Liniute Indicator Combustibil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    reseteaza meniul secret si poate isi revine. Intra in meniul in care iti arata cati litrii ai si tine apasat pe butonul din cadran pana cand cad acele la 0. Linia 5 trebuie sa tina intre 34L si 25L .

    Comment


    • #32
      Eu n-am mai vazut de mult timp liniuta 5 si nu e stricat indicatoru...

      Comment


      • #33
        Probleme nivel motorina Logan

        Originally posted by Winnie View Post
        Bag 20 de litri cand mai am vreo 5 litri in rezervor si imi apar in 5 - 6 liniute pe indicator. Apoi liniutele incep sa scada rapid. Desi am 20 de litri in rezervor imi arata 3 liniute!

        Cel mai tare ma enerveaza ca sta foarte putin pe liniuta a doua si a treia. Astazi am verificat si am 12 litri in rezervor si imi arata o singura liniuta. Nu este stupid? O liniuta ar trebui sa insemne vreo 5 litri, in cazul meu trebuiau sa fie 2 liniute.

        Ori a luat-o razna indicatorul care s-o fi murdarit sau stricat, ori CB. Ati patit asa ceva?
        Pentru cei care se vor mai confrunta cu astfel de probleme va pot spune ca in cazul meu cauza a fost montajul incorect facut de un mecanic al litrometrului de motorina din rezervor.Acesta trb montat cat de cat perpendicular pe linia transversala a rezervorului.Nerespectand aceasta conditie,plutitorul se "agata "de peretele rezervorului,si astfel, dupa ce consumam aproximativ 15-20 l imi indica ca nu mai am combustibil!

        Comment


        • #34
          Bună ziua. În urma cu câteva zile, am plecat din parcare cu rezervorul plin. La întoarcere observ că indicatorul de benzină arăta două linii. Normal, m-am panicat, m-am uitat pe dedesubt, la motor, în portbagaj, nimic deosebit. Am introdus cheia în contact și surpriză, rezervorul plin. Azi, din nou a avut o manifestare neprăvazută. Indică normal, rezervorul aproape plin și dintr-o dată nu mai indică nimic, nici măcar o liniuță. În schimb, sa aprins becul . Am oprit mașina, am aranjat câteva hârtii ce erau la parasolar, după care pun din nou contactul și surpriză a apărut. Și-a revenit indicatorul de benzină, dar a apărut indicatorul de temperatură pâna sus. După aceea a început să coboare și temperatura până a ajuns la normal, la cele două nivele (liniuțe). Am tot citit, dar nu am înțeles mare lucru. Plutitorul nu poate fi cu siguranță. Ce credeți că ar putea fi?

          Comment


          • #35
            Salut, nu ai oferit detalii despre masina, dar despre problemele cu indicatorul combustibil la Logan1 s-a discutat de nenumarate ori pe acest forum, doar ca ex
            aici: https://www.loganclub.ro/forum/forum...tibil#post1058
            sau aici: https://www.loganclub.ro/forum/forum...ibil#post54876
            ori aici: https://www.loganclub.ro/forum/forum...rvor#post19030
            sau aici: https://www.loganclub.ro/forum/forum...zina#post38778
            sau: https://www.loganclub.ro/forum/forum...icator-benzina
            un tutorial despre meniul de diagnosticare CB aici: https://www.tutorialelogan.ro/2012/0...noza-bord.html
            etc. …

            Atasat si cateva capturi, poate sunt de folos si altor colegi de forum:
            Attached Files

            Comment


            • #36
              Este vorba de un Logan din 2006 pe benzină fără nicio îmbunătățire. Când pun contactul, indicatorul de benzină, arată bine (plin). În schimb, indicatorul de temperatură arată și el la maxim, după care scade la două linii. Pornesc, fac câțiva Km și atât indicatorul de benzină cât și cel de temperatură, ajung la zero și se aprinde indicatorul cu pompa de benzină. Am intrat în meniu, softul 6001 dar la benzină arată doar liniuțe.

              Comment


              • #37
                Mai se invirte Logan 2006 ? Nici taxi nu mai accepta, doar la Remat asteapta cu bratele deschise, furnalul de la Galati cu mare interes

                Comment


                • #38
                  După părerea unora, așa o fi. Are 40.000 Km la bord . O mai dai la fier vechi?

                  Comment


                  • #39

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by george.sce View Post
                      Mai se invirte Logan 2006 ? Nici taxi nu mai accepta, doar la Remat asteapta cu bratele deschise, furnalul de la Galati cu mare interes
                      Aceeasi mistocareala ieftina (nici macar de doi bani) de taximetrist infatuat prezenta in toate posturile tale, dar nu toti taximetristii sunt infatuati si nu toti circula cu rable.

                      pauly , daca doresti poti verifica joja –circuit electric –CB, problemele cu indicatorul nivel combustibil \temperatura au fost si sunt destul de des intalnite la Logan I (vezi ex si link –urile, informatii si experiente sunt destule), dar cred ca este o problema rezolvabila si NU cred ca pentru asta trebuie sa duci masina la Remat sau furnalul de la Galati cu bratele deschise si mare interes

                      Comment


                      • #41
                        În nici-un caz nu am să o duc, nici la rabla, nici la fier vechi și nici la furnal. Am citit cam peste tot și am făcut exact cum se spune: am scos toate siguranțele, le-am curățat lamelele pentru că erau (să spunem) oxidate, cu o depunere de vechi (nu rugine sau altceva). Am resetat CB de nustiu câte ori, tot degeaba. Revine cât de cât (să spunem la normal) dar după câțiva km (nu mulți 5-6) același lucru. Ba chiar pe loc, fără să pornesc motorul, după resetare indică aproximativ 32 litrii. Dacă mai stau un timp, chiar fără să pornesc motorul sau să fac altceva, pun contactul și îmi indică rezervorul plin. Deci, nu o misc, nu o pornesc, doar fac o mică pauză de câteva minute, îi pun contactul și apare indicatorul plin. Am incercat sa pun câteva poze dar nu am reușit.

                        Comment


                        • #43
                          Daca doresti poti masura rezistenta jojei nivel carburant pe pinii A1 -47A si B1 -41A din mufa, aceasta trebuie sa aibe 31-35 respectiv 280 ohm in conditiile date (vezi si sublinierile din procedura pe care am atasat-o anterior) plus restul verificarilor circuitului electric si desigur TdB-ul, vezi si detaliile \experientele oferite de ceilalti colegi de forum, informatii ai destule, daca nu te descurci desigur ca poti apela la cineva care poate face toate aceste verificari in mod conform.

                          Comment


                          • #44
                            Ok. Mulțumesc Gil26. Am incercat sa scot mufa de la rezervor și nu am reușit. Are vreo clemă ce o ține? Pentru că nu se prea vede bine. Aș putea să măsor la mufa 2 ce se află sub scaun, dar iar este greu. Sincer nu știu ce să-i mac fac. O sa incerc mai multe în weekend. Am citit și despre Emulgator, dar asta nu mi se pare o soluție să resetez de fiecare dată. Mă gândesc că nu ar putea fi de la rezervor (mă refer la contactele electrice din mufă) pentru că tot de acolo pleacă și firele de la pompă, deci nu ar fi mai mers pompa, s-ar fi oprit motorul. Chiar nu știu ce să mai zic.

                            Comment


                            • #45
                              Mufa R2, aia de la scaunul șoferului, plină de verdeață
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google