Turometru instabil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by dorutu View Post
    La testul facut de cei de la Dacia a ieşit şi acolo variaţia de la 730 la 735, oricum ceva de genul ăsta
    eu ce sa mai zic ca dimineata la relanti de la 700 sta la 1500 si mai trepideaza si motorul. mai am 1000km si ma duc la a 2 revizie...sper sa-mi rezolve problema...
    sigpic

    Comment


    • #17
      Am si eu o problema cu turometrul,(de prin iarna asa l-a apucat),cand pornesc masina,se aude un ticait la turometru cand aceelerez(mai precis de la ac,asa am auzit eu) deci cand ,calc pedala de aceeleratie si urca acul de la turometru, ticaie asa incet,la fel si cand coboara jos!Oare ce la apucat!?!?
      si faza ce-a mai dura e ca nu face tot timpu,numai cand il apuca,am fost cu ea in service la meseriasi(unde normal nu a mai facut asa) si au zis ca daca nu face sa vada si ei ca ticaie,nu se baga,deoarece trebuie cred ca sa schimbe ceasurile,si trebuie sa fie dovada clara ca face! , prostia care e, ii ca eu nu mai am numai anul acesta garantie la ea,si daca tampenia de ceas nu se strica odata sa il faca ce-i de acolo pe garantie,ma enerveaza ca nu am chef sa "plezneasca" cand iese masina din garantie ca sa il platesc eu!
      sigpic

      Comment


      • #18
        Problema la turometru!?

        Salut. Ieri am fost intr-un drum de vreo 500 de km prin Moldova si am observat ca uneori, cand turometrul era la aproximativ 2400-2500 de turatii, intr-a 4-a sau a 5-a, in mers constant, avea o cadere usoara de vreo 200 de turatii, apoi revenea la normal. Motorul mergea rotund, singura problema era indicatorul turometrului. In 500 de km am observat asta de 2 ori, poate o mai fi facut, insa nu am vazut, nu am stat cu ochii pe el. Mergeam uneori constant la 2400-2500 rotatii sa vad daca mai face si nu mai facea asa. Nu stiu de ce, nu am gasit nici o explicatie, nici o formula de calcul a probabilitatii!
        A mai patit cineva, stie despre ce e vorba, o trebui un drum la service, sau ca orice masinarie, mai da erori?
        Mersi!
        1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

        Comment


        • #19
          No one knows?
          1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

          Comment


          • #20
            Trebuie curatat senzorul de turatie de pe volanta, in service.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #21
              Mersi mult pt raspuns.
              Asta se poate face pe garantie? E o operatiune de lunga durata, sau se face intr-un timp mai scurt?
              Mai poate merge asa vreo luna masina, sau e musai sa o fac cat mai curand? Peste vreo 2 saptamani am nunta, am niste drumuri de facut si nu as avea timp sa stau acum prin service-uri, dar nici nu as vrea sa am vreo problema in timpul asta... Oricum voiam sa ma duc in service dupa honey-moon sa rezolv niste zgomote prin portiera si poate ma duc cu toate odata peste vreo luna...
              1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

              Comment


              • #22
                Anyone? :-??
                1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                Comment


                • #23
                  Nu este de lunga durata....Doar se scoate de pe volanta se da cu spray cu o carpa si se monteaza la loc.....Dureaza o ora maxim(depinde si unde te duci)

                  Comment


                  • #24
                    Nu trebuie neaparat facuta acum, ci cand ai timp. Mai poate merge masina asa.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #25
                      Merci mult!
                      1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                      Comment


                      • #26
                        Si eu am o problema asemanatoare doar ca la mine se manifesta un pic cam urat .Motorul merge rotund o bucata scurta de timp dupa pornire dupa care incepe sa scada din turatii constant si da sa moara .Imi vibreaza motoru tare si cand vreau sa demarez de pe loc nu se tureaza si apoi dintr-o data pleaca ca din pusca .Mentionez ca si in mers cand merg constant in treapta a 5 la 2500 turatii si vreau sa accelerez prima data parca da inapoi putin si vibreaza tare motorul aproape ca se scutura iar dupa cateva secunde pleaca ca din pusca .Am montat pe el un filtru de aer sport dar fara sa dau carcasa filtrului original jos ci continuat din el .Sar putea sa fie de la el sau ce naiba are ......Astept niste pareri......

                        Comment


                        • #27
                          Schimba statia de alimentare cu carburant.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #28
                            Ma asteptam la un raspuns mai la obiect.Alimentez doar de la rompetrol efix.

                            Comment


                            • #29
                              Pai tocmai schimba statia, ca nici mie nu-mi mergea bine cu patriciu. Petrom rules...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #30
                                Ok nu am schimbat statia de alimentare dar am dat jos filtru de aer sport si am montat unu original nou , am curatat injectoarele si gata merge motorul ca uns.Am fost la un prieten in service ptr curatarea injectoarelor si ma costat o sticla de vin .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google