Porneste Greu La Rece 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Acum 2 zile am schimbat bujiile si de atunci am si eu problema cu pornitul la rece...a trebuit sa dau jos admisia de aer pentru ca nu ajungea cheia sa scot bujiile . am zis ca dac tot am demontat admisia sa o si curat dar nush ce am facut ca acum dimineata o pornec si sta la 100 de rot 3-4 secunde si aproape ca se opreste motorul. dupa isi revine si nu mai are probleme. o sa desfac din nou admisia sa vad daca imi dau seama ce am stricat . daca stiti cumva care e problema dati un raspuns.

    Multumesc.

    Comment


    • #17
      Am schimbat senzorul de turatie, cel de pe volanta. Dupa 5 zile in care a pornit la sfert cand am lasat masina afara , nu in garaj, a plecat la fel. Dar ce ma surprinde ca atunci cand o pornesc dupa 24, 48 chiar 72 de ore lasata afara dar pornita pe la 12 cand este cald, masina stand la soare, pleaca perfect - deci temperatura este un factor care influenteaza plecarea. Incalzite de la soare, fiind direct sub capota, ar putea fi bobinele, senzorul teperatura aer, senzorul presiune colector si o dilatare al sistemului de admisie care poate ar elimina din posibilitatea de a trage aer fals sau poate creste presiunea in rezervor ajuntand in mod indirect pompa de benzina.
      Pana acum am verificat sau inlocuit urmatoarele:
      - Motorasul pas cu pas - inlocuit;
      - Bujiile (doua randuri Renault si Champion) - inlocuit;
      - Senzorul temperatura motor - inlocuit;
      - Canistra carbon - inlocuit;
      - Senzor temperatura aer - verificat prin masurare si transformata rezistenta in grade - nu a prezentat defect;
      - Senzor turatie - inlocuit;
      - Tubulatura admisie aer - verificat;
      - Resoftata (nu stiu versiunea cei din service au dat-o ca fiind cea cu care a venit masina din fabrica)

      Cumparate desigur, de fiecare data cei din service au spus ca au gasit defectul in una din piesele de mai sus, in mod evident nu au gasit nimic. Am fost in doua unitati service autorizate Dacia si Renault, ce pot sa spun este ca incompetenta este mare.

      Comment


      • #18
        @ cmanea & bobo tind din ce in ce mai mult sa cred ca de vina este acea dilatare a sistemului de admisie la cald. la rece apare o deschizatura pe undeva pe unde patrunde aer.

        tot in urma desfacerii sistemului de admisie am patit asta
        eu am dat jos corpul clapeta, i am intors garniturile pe partea cealalta, le am dat cu ulei si l am pus la loc.
        poate trage aer si pe la galeria de admisie, unde se imbina cu partea de jos. recomand inlocuirea si ungerea garniturilor, iar suruburile stranse ca in manual.

        eu asa am rezolvat problema

        Comment


        • #19
          @bobo1973, da ce sa zic ai dreptate e multa incompetenta si mai ales prostie in serviceurile de la noi si nu numai si oricum au fost prosti rau daca te-au pus sa schimibi motorasul pas cu pas si bujiile, motorasul pas cu pas nu are treaba cu pornirea, iar bujiile daca erau nasoale iti pornea prost de fiecare data si iti si mergea prost, senzorul de temperatura a lichidului de racire poate da simptome de pornit greu dar iti si merge neregulat dupa aia, singurul care are legatura cu pornirea din ce au umblat ei e senzorul de turatie de pe volanta si eu la ala m-as fi dus de prima data, dar asta e eu nu am calificarea lor superioara. Oricum bine ca ai rezolvat in final problema, iar ce spui tu ca se dilata admisia sau traseul de admisie iti spun ca nu are cum, iar daca trage aer fals pe undeva nu iti sta cum trebuie la ralanti dar de pornit porneste.

          Comment


          • #20
            Eu am un Logan 1,6 16v facelift din august 2008 si aceleasi simptome ca ale masinii lui BOBO 1973 le are si Loganul meu de nou de cand l-am achizitionat,adica august 2008;daca te duci la reprezentanta DACIA,pune testerul pe ea si GHICI?MASINA NU ARE NICI O PROBLEMA,MERGE PERFECT.CONCLUZIE FARA ALTE COMENTARII:NU MAI IMI TREBUIE DACIE CATE ZILE MAI AM.Pai loganul nu e masina FRATILOR,E TEAPA.Are 20.000 km;intr-o zi veneam de pe litoral pe autostrada soarelui,aveam cam 170km/h si surpriza LOGANUL de 1,6 16V PRESTIGE NEAMULE s-a oprit brusc din mers iar dupa vre-o 2h de injurat a pornit ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.Am verificat sigurante,baterie,benzina era,nu pornea.Am fost la "REPREZENTANTA" a pus calculatorul pe ea;SURPRIZA-MASINA FUNCTIONEAZA FOARTE BINE.Ce mai pot spune?O masina de tot "CACAO".FUGITI FRATILOR LA BULGARI CA SUNTETI MAI CASTIGATI.

