Porneste Greu La Rece 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Am o problema cu motorul 1.6 16V la care serviceul nu-i da de cap.
    Motor cald, oprit max. 2 minute, repornit pus sub sarcina treptele 1, 2, motorul ramane turat la 2200- 2500 rot. La service i-au schimbat oringurile la carcasa de admisie, motoras pas cu pas, problema tot o are. De doua zile sta la service Renault si nu-i dau de cap. Testerul nu arata nimic, adica totul este ok. I-am lasat in service pana vor gasii, este in garantie.

    Comment


    • #32
      Mie imi service mi-au spus ca atunci cand se tureaza sau ramane turata, fara motiv, ar fi vorba de aer fals. Vezi oringul de la furtunasul care duce la servofrana mie mi l-au inlocuit odata pentru turare fara motiv, asta cu mult timp in urma.

      Comment


      • #33
        Aceeasi problema cu pornirea a aparut si la mine la scurt timp dupa ce am desfacut corpul clapetei sa curat clapeta de acceleratie. L-am mai desfacut inca o data am pus veselina pe toate garniturile la prima vedere parea ok dar nu a disparut problema pornirii. cine mai are vreun sfat ca la mine pica din start ideea cu injectoarele sau pompa de benzina nu prea e buna pentru ca la a doua cheia pornesti perfect
        Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

        Comment


        • #34
          Originally posted by guccy View Post
          Eu am un Logan 1,6 16v facelift din august 2008 si aceleasi simptome ca ale masinii lui BOBO 1973 le are si Loganul meu de nou de cand l-am achizitionat,adica august 2008;daca te duci la reprezentanta DACIA,pune testerul pe ea si GHICI?MASINA NU ARE NICI O PROBLEMA,MERGE PERFECT.CONCLUZIE FARA ALTE COMENTARII:NU MAI IMI TREBUIE DACIE CATE ZILE MAI AM.Pai loganul nu e masina FRATILOR,E TEAPA.Are 20.000 km;intr-o zi veneam de pe litoral pe autostrada soarelui,aveam cam 170km/h si surpriza LOGANUL de 1,6 16V PRESTIGE NEAMULE s-a oprit brusc din mers iar dupa vre-o 2h de injurat a pornit ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.Am verificat sigurante,baterie,benzina era,nu pornea.Am fost la "REPREZENTANTA" a pus calculatorul pe ea;SURPRIZA-MASINA FUNCTIONEAZA FOARTE BINE.Ce mai pot spune?O masina de tot "CACAO".FUGITI FRATILOR LA BULGARI CA SUNTETI MAI CASTIGATI.
          In primul rand eu nu luam aceea masina din reprezentanta daca facea asa de noua.In al doilea rand cand ii vad pe "smecherasii" astia cu masini de la "Balgaria" imi vine sa-i scuip in ochi....Merg cu dara de fum de 1 km in spatele lor dar ei cica au masina buna "straineaza". A mea e din 2004 si de ce sa fiu nesimtit sunt extramultumit.Nu am avut cine stie ce probleme grave la motor , decat bujiile, pompa de apa si bobina de inductie in rest intretinere si talpa....Apropo, "desteptii" care spun ca loganul nu este bun, ori nu stiu sa mearga cu ea, ori nu au grija de ea..aviz amatorilor.Scuzati pentru offtopic dar prea multa lume cu basini in cap si nu au bani nici macar de loganu asta nou
          ..::LOGAN 1.4 MPI AMBIANCE 2004::..
          ..::KIA CEE'D 1.4 16V BEST 2008::..

          Comment


          • #35
            A mai gasit cineva o alta solutie sau are cineva un alt sfat la asceasta problema???

            azi dimineata cand am plecat cu masina abia am reusit sa o pornesc din prima!!!stie cineva vreo alta remediere la problema???
            Last edited by Stuke; 1 July 2011, 13:23. Reason: Automerged Doublepost
            Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

            Comment


            • #36
              Eu am o problema asemanatoare:porneste greu la rece,mai ales cand benzina scade sub 3 pavele(liniute),iar cand calc pedala de acceleratie brusc,are o intarziere.Am procedat in felul urmator:curatat:mpp,senzor turatie,injectoare,pompa benzina,resoftat si degeaba.Recunosc ca timp de cateva zile dupa aceste operatiuni a pornit la sfert.Am gpl tomasetto pe ea montat la 80000km,iar in prezent am aproape 110000 km.Am uitat sa mai specific faptul ca atunci cand trece de pe benzina pe gpl trepideaza motorul timp de 2 sec,adica are o intrerupere intre benzina si gpl.Nu a facut de la inceput toate astea,asa ca tind sa cred k la mijloc ar fi o defectiune sau o dereglare.

              Comment


              • #37
                Pe mine ma intereseaza la cei cu 16v care au problema asta si cum au remediat-o, la tine la 1.4 pe gpl da-i "cauta" si o sa gasesti exact ce ai nevoie.
                Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Stuke View Post
                  A mai gasit cineva o alta solutie sau are cineva un alt sfat la asceasta problema???

                  azi dimineata cand am plecat cu masina abia am reusit sa o pornesc din prima!!!stie cineva vreo alta remediere la problema???
                  daca tii pedala de acc calca si te joci cu ea cat sa incalzesti un pic motorul , nu merge?
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #39
                    Incearca sa gasesti un prieten care are mpp original VDO , imprumuta-l putin sa zicem pentru o zi , monteaza-l si apoi vezi daca merge , de aici ti se trage , acest motoras se cam duce de pe la 70 -80 mii , la reprezentanta iti vor vinde corpul clapet cu totul ,sunt smecheri la ei este cam 1000 lei pe cand la magazine auto Dacia e in jur de 600,la tester sa-r putea sa-ti arate ca functioneaza insa nu uita ca acolo te duci cu motorul cald ,la rece pozitia axului este mai retrasa ,poti incerca si cu o chinezarie sunt anumite modele ce imita perfect VDO si pot spune ca si functioneaza oarecum .

                    Comment


                    • #40
                      hai sa te dezamagesc un pic , mpp la 16v nu e pe corpul clapeta )
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #41
                        Mpp la mine functioneaza si cu motorul rece(fara nici o liniuta la apa) foarte bine doar daca masina sta mai mult de 12 ore nepornita atunci face figuri.
                        daca cineva se pricepe sa ma lamureasca si pe mine: poate sa fie de la instalatia de alimentare? adica sa se scurga benzina de pe conducte sa numai tina vacum pe instalatie sau ceva de genul asta?
                        Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                        Comment


                        • #42
                          ups, era 1.6?

                          poti sa verifici presiunea pompei si debitul , la daciile vechi uneori pastilele nu tineau ,cred ca ar fi posibil si la astea ,ai multi km?
                          Last edited by cristimar; 3 July 2011, 08:43. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by cristimar View Post
                            ups, era 1.6?

                            poti sa verifici presiunea pompei si debitul , la daciile vechi uneori pastilele nu tineau ,cred ca ar fi posibil si la astea ,ai multi km?
                            14042009169.jpg asta e?

                            Comment


                            • #44
                              da ala este mpp iar eu am aprox 75.000 km. azi i-am pus de 2 ori contactul inainte sa ii dau la cheie si a pornit din prima. putin mai greu dar a pornit
                              Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                              Comment


                              • #45
                                imediat ce ai pornit motorul te-ai si pus in miscare sau ai asteptat putin ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google