Martor Carburant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor Carburant

    va salut. decateva zile mi-a ramas martoru benzina aprins.Am plecat cu 4litri de benzina (cu ea pe rosu) la peco unde am alimentat 8 litri benzina.cand am bagat cheia si am pornit masina aveam martoru benzina aprins.am oprit motoru m am uitat sa vad cu cati litri de benzina am in ea si imi arata 11l iar el tot aprins era.am scos borna de la baterie dupa care si-a revenit.imi arata o liniuta.am mers ce am mers iar mi s-a aprins martoru dupa ce am ramas fara benzina.am fugit iar la peco unde am alimentat 10l peste aia 2-3l care ii mai aveam iar martoru era aprins iar. am scos borna si si-a revenit.ce e de facut ? nu pot sa stau mereu sa scot borna de la baterie.

  • #2
    dupa ce alimentezi , mergi 1-2km si se va stinge martorul .

    Comment


    • #3
      Ori alimentezi cu mai mult de 10 litri, ori alimentezi inainte sa se aprinda becul.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • #4
        pompa de benzina e scufundata in lichid si racirea ei e asigurata de contactul cu lichidul. Daca mergi cu rezervorul aproape gol mereu ii scurtezi viata dramatic si nu faci nici o economie

        Comment


        • #5
          ce poti face sa nu tot resetezi masina? pai simplu, alimenteaza si tu ca omul 15-20 de litrii, ca tot atat te costa ca si cand alimentezi de 3-4 ori cate 5 litrii. mai mult, nu f@ti pompa de benzina si n-o sa dai bani pe ceva ce in mod normal nu se strica.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            Salut, am si eu o problema asemănătoare doar ca eu am rezervorul plin de motorina . Când pun contactul clipeste de câteva ori apoi rămâne aprins, are momente in care imi arata fara probleme nivelul carburantului

            Comment


            • #7
              Martorul carburant aprins aiurea se poate remedia astfel: Tii apasat butonul de resetare, pui contactul si astepti pana incepe sa clipeasca cifrele alea, pornesc limbile ceasurilor sa se plimbe si apoi (cateva secunde) se opresc si e gata resetat. Repet se tine apasat butonul de reset pana se opresc singure acele de la ceasuri. Nu mai e necesar sa scoti borna de la baterie sau alte alea.
              L.E. De obicei martorul ala incepe sa faca figuri d-astea cand mergi des cu benzina/motorina putina (aprins mai mult timp sau mai des) sau alimentezi cu putin, chiar daca pui 10-12 litri in rezervor.
              Last edited by Fanez; 25 April 2016, 09:47.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google