            Comment


            • #21
              Originally posted by wheelman2010 View Post
              @bobo1973, da ce sa zic ai dreptate e multa incompetenta si mai ales prostie in serviceurile de la noi si nu numai si oricum au fost prosti rau daca te-au pus sa schimibi motorasul pas cu pas si bujiile, motorasul pas cu pas nu are treaba cu pornirea, iar bujiile daca erau nasoale iti pornea prost de fiecare data si iti si mergea prost, senzorul de temperatura a lichidului de racire poate da simptome de pornit greu dar iti si merge neregulat dupa aia, singurul care are legatura cu pornirea din ce au umblat ei e senzorul de turatie de pe volanta si eu la ala m-as fi dus de prima data, dar asta e eu nu am calificarea lor superioara. Oricum bine ca ai rezolvat in final problema, iar ce spui tu ca se dilata admisia sau traseul de admisie iti spun ca nu are cum, iar daca trage aer fals pe undeva nu iti sta cum trebuie la ralanti dar de pornit porneste.
              nu se dilata traseul de admisie. se dilata una din garniturile de lacorpul clapeta. cand am dat o jos am gasit praf pe ea. praf pe unde intra ceva aer fals.

              senzoril de turatie o face sa porneasaca greu si la cald si la rece. problema noastra era numai la rece. la cald era ok. si a aparut in urma demontarii corpului clapeta.

              concluzia mea este ca una din garnituri mai exact cea situata dupa fluture era problema

              Comment


              • #22
                Salut,

                Si eu inclin sa cred ca problema e de la garniturile alea..... am desfacut din nou totul, curatat si montat cu atentie la loc si de atunci nu mai am probleme. Una din garniturile alea era putin deformata...am aranjat-o mai bine si vad ca e ok acum. Nush daca asta era problema sau mpp ca l-am desfacut si curatat si pe ala. De fapt stie cineva ce face ala la pornire sa imi explice si mie cineva care stie ce face mpp mai exact la pornire.

                Thanks.

                Comment


                • #23
                  exact.

                  eu am gasit urme de praf pe unde tragea aer fals. in reprezentanta nu exista oameni meticulosi si proactiv inteligenti care sa rezolve finetzuri ca asta.

                  Comment


                  • #24
                    Mpp iti regleaza un anumit debit de aer prin deschiderea/inchidrea treptata a unui canal din corpul clapeta

                    Comment


                    • #25
                      Am fost din nou in service, testerul arata totul OK dar masina de cand s-a racit afara pleaca din ce in ce mai greu. Cand am venit acum o luna de la mare pe autostrada brusc a inceput sa nu mai traga, dupa circa 100 km masina si-a revenit si a functionat normal. Figura s-a mai repetat de cateva ori dar pe tester totul este OK. Tubulatura de admisie a fost verificata, totul arata OK, dar totusi are ceva iar cei din service ridica din umeri. Dimineata pleaca greu la a doua chiar si a treia cheie, la prima pleaca cu rateuri, la a doua pleaca turata si cand scade pe la 1100 incepe sa se balbaie si se opreste, abia la a treia pleaca si functioneza normal.
                      Last edited by Bobo1973; 10 September 2010, 21:30.

                      Comment


                      • #26
                        se pare ca am si eu aceeasi problema. La rece nu porneste decit dupa 3-4 chei. Si dupa ce porneste, daca apas brusc pedala de acceleratie, se ineaca, sau troncane puternic, sau se opreste, ca si cum nu ar avea soc si trage numai aer. Am si GPL. Daca pornesc fortat pe GPL, sintomul la apasarea brusca a pedalei de acceleratie dispare, se tureaza normal, semn ca pe gaz ii da cit ii trebuie dar pe benzina nu. Cine e responsabil de "SHOC" la motoarele astea? Am inlocuit motorasul pas cu pas, nici un rezultat. La cald merge perfect. Parerea mea e ca nu are surplusul necesar de benzina (shoc) pentru cind e rece.

                        Comment


                        • #27
                          sonda de temperatura ii spune lu ECU ca motoru e rece si da benzina mai multa.
                          mai este ajutat de senzorul de vacum si de temp a aerului

                          Comment


                          • #28
                            Problema rezolvata!! cum?? prin curatirea injectoarelor (date jos de pe masina) pe un dispozitiv care le face sa lucreze si pulverizarea unui spray special. Tratamentul l-am facut la un service Renault si acum porneste fara nici o problema, la prima cheie!

                            Originally posted by Bobo1973 View Post
                            Am fost din nou in service, testerul arata totul OK dar masina de cand s-a racit afara pleaca din ce in ce mai greu. Cand am venit acum o luna de la mare pe autostrada brusc a inceput sa nu mai traga, dupa circa 100 km masina si-a revenit si a functionat normal. Figura s-a mai repetat de cateva ori dar pe tester totul este OK. Tubulatura de admisie a fost verificata, totul arata OK, dar totusi are ceva iar cei din service ridica din umeri. Dimineata pleaca greu la a doua chiar si a treia cheie, la prima pleaca cu rateuri, la a doua pleaca turata si cand scade pe la 1100 incepe sa se balbaie si se opreste, abia la a treia pleaca si functioneza normal.
                            curata injectoarele!!! citeste postul meu.
                            Last edited by ftitus; 28 September 2010, 16:04. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #29
                              La mine problema este rezolvata total, am schimbat toate garniturile de la admisie (desi nu se impunea chiar la toate schimbarea, dar mai mult pentru siguranta), cele defecte erau cele de la corpul clapeta. Masina pleaca la sfert si nu mai am nici un fel de probleme. Service-ul unde am gasit rezolvarea problemei este in Campina, apartine de IATSA Campina, este o unitate noua infiintata (in aceeiasi locatie cu depozitul de masini al IATSA Campina) incadrata cu un personal foarte bine pregatit aflat in coordonarea tehnica a unui inginer fost cercetator in domeniul motoarelor termice. Avand in vedere ca am consultat patru unitati service ultima fiind unitatea sus mentionata pe durata de 6 luni iar aici i-au dat de cap in 2 zile ce pot sa spun...
                              In concluzie recomand unitatea service si altor posesori de 1.6 16v cu probleme ce nu si-au gasit rezolvarea.

                              Comment


                              • #30
                                BLANAA da`i BLANA sa nu se mai striceeee ))

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google