Liniute Indicator Combustibil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Cu mufa (mufele) R2 de la scaunul soferului au fost foarte multe probleme la modelele Dacia \Renault (mai ales cele vechi), dar in (ne)cazul acesta raman la parerea ca trebuie facute toate verificarile (joja, TdB, circuit electric) in mod conform (inclusiv mufa R2 din usa pasagerului).

    Comment


    • #47
      Atasez si o mufa R2 cu descrierea pinilor pentru un L90 ales la intamplare ca dotari, am subliniat si pinii jojei 41A si 47A, mufa aceasta se afla jos in stanga scaunului sofer (si nu usa pasager asa cum am subliniat din graba)
      Attached Files

      Comment


      • #48
        Mulțumesc din nou, dar din păcate nu merge nimic. Am desfăcut mufa de la rezervor, am controlat (măsurat) rezistenta pe pinul A1 și B1. Am 100 ohmi, deci cam trei sferturi de rezervor plin (așa cum am bănuit că ar trebui să fie). Am exclus mufa R2 și am ajuns la ceasurile de pe panou. Am mers pe ideea că, dacă pompa functionează, inseamnă că și restul trebuie să functioneze. Pompa, având și ea un fir in mufa R2. Am dat ceasurile (tabloul din bord) jos și am scos mufele, am măsurat rezistența pe pinul 8 și pinul 24 care este aceeași cu rezistența măsurată direct pe rezervor. Concluzia este că indicatorul nu funcționează corect. Dacă toate celelalte comenzi, martori, functionează înseamna că și restul tabloului este bun. Nu poate fi vorba nici măcar de firul suplimentar de masă, altfel tot panoul ar fi făcut probleme. Aș cumpăra un alt tablou cu ceasurile, dar ce fac cu Km. Mai am încă o soluție, să monteze un ceas indicator de benzină de tractor. Sau poate are cineva o schemă a tabloului de bord .

        Comment


        • #49
          Sper că măsuratoarea de 100ohm a fost pe pinii ansamblului pompă+jojă, nu pe mufa care intră în pompă. Restul măsurătorilor dădeau rezultatul final.

          TdB-ul se înlocuiește ușor, cu tot ce trebuie km actuali.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #50
            Screenshot_20240927_212230_Gallery.jpg Măsurătoarea sa efectuat direct pe pinii de pe rezervor A1 și B1 iar C1 și C2 sunt pinii de la pompă.
            Last edited by pauly; 27 September 2024, 21:34.

            Comment


            • #51
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


              • #52
                Acum că sa lăsat un pic de răcoare, când pornesc dimineața indicatorul de temperatură este la zero (fără nici o liniuță, iar indicatorul de benzină indică plin (toate liniutele sunt pline) . După aproximativ 3 km, apar doua liniuțe la indicatorul de temperatură și încep să scadă din liniuțele de la indicatorul de benzină. Au scăzut în aproximativ 6 km cam două, trei liniuțe. Dacă aș merge mai mult este posibil să scada mai multe liniuțe ținând cont de faptul că rezervorul este jumătate.

                Comment


                • #53
                  Știe cineva ce inseamnă această notare pe tabloul Bordului?
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                  • #54
                    Eroare a senzorului \joja nivel carbuarant, vezI si prima captura din postul 35 in care am facut si sublinierile necesare, plus tutorialul lui crististreulea cu explicatii, JO -- circuit deschis, JC -- scurtcircuit ...
                    Last edited by Gil26; 3 October 2024, 15:57.

                    Comment


                    • #55
                      Bănuiesc că vă referiți la plutitor + cursor + rezistentă, adică tot ansamblu sondei de nivel al combustibilului, adică la jucăria aceasta. Altă ,,jojă" de benzină, nu știu.
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment


                      • #56
                        Banuiesc ca fie esti genul "lasa ca stiu eu mai bine ce fac", fie nici macar nu doresti sa citesti (informatii ai destule), fie iti place doar sa trolezi ....

                        Comment


                        • #57
                          Si citez (pentru cine doreste totusi sa citeasca) din tutorialul bine facut de crististreulea , link pe care l-am oferit tot in postul 35 , iar acest tutorial se gaseste si pe acest forum in sectiunea Tutoriale : Cum sa iti faci singur la pagina 17:

                          ....
                          8. A 5-a apăsare: Se afişează eventuale defecte memorate la senzori (toate defectele afişate în meniul de defecte de senzori memorate sunt defecte care au fost detectate dar nu mai sunt confirmate prezente, adică au avut loc)
                          - 8.1 “- – -TO” – circuit deschis senzor temperatură apă (literele afisate sunt asemanatoare cu “t o”) – dacă motorul e rece nu se ţine seamă de el (este normala aceasta eroare cand se porneste motorul rece, probleme sunt doar daca eroarea re-apare dupa un reset cu motorul cald)
                          - 8.2 “- – -TC” – scurtcircuit senzor temperatură apă (literele afisate sunt asemanatoare cu “t c”)
                          - 8.3 “-JO- -” – circuit deschis senzor jojă carburant (literele afisate sunt asemanatoare cu “j o”)
                          - 8.4 “-JC- -” – scurtcircuit senzor jojă carburant (literele afisate sunt asemanatoare cu “j c”)
                          - 8.5 “D- – - -” – absenţă semnal la senzorul de debit carburant (literele afisate sunt asemanatoare cu “d”)- se ţine seamă de el numai dacă există CB instalat (doar la versiunile de soft 6002 si 7102)
                          ...

                          Comment


                          • #58
                            Eu bănuiesc că nu prea înțeleg. De jojă de ulei, am auzit, am văzut, mai aveam un pic și o și mâncam, când vechea Dacie a dat un rateu și a zvârlit jojă. Dar de ,,jojă" de benzină nu am auzit, nu am văzut. Tocmai asta este, că nu știu mai multe, dacă știam nu mai întrebăm. Informații sunt destule, dar scrise, nu și felul cum arată o jojă (de exemplu).

                            Comment


                            • #59
                              Mda, se pare ca "banuielile" din postul 56 din pacate se confirma .
                              pauly incearca sa NU "poulezi" prea mult si te rog mult sa NU strici acest topic ...

                              Comment


                              • #60
                                833 JOJĂ ŞI POMPĂ DE CARBURANT

                                Proști rău francezii ăștia:
                                JOJĂ, joje, s. f. 1. Indicator cu ajutorul căruia se verifică nivelul uleiului dintr-un recipient. 2. Scară gradată pentru măsurarea capacității unui rezervor. – Din fr. jauge.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google