Filtru Sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Apropo de filtre Sport se merita sa pui filtru Sport la Diesel? Am inteles ca nu deoarece nu creste performantele
    LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
    Enter the Matrix

    Comment


    • #32
      Pai nu prea are rost din moment ce ai turbina
      Don't touch! Never ever steal
      Unless you're in for the kill

      Comment


      • #33
        Keanu, nu pune filtru sport pe diesel. s-a mai discutat pe undeva si acelasi lucru s-a zis: risti sa bagi mizerie in turbina, in rest nu te ajuta cu nimic.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #34
          Si la benzina ? Se merita
          daca e doar soundu ala eu zic ca nu
          Its just a car ...

          Comment


          • #35
            Pai sond-ul e 98% din castigul ce-l obtii cand pui filtru sport. caii in plus sunt maxim 1-2, dar de-aia mici, nu cai mari de povara. si aia oricum ii simti la 5500rpm. uzual, la 2000-4000rpm vei simti 0,5-1,5CP. adica nu vei simti de fapt nimic in plus
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #36
              Nu mai pun filtru sport .. se pare ca nu merita mai ales pe drumurile de aici .. pline de praf,am pus altu in schimb .. original
              Its just a car ...

              Comment


              • #37
                pffff........nici nu mai stiu ce sa fac:-s.....sa pun sau nu...?am 1,6 8 valve resoftat....trage extraordinar masina....:|oare sa incerc?daca nu imi place,il pun pe cel stok inapoie...ce ziceti?
                http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                Comment


                • #38
                  sa scrii romaneste in primul rand ,si apoi sa citesti ca mai sunt threaduri
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #39
                    Vroia sa bage 10 000 euro intr-un logan ca sa-l faca de 200 de cai...pai ii ia p-aia 10000 euro, isi vinde loganu pe 4-5000 si face un drum pana in Germania si cu putin noroc si inca vreo 2-3000 euro(manopera inginerului "priceput") isi cumpara un M3 din 2003 si are din start 343 HP...desigur asta e doar parerea mea

                    Comment


                    • #40


                      Am facut si eu ceva .... nu shtiu cat de bine sau de rau e ... e un Logan Laureate ph2 1.4 mpi din 2008 ... ziceti-mi si mie dak e bine ;)) ... aaa era sa uit filtru stock din ciuperca numai exista .. e goala ciuperca mrs
                      Attached Files

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by HHO_PRIMO View Post
                        Merci pt "trezirea la realitate" "csebalyn" chestia e ca nu inteleg de ce ai pune in tandem un turbo cu un compresor din cate stiu ele fac aceeasi treaba numai ca ai cateva dezavantaje la fiecare si anume:
                        1. la turbo ai acel lag
                        2. la compresor iti trebuie ceva caluti luati din puterea motorului pana porneste instalatia si baga aer in motor de exemplu la Mercedes-Benz SLR MCLaren iti trebuie undeva la 130 de cai pt activarea Compresorului, dar dupa aceea te vei bucura de 630 de cai puri...
                        Cat despre buget e probabil sa fie prea putzin dar totusi e un vis realizabil si nu cred ca ar fi asha de greu ca un inginer de la Renault sa faca ceea ce am eu in cap... Nici nu m-ash gandi sa fac acest proiect aicea in Romania... daca ar fi sa fac rost de fonduri l-ash face in Franta la fabrica generala Renault.
                        Si cat despre "Sp!ke" nici ideea cu motorul de RS nu ar fi rea... dar eu vreau sa-mi pastrez capacitatea cilindrica de 1.4 litri ;)
                        Akuma fiecare cu parerea lui
                        loganul de 1.4 are motorul prea mic pentru modificari asa mari, am prieteni care lucreaza cu asa ceva si chestia asta nu ar face-o pe un motor 1.4, cel mult pe unu de 1.6 16v, din ala ai putea sa scoti ceva dar 1.4 il storci de tot si s-ar putea sa te lase mai repede decat crezi

