Problema Electrica Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Electrica Logan 1.4 MPI

    Am o problema foarte ciudata ,mai exact :Mergand in aceasta seara cu masina ,la un moment dat ,cand am actionat pedala de frana am observat ca intensitatea farurilor a scazut pentru un moment scurt .Mergand mai departe observ ca orice consumator electric actionam ( semnalizare ,pedala frana ,deschis geam ...etc) imi schimba puterea farurilor ,ba mai mult - cand am dat faza lunga mi s-au oprit si motorul si luminile pentru 3-4 secunde ,s-a resetat si calculatorul ,inclusiv ora ,motorul si luminile repornind cand am bagat in viteza a 5-a . Ajuns acasa ,am oprit motorul si cand am incercat sa-l repornesc s-a auzit doar un "clank" ,ca si cum nu as avea baterie ,a murit si becul de la plafoniera iar mp3-ul si becul de la indicatorul de gpl au luat-o razna ,respectiv dadeau sa se aprinda singure . Mentionez ca masina are 3,5 ani ,bateria e cea din fabrica ,avea ieri "ochiul" verde si nu am observat pana acum niciun semn de oboseala care sa indice ca bateria nu ar mai fi buna .

  • #2
    Nu-i ciudat nimic.
    Trebe baterie noua.
    ''Ochiu magic'' nu arata corect starea bateriei.
    Cam asa se duc dracu' bateriile Rombat, subit si fara atentionare.

    Comment


    • #3
      verifica masina cu o alta baterie, probabil ca bateria ta a murit. verifica si daca alternatorul incarca normal
      sigpic

      Comment


      • #4
        alternatorul,apoi bateria!
        Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

        Comment


        • #5
          Cred ca alternatorul nu iti mai incarca bine (diode arse) sau deloc si sa consumat tot curentul din baterie.Bateria poti sa o arunci in schimb fa ceva cu alternatorul.

          Comment


          • #6
            Pai nu trebuia sa mi se aprinda becul de la baterie in bord daca era alternatorul ? Multumesc de raspunsuri ,oricum o sa revin maine sa va spun care a fost problema ,daca-i dau de cap .
            Last edited by daat; 10 June 2010, 23:36.

            Comment


            • #7
              Ti-o fi sarit cureaua de la accesorii. Oricum e ori alternatoru, ori cureaua. Bateria nu are treaba, cand masina e pornita poate sa fie si moarta ca farurile merg de la alternator.

              Comment


              • #8
                Nu te baza pe asta, asa credeam si eu.
                Am pornit impins un Logan cu bateria aproape moarta (n-o mai lua la cheie, plafoniera abia mai lumina). A pornit usor si dupa 3 secunde am aprins farurile ca era noapte, motorul a murit instant.
                Nu erau diodele duse sau altceva de la alternator, pt ca la verificare incarca ok, acum are baterie noua si n-are treaba.

                Comment


                • #9
                  Gata ,am rezolvat problema . A fost bateria .Alternatorul si cureaua sunt ok .Au masurat cei care mi-au vandut bateria ,pentru acordarea garantiei si totul functioneaza ok .
                  M-a costat 215 lei ,am luat tot ROMBAT dar de un amperaj mai mare ,respectiv 66 .
                  Va multumesc pentru raspunsuri si aveti mare grija cu bateriile ca va lasa din senin ,fara niciun semn .

                  Singurul sfat care imi permit sa-l dau celor care vor avea aceleasi simptome la masini ,descrise in primul post , este sa nu opriti sub nicio forma motorul decat atunci cand ati ajuns acasa sau undeva in siguranta pentru ca odata oprit acesta nu o sa mai porneasca decat prin inlocuirea bateriei .

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google