Filtru Sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    chiar astept pozele de la seby sa vad cum l-a facut... si am o intrebare ce ziceti merita sa-mi iau ceasurile astea de bord? intrati pe linku urmator http://www.autoaccesorii.ro/standard...ts.php?id=3394
    Last edited by Cristi_Xp; 4 February 2008, 09:18.

    Comment


    • #17
      Foarte bine asteptam pozele de la seby ca sunt foarte curios cum l-a montat .
      "cromul este placerea mea"
      "cui nu-i place , valea"

      Comment


      • #18
        Originally posted by memphis_Taz View Post
        Pai m-am gandit in felu urmator:
        schimb arborele cotit si chiulasa cea clasica de 8v cu una de 16v(se ia fain frumos de pe un clio symbol 1.4 16v-se potriveste la fix)
        pistoanele forjate
        supapele din titaniu
        admisie+evacuare sport
        intercooler+turbo de competitie m-am gandit la un GREEDY
        iar cireasa de pe tort ar consta in faptul ca o trecem de pe MPI la FSI... care-i faza cu FSI-ul e ca se injecteaza benzina stratificat deci ai avantaj la CUPLUL MOTOR + CAI PUTERE + CONSUM MULT MAI MIC DECAT LA MPI.
        DAR PT ASTA IMI TREBUIE CEL PUTIN 10.000 EURO SI UN INGINER AUTO PRICEPUT...
        ai grija sa nu te sperii cand suna ceasul si te trezesti la realitate
        numa pt trecerea de la mpi la fsi tre schimbata chiulasa (caz in care aia de clio poti s-o arunci, tre alta galerie de admisie, alt ecu injectie, pana la urma tre alt motor...)
        daca blocul su restul nu-s calculate sa tina cuplul suplimentar dezvoltat de motorul cu turbo, n-o sa reziste motorul nici cat ii faci proba pe dyno
        apropo, vw a reusit 170 de cai din 1.4 cu turbina si compresor. tu vrei 200 fara compresor? ha, ha...
        io-s curios ce inginer (de obicei un motor se proiecteaza de catre o echipa timp de cativa ani si se strica cateva zeci in teste) o sa-ti faca tie calcule pt motor...apropo, revizuieste bugetul, ca-i prea mic pt ce vrei tu.
        si nu te arunca la o turbina mare, ca n-o sa obtii decat un turbo lag cat saptamana Pastilor...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #19
          Originally posted by memphis_Taz View Post
          Pai m-am gandit in felu urmator:
          schimb arborele cotit si chiulasa cea clasica de 8v cu una de 16v(se ia fain frumos de pe un clio symbol 1.4 16v-se potriveste la fix)
          pistoanele forjate
          supapele din titaniu
          admisie+evacuare sport
          intercooler+turbo de competitie m-am gandit la un GREEDY
          iar cireasa de pe tort ar consta in faptul ca o trecem de pe MPI la FSI... care-i faza cu FSI-ul e ca se injecteaza benzina stratificat deci ai avantaj la CUPLUL MOTOR + CAI PUTERE + CONSUM MULT MAI MIC DECAT LA MPI.
          DAR PT ASTA IMI TREBUIE CEL PUTIN 10.000 EURO SI UN INGINER AUTO PRICEPUT...
          Mai bine cumperi motorul de 2L si cutia de ClioRS. In mod sigur e mai putin de 10000.

          Comment


          • #20
            Ceasurile cu plasma is frumoase da parca mai mult imi place modelul G is super si ieftine. parerea mea. daca ii sa schimbi luminile la bord ii 100 de lei si ziua nu se vede nici o diferentza
            LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
            Enter the Matrix

            Comment


            • #21
              Daca esti dispus sa bagi 10 mii in ea, mai bine mergi pe varianta lui spike... macar motorul ala e gata proiectat (de o echipa de ingineri cum zice si csebalyn ) si nu te legi la cap daca nu te doare cu alte probleme de rezistenta a componentelor motorului .
              Don't touch! Never ever steal
              Unless you're in for the kill

              Comment


              • #22
                voi nu vedeti ca omul viseaza? fara suparare acum, dar cam se plimba pe langa baiatul cu loganu de 200 de cai. o fi vorba de cai verzi si n-am inteles eu bine de la inceput.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #23
                  Merci pt "trezirea la realitate" "csebalyn" chestia e ca nu inteleg de ce ai pune in tandem un turbo cu un compresor din cate stiu ele fac aceeasi treaba numai ca ai cateva dezavantaje la fiecare si anume:
                  1. la turbo ai acel lag
                  2. la compresor iti trebuie ceva caluti luati din puterea motorului pana porneste instalatia si baga aer in motor de exemplu la Mercedes-Benz SLR MCLaren iti trebuie undeva la 130 de cai pt activarea Compresorului, dar dupa aceea te vei bucura de 630 de cai puri...
                  Cat despre buget e probabil sa fie prea putzin dar totusi e un vis realizabil si nu cred ca ar fi asha de greu ca un inginer de la Renault sa faca ceea ce am eu in cap... Nici nu m-ash gandi sa fac acest proiect aicea in Romania... daca ar fi sa fac rost de fonduri l-ash face in Franta la fabrica generala Renault.
                  Si cat despre "Sp!ke" nici ideea cu motorul de RS nu ar fi rea... dar eu vreau sa-mi pastrez capacitatea cilindrica de 1.4 litri ;)
                  Akuma fiecare cu parerea lui

