Tr. 5-a.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tr. 5-a.

    Eram pe autostrada, 3 persoane, ceva greutate in portbagaj, cam 50-60kg, ajunsesem cam la 60-70km/h in a 4-a si m-am gandit sa i-o dau pe a 5-a, fiind si prima oara cand schimbat a 5-a, prima oara pentru mine dar si pentru masina am simtit cum era putin rigida, am fortat-o si a intrat, dupa care am mai franat si i-am dat a 4-a, nu stiu ce si cum am facut dar dupa ce am calcat ambreiajul si cand am scos din a 5-a s-a auzit pentru 2 secunde un fel de tiuit, ca un fel de rotita ce se invartea, ca un fel de motor electric ce se tura, nu stiu cum sa explic, dupa care a mers ok, a intrat fara probleme in viteza.

    Precizez ca masina are ~170km.

    Si am o zona cu limitare la 40km\h unde o tin in a 2-a pe la 2300-2600ture la ~40km/h pentru ca in a 3-a ar merge putin cam subturat.

    Ingrijorarea mea e sunetul ala.
    Last edited by Dan_Ionut; 20 June 2010, 16:45.

  • #2
    cred ca nu ai impinso cum trebuie in viteza, si a ramas undeva "intre". nu-ti mai face probleme nu strici tu asa usor masina .

    fii relaxat ca in o luna o sa inveti si o sa cunosti masina la perfectie
    Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

    Comment


    • #3
      Multumesc, m-am mai linistit.

      Comment


      • #4
        @Dan_Ionut - In treapta a 5-a baga si tu de la 90 incolo. Vezi daca mai face asa!
        LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

        Comment


        • #5
          E in rodaj si schimband pe la 2700-2800 nu a prins 90 in a 4-a.

          Sunetul ala era mai mult un tiuit, ca un fel de rotita ce se invarte la multe rotatii.Ca un fel de elice mica sau chiar pinion(cel mai probabil).Doar un invartit in gol si atat.
          Last edited by Dan_Ionut; 20 June 2010, 21:02.

          Comment


          • #6
            Parca 3500 rot/min si 120 km ora este limita pentru rodaj.La mine sincer nu a apucat acest beneficiu si iata ca am 120.000 si porneste la sfert de cheie.

            Comment


            • #7
              las-o dom'le ca nu sughite daca schimbi la 3000rpm. ideea e sa nu depasesti uzual 3000-3500rpm in primii 1000km, nu sa mergi cu ea ca si cu un tractor, schimband vitezele la 1500rpm da-i in goarna, ca n-o doare, apoi dupa 2-3000km da-i in ea cat vrei...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #8
                SI eu sunt in rodaj,am 900 km,nu iti face probleme de sunet,nu a intrat corect.
                In rodaj ( 1000-1500 de km ) e recomandat sa nu ii dai peste 3000,3500 de ture si 120km/h.
                A mea a facut 700 de km pe A2 cu 130km/h.Mai mult nu i-am dat si nici nu am de gand pana nu fac 1500km!
                Toate cele bune.

                Comment


                • #9
                  Multumesc pentru raspunsuri.
                  Nu prea mai am nelamuriri.Doar ca atunci cand vreau s-o bag in curte cu spatele, am o rampa mica, cam 1m, dupa care 1m loc drept si cobor in curte.Am oprit motoru acolo si l-am repornit (asteptat dupa bulina rosie) si cand termin de parcat parca miroase putin a benzina.Cred ca e normal.
                  In rest, sanatate!

                  Comment


                  • #10
                    Aia cu benzina nu mai este normal...Si zi si tu aici ce motorizare ai,daca la avatar nu scrie nimic?

                    Comment


                    • #11
                      sa va intreb..ce masina de generatie noua nu are rodajul motorului din fabrica?? nici una,loganu nu mai are nevoie de 1000 km de rodaj ca doar nu e roaba ,sunt povestii,si in plus motoarele Renault sunt motoare de turatie mai ales benzinarele.

                      Comment


                      • #12
                        rodajul "de fabrica" e un rodaj chimic, adica sa scufunda blocul intr-o baie de acizi care "arde" anumite impuritati ramase din prelucrare, dupa care urmeaza o rodare pe banc, la rece, 5-10 minute la 5000rpm, fara chiulasa pe motor, sub jet de apa cu ulei. ala e rodajul care face "oglinda" cilindrilor. biele, cuzineti, lagari palier, role, transimisie (ambreiaj, cutie de viteza, planetare), articulatii mobile, toate astea se rodeaza in acea perioada de 1500km pe care producatorul o recomanda sa se faca intr-un stil "decent".
                        daca un motor rnault de 5000rpm e "de turatie, atunci o motocositoare de honda, cu 10000rpm, ce fel d emotor e?
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          Initial postasem la 1.4 dar s-a mutat thread-ul.

                          Am mai inteles eu cate ceva, si cu rodajul, am schimbat in jur de 2700-2800rpm.
                          Doar ca miroase putin a benzina cand opresc motoru si asta de obicei in rampa, dupa ce pornesc parca se simte putin afara ca si cum ai mirosi intr-o canistra de benzina.

                          Totusi, cred ca doar mi se pare mie.Cred ca e normal sa miroasa putin afara dupa ce opresc motoru si-l repornesc.In habitaclu parca nu se simte nimic.Oricum e scurt.Nu ma vait.
                          Last edited by Dan_Ionut; 21 June 2010, 21:55.

                          Comment


                          • #14
                            cum ziceam si mai sus nu e vorba de drujbe ci de masini,si inca ceva la loganu nu mai exista camasa de cilindru,e prelucrat direct in bloc.............

                            Comment


                            • #15
                              Nu stiu ce i-am facut saracei masinute dar iar am auzit un sunet ciudat.

                              Vroiam sa dau cu spatele ca sa ies din parcare, am dat cu spatele si mi-am dat seama ca ar mai merge juma de metru si atunci am apasat pe ambreiaj si mi-a iesit din mansalier asa ca eu am accelerat fara sa-mi dau seama ca e pe liber.In momentu ala am observat ca nu se misca de pe loc si am introdus in mansalier ca atunci sa aud un fel de carait lung, ca atunci cand tragi frana de mana dar mai lung, cum se mai aude pe la unele rable.A mers ok, nu am avut probleme cu ea.
                              E ceva normal sau e vreo problema?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google