Probleme Cv ; Treapta I Si II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Cv ; Treapta I Si II

    am tot citit ...dar nici un raspuns , cam pe nicaieri.....de accea am deschis un nou thread....
    cateodata nu imi intra in treapta I si II , cum se zice face figuri...nu conteaza la cald , la rece...treapta II si in mers.........sunt zile in care nu apare nici o problema...............apas ambreiajul de mai multe ori si atunci isi revine dar cu greu....si este cam naspa , mai ales cand trebuie sa pleci de la semafor.......ma poate ajuta cineva cu , cateva lamuriri.........??? am 155k de km.....uleiul in cv a fost schimbat de vreo 12k de km...multumesc!!! astept cv raspunsuri

  • #2
    ambreiajul cum tine?daca tine sus,mai coboara-l oleaca,daca tot nu,forteaz-o oleaca in frane de motor si accelerari bruste in treptele I si II

    Comment


    • #3
      ambreiajul tine normal......nici sus , nici jos de tot ....un pic mai jos de mijloc.....am sa inceerc cu franele de motor ...sa vedem...

      Comment


      • #4
        Ai verificat sa nu ai pierderi de ulei ?

        Verifica sa nu il pierzi pe la simeringul de la planetara din dreapta.
        sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

        Comment


        • #5
          m-am uitat si la pierderi...dar nimik...totul e uscat pe dedesupt.....si la planetare, peste tot....daca pierdeam trebuia sa vad in locul de sub masina , dar nimik

          Comment


          • #6
            la cat timp se schimba uleiul din cutia de viteze? stie careva

            Comment


            • #7
              Ambreiajul a fost schimbat?Astea sunt primele simtome ca cere altul(nu doar disc cum faceam la 1300).Totusi imi pare cam devreme la 155k pentru o utilizare normala,eu l-am schimbat la 180k pe scoala si inca mai mergea dar a fost o pauza de elevi si a fost timp si pentru el.La km astia ai ambreiajul pe cablu,mai verifica-l si pe el,poate s-a dus mansonul ala din plastic(altul 55 ron original,se monteaza in 10 min,aproximativ ca la 1300,atentie mare ca este undeva pe net manualul si acolo spune cum sa-l reglezi ulterior).Daca gasesti dimensiunile la reglaje respecta-le,ca au stiut ceva inginerii care le-au stabilit,altfel ziceau dupa ochi sau dupa gust ca sarea in mancare.

              Comment


              • #8
                nu inteleg de ce ai schimbat uleiul in cutie daca el nu e prevazut sa fie schimbat, esti sigur ca s-a folosit uleiul care trebuie? sa nu fii bagat unul mai gros. Daca iti facea de fiecare data as fii suspectat arcul placii de presiune rupt , asa e ciudat de ce face aleator . Pai te pregatesti cu un ambreiaj inainte sa dai cutia jos si in functie de starea ambreiajului mecanicul va stii daca e cazul sa desfaca si cutia sa schimbe sincroanele de 1-2 sau daca placa de presiune noua rezolva problema.
                Pain brings out the truth in us all...
                ...how much truth can you stand?

                Comment


                • #9
                  ma ajuta cineva cu o poza sao o explicatie?....care este mansonul din plastic.....acela sub pargia de actionare? sau vb prostii...
                  ambreiajul a fost schimbat recent...cam de 12k km

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google