                  Comment


                  • #24
                    compresorul si turbina nu fac aceeasi treaba, ci se completeaza reciproc; vezi motorul tsi de la vw sau ala de lancia delta s4: lancia a scos dintr-un motor de 1760cmc 550 de cai cu turbo si compresor (asta in 1985). compresorul ajuta la turatii mici, chiar daca fura ceva din puterea motorului,ideea e ca lucreaza tocmai pe plaja de turatii unde un turbo e fara smaga, deci se evita turbo-lag-ul. pt ca un compresor e eficient pana la maxim 2500-3000rpm iar turbina e eficienta dupa 3000 rpm. asta cu mertzanu de unde-ai citit-o? cum sa-ti trebuiasca 130 de cai ca sa pornesti compresorul? cred ca n-ai inteles bine...raman incontinuare ca un motor de 1.4 ca asta de renault/dacia nu va fi in stare de 200 de cai putere nici sa-l f**i. numa sa-l reproiectezi/construiesti de la 0...vad ca esti din resita, da-mi un pm si cand trec pe la ai mei la bocsa poate ne intalnim si vb mai multe...
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by csebalyn View Post
                      compresorul si turbina nu fac aceeasi treaba, ci se completeaza reciproc; vezi motorul tsi de la vw sau ala de lancia delta s4: lancia a scos dintr-un motor de 1760cmc 550 de cai cu turbo si compresor (asta in 1985). compresorul ajuta la turatii mici, chiar daca fura ceva din puterea motorului,ideea e ca lucreaza tocmai pe plaja de turatii unde un turbo e fara smaga, deci se evita turbo-lag-ul. pt ca un compresor e eficient pana la maxim 2500-3000rpm iar turbina e eficienta dupa 3000 rpm. asta cu mertzanu de unde-ai citit-o? cum sa-ti trebuiasca 130 de cai ca sa pornesti compresorul? cred ca n-ai inteles bine...raman incontinuare ca un motor de 1.4 ca asta de renault/dacia nu va fi in stare de 200 de cai putere nici sa-l f**i. numa sa-l reproiectezi/construiesti de la 0...vad ca esti din resita, da-mi un pm si cand trec pe la ai mei la bocsa poate ne intalnim si vb mai multe...

                      1.4 la 200 cai.... ha ha ha

                      ps 2 motoare de 1.4 logan rezolva problema mertanului adica 130 cai ca sa pornesti compresorul
                      "Fara femei, motoarele nu pornesc!" - Enzo Ferrari

                      Comment


                      • #26
                        in viata e bine ca omul sa vrea ... si mai bine ar fi sa poata avea ....
                        Degeaba gandesti daca esti prost!

                        Comment


                        • #27
                          Daca tot e aici discutie cu turbine si compresoare, mi-am pus si eu o intrebare acuma: compresorul baga aer in turatii mai mici, iar apoi intra turbina, iar compresorul este decuplat? ca nu ar mai avea rost sa ramana cuplat dupa 3000 rpm. Banuiesc ca ar trebui sa fie un cuplaj asemanator cu cel de la aerul conditionat, ca si ala decupleaza daca turatia scade sub 750 rpm parca... nu stiu prea sigur. bafta!
                          Don't touch! Never ever steal
                          Unless you're in for the kill

                          Comment


                          • #28
                            da asa este se decupleaza si dupa mine compreosoarele sunt ca si A/C folositoare pe de-o parte si pe de alta parte inutile fiindca manca putere

                            Comment


                            • #29
                              Se merita pana la urma sa pui filtru sport pe logan ? Doar pt sound il puneti unii ?
                              am auzit ca intra mai mult praf in motor daca ai filtru sport
                              Its just a car ...

                              Comment


                              • #30
                                Depinde si de filtru daca e ceva bun sau nu, si daca e montat cum trebuie (sa intre aerul numai prin filtru, sa nu mai gaseasca alta cale)... eu inca nu mi-am montat, aveam de gand dar inca nu am gasit o solutie care sa imi convina pe deplin
                                Don't touch! Never ever steal
                                Unless you're in for the kill

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google