uneori tabloul de bord "o ia razna". am patit si eu o chestie similara, cind dupa parcurgerea a circa 300 km imi indica rezervor plin. am incercat resetare a tabloului de bord, dar degeaba. intr-un final ab debransat sonda de carbuarnt si tabloul de bord pentru citeva minute si indicatia a devenit cea corecta. Deci, pentru a nu umbla la cele 2 elemente, sfatul meu este sa incerci o debransare a bateriei pentru citeva minute, coroborata cu o resetare a bordului (inainte sau dupa debransarea si rebransarea bateriei).
Liniute Indicator Combustibil
Collapse
X
-
Indicator nivel carburant
In privinta indicatorului de bord, pentru nivelul carburantului din rezervor, premisele care trebuiesc avute in vedere sunt urmatoarele:
1. capacitatea rezervorului pe care producatorul o are in vedere in exploatare si careia ii corespunde si indicatorul de nivel carburant din bord = 50 litri (practic capacitatea rezervorului + gatul de umplere este ceva mai mare 60 - 65 litri)
2. afisajul indicatorului de nivel carburant este impartit in 2 jumatati (jumatati egale )
- Jumatatea superioara, corespunzatoare cantitatii = 25 litri carburant -> afisaj format din 5 pavele (fiecare pavela afisata reprezinta cantitatea de 5 l carburant)
- Jumatatea inferioara, corespunzator tot unei cantitati = 25 litri carburant -> afisaj format din 4 pavele + simbolul REZERVA
Indicatia prin intermediul pavelor afisate poate crea confuzii uneori (poti alimenta 12 l si sa afiseze 2 pavele, iar in scurt timp sa ramana 1 singura pavela, sau de la inceput sa avem aprinsa 1 singura pavela - situatii in care indicatiile initiale sa ofere informatii eronate pentru sofer)
Exista insa meniul ascuns care afiseaza in cifre cantitatea de carburant din rezervor.
Indicatii eronate, de genul celor descrise de unii coforumisti, sunt datorate de imperfectiuni ale legarii la masa.
De asemenea, cand se merge pe rezerva si se alimenteaza o cantitate mica de carburant (3 - 5 litri) este posibil ca plutitorul sa ramana blocat mecanic in pozitia de jos si sa nu mai indice corect nivelul de carburant dupa alimentare.Last edited by ion_R5; 24 September 2011, 20:47.
Comment
-
la 9 l am o pavea prima data cand am lasato cu asa putina benzina la 2 pavele am 12-12,5 ,13 l asa sune el adik golanu asa verific cat mai am tin apasat butonu de kilo. si pun contactu tin an continuare apasat pana apare un cod si apesi an continuare si spune mai multe pana vezi l de benzina care ai mai ai asta la cele fara calc.de bord butonu la maneta stergatoare apropo cei care fac asta sa nu se sperie ca pleaca acele de la ceasuri e testul ala pt cei care nu stiu
Comment
-
Subscriu si eu )
Azi am plecat de acasa, totul bine si frumos, aveam doua liniute. Merg ce merg si pica la una... Dupa ceva timp mai trag un ochean la bord si observ ca iarasi aveam 2 liniute. Pana mea, mi s-o fi parut(am presupus). Am mai mers destul de mult si tot liniute. Intru in diagnoza imi arata o liniuta si 8 litri. Pun contact, 2 liniute. WTF?
Debransez bateria. Curat borne, rebransez, pun contact, Nimic... aceeasi poveste.
Dau reset la CB. Nimic...
Mai am un tablou de bord pe acasa. M-a gandesc sa il schimb, dar aveti idee cum pot face cu numarul de KM? Daca pun tabloul nou voi avea 0 km. Aveti idee cum se pot scrie?
Multumesc anticipat si numai bine!
Comment
-
eh ce norocosi sunteti.la mine de un an si ceva imi face probleme indicatoru de nivel,de exemplu am 4 lini si vreo 20 si ceva de litri de motorina ,apoi dupa o perioada de mers,pe un viraj,sau altadata stind in relanti mi se aprinde brusc rezerva ) motorina e tot acolo dar nu indica am schimbat odata pe garantie ansamblu joja pompa(plutitoru)pe garantie acum 1 ani si .. tot asa facesigpic
Comment
-
Logan 1.4 benzina ambiance
Am avut un accident cu masina ( unul a intrat in partea spate a mea in zona cu rezervorul ) si de atunci nu mai imi indica normal nivelul benzinei ( adica oscileaza intre full si 2-3-4 liniute ).Este destul de neplacut deoarece la o pornire iti arata rez. full,la alta pornire poate iti arata 2 liniute,trebuie sa stai mereu sa faci calculul la benzina cat ai bagat si cati km ai efectuat,exact ca la daciile alea vechi.
In service unde am reparat masina mi-au zis ca nu are nimic pompa de benzina si nici partea electrica ,mai ales au zis ca nu are legatura cu socul produs de accident.Am mai fost la alt service particular si mi-a indicat faptul ca ar fi posibil sa fii intrat benzina pe retur din lovitura aceea si asta ar influenta indicatorul de benzina eronat de la bord.
Daca ati intalnit aceasta situatie....o parere ve rog.
Multumesc.
Comment
-
salut.am si eu o problema de mai mult timp.cand apas butinul de le ceasurile de bord sa vad cata benzina mai am oscileaza intre 10-11 si 9-10 litri si imi arata 2 liniute.problema ca am facut cativa km buni si cele 2 liniute sunt in continuare si imi este frica ca o sa raman in pana prostului pe baza celor 2 liniute care cred eu ca indica eronat.totul a inceput intr-o zi cand beculetul sa facut rosu si nu mai aveam nici o liniuta si apoi la benzinarie am bagat doar 6 litri si mi-au aparut 3 liniute si cantitatea de 14 litri... credeti ca e ceva grav?
ceva se intampla si nu stiu exact.acum merg cu un bidon de 5 l de benzina in porbagaj asa fara sa alimentez si vreau sa vad cat mai tin cele 2 liniute....poate imi da cineva o idee.ms
Comment
-
am mai spus ... traductorul nivelului de benzina este rezistiv poate fi influientat si de temperatura iar in timp rezistenta imbatraneste asa ca este pur si simplu orientativ. in plus plutitorul poate sa ia benzina si atunci arata o cantitate mai mica decat cea reala. faptul ca sare peste o linie poate fi generat de imbatranirea rezistentei nefiind nimic grav. daca umpli rezervorul ochi adica vreo 62 litri oricum computerul de bord nu stie decat 52. atentie daca rezervorul e ochi s-ar putea sigur sa ai probleme cu pornirea
Comment
Comment