ce poate fi?

  • #2
    Nu cumva patineaza cureaua?
    INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

    Comment


    • #3
      Curelele par intinse bine. Nu fac "sageata"

      Comment


      • #4
        Verifica bine legaturile electrice la alternator !
        La fel verifica si legaturile de masa.
        In cel mai rau caz e releul de incarcare din alternator (sau o dioda sau mai multe duse).

        Comment


        • #5
          Verifica si bornele de la baterie. Sa fie bine prinse si sa nu fie corodate.

          Comment


          • #6
            Bornele de la baterie sunt curate si stranse bine

            Comment


            • #7
              verifica mufa de imbinare a cablajului din cutia de releie si sigrante din habitaclu motor.eventual dai cu spray de contacte.

              Comment


              • #8
                verifica fulie alternator ,

                Comment


                • #9
                  nu ai treaba cu fulia la modelele 1.4,aia ori sta la locul ei,ori sare,eu unu as da vina pe praful ce se aduna in zona carbunilor dar nu exclud posibilitatea unui contact imperfect

                  Comment


                  • #10
                    De doua zile vad ca nu se mai aprinde.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by adrian_s View Post
                      Martorul pentru baterie ramane aprins dupa pornire. Dupa ce accelerez mai tare se stinge. Am masurat tensiunea pe baterie: 12,3V cu martorul aprins, 14V cu el stins (dupa accelerare). Mentionez ca nu se aprinde tot timpul la pornire. Ce poate fi?
                      Asta se intimpla atunci cand sunt carbuni dusi ori s-au incarcat de mizerie si nu mai culiseaza cum trebuie, in principiu trebuie demontat capacul alternatorului si trebuie verificata starea carbunilor, trebuie curatati si tensonate (intinse) un pic arculetele carbunilor . Daca ai peste 100.000 km cu clar asta se intampla....
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Am 15000Km. Deocamdata se stinge.In caz ca reapare pot vedea periile alternatorului fara sa scot alternatorul?

                        Comment


                        • #13
                          A trecut mai bine de un an. Vad ca problema a disparut.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google