                        Comment


                        • #42
                          @HHO_PRIMO Daca tot vrei o masina de 200 cp vinde-ti loganul si mai pui 10 000 eur pe langa si iti iei un VW Golf v Gti eu zic ca e mai bine decat sa te apuci sa-ti "pui" tu pe un logan de 1.4l 200 cp iti dai seama ca trebuie schimbat tot la ea adica: planetare ;sistemul de franare; ambreiajul; cutia de vitezep; ecu; Suspensiile etc. Tu chiar crezi ca gata iti schimbi motorul de 1.4l cu unul puternic de 200 cp si hocus-pocus ai un super bolid? Daca asta crezi te inseli amarnic sau visezi cu ochii deschisi sau......o spui doar la misto, oricum eu iti urez multa bafta in continuarea planurilor tale(Vei avea nevoie).
                          Stima

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Seba View Post
                            Keanu, nu pune filtru sport pe diesel. s-a mai discutat pe undeva si acelasi lucru s-a zis: risti sa bagi mizerie in turbina, in rest nu te ajuta cu nimic.
                            Mizerie nu are cum sa intre in motor, in cel mai ru caz da peste cap debitmetru de aer. Singurul element care ar avea de suferit. Consider ca si la motoarele aspirate care au debitmetru aceste filtre nu sunt indicate.

                            Originally posted by Seba View Post
                            ai grija sa nu te sperii cand suna ceasul si te trezesti la realitate
                            numa pt trecerea de la mpi la fsi tre schimbata chiulasa (caz in care aia de clio poti s-o arunci, tre alta galerie de admisie, alt ecu injectie, pana la urma tre alt motor...)
                            daca blocul su restul nu-s calculate sa tina cuplul suplimentar dezvoltat de motorul cu turbo, n-o sa reziste motorul nici cat ii faci proba pe dyno
                            apropo, vw a reusit 170 de cai din 1.4 cu turbina si compresor. tu vrei 200 fara compresor? ha, ha...
                            io-s curios ce inginer (de obicei un motor se proiecteaza de catre o echipa timp de cativa ani si se strica cateva zeci in teste) o sa-ti faca tie calcule pt motor...apropo, revizuieste bugetul, ca-i prea mic pt ce vrei tu.
                            si nu te arunca la o turbina mare, ca n-o sa obtii decat un turbo lag cat saptamana Pastilor...

                            Este foarte posibil. In IRC exista motoarele s1600 aspirate care au 220-235 cp. Iar ce au facut cei de la VW cu 1.4- 170 cp, hai sa fim seriosi. Nu cumperi o masina pentru 2-3 ani, sau si mai putin, si apoi o vinzi. Cat crezi ca te tine un asemenea motor. La un 110 ar mai merge, dar la 170 cp...Ar fi de zis "da dar are cai" si ce daca ii are, pentru cat timp??!!

                            Originally posted by raduprov View Post
                            Se merita pana la urma sa pui filtru sport pe logan ? Doar pt sound il puneti unii ?
                            am auzit ca intra mai mult praf in motor daca ai filtru sport
                            Nu prea e adevarat, chiar deloc. Asta ar fi doar un mit si spun asta din experienta. Am folosit acea tubulatura exact ca in imaginea de mai sus, luata de la o firma de tuning din Pitesti, la care am pus un filtru sport, si nu filtru de firma K&N sau oricare alta marca, filtru sport care il gasesti intre 20 si 50 de lei. Drept urmare dupa 5000 de km nu am gasit urma de praf inauntrul lui si nici pe tubulatura. Am folosit si un ulei, special care recunosc ca deabia l-am gasit pe net. Toata investitia m-a dus undeva pe la 220 de lei, timp in care daca luai filtru original plus kitul de intretinere sarea de 400 de lei. In concluzie acele filtre originale nu ca am ceva cu ele, dar nu au nimic in plus fata de cele care nu sunt, si chiar NU MERITA banii!!!
                            Last edited by rabbit85; 12 October 2010, 11:56. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #44
                              N-ai vazut praf pe tubulatura (nici daca mergeai fara filtru, pe tubulatura nu vedeai praf), dar n-ai de unde sa stii in motor cat a intrat.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google