Porneste Greu La Rece 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Porneste Greu La Rece 1.6 16v

    De aproximativ o luna motorul porneste destul de greu la rece, adica la a doua cheie.
    Am fost in 2 unitati service nu gasesc problema, au curatat conectorii, pe calculator cand au pus-o totul a iesit ok, de altfel cand se incalzeste merge bine, am inlocuit motorasul pas cu pas pentru ca prezenta si fluctuatii de turatie la rece. Dupa ce l-am inlocuit porneste tot la a doua cheie dar nu mai fluctueaza turatia.
    In concluzie nu stiu ce are si incercau sa ma convinga ca este o problema generala a modelului Prestige. Un singur lucru nu am facut nu am inlocuit pompa de benzina, ma gandesc ca nu reuseste sa-i dea benzina la prima cheie cat trebuie, dar este doar o presupunere de a mea care evident poate sa fie gresita nefiind de specialitate, maine vine un specialist nou angajat la service un ing. specialist in motoare fost angajat Renault care vrea sa o vada cum porneste la rece. Sper ca maine sa-i dea de cap nu de alta dar ma streseaza problema gandindu-ma ca ma poate lasa cine stie pe unde in pana.

    Dupa inlocuirea motorasului pas cu pas nu mai fluctueaza turatia, acum are urmatoarele probleme la pornire:
    1. nu pleca la prima cheie, adica ii dau contact invarte motorul da senzatia ca pleaca las contactul si se oreste brusc, la a doua cheie pleca perfect si functioneaza normal;
    2. ii dau cheie mai lunga, da sa plece aud explozii tin cheia nu ii mai dau drumul, demartorul invarte nu mai aud motorul - se opresc exploziile - dupa care evident porneste absolut normal practic imi cheia din mana intre primele explozii (nu haotice normale) si pornire am o pauza ca si cum atunci as porni motorul pentru prima data, sper ca intelegeti practic este punctul unu fara sa iau contactul adica dupa ce il aud ca porneste tin in continuare contactul el se opreste demarorul invarte iar motorul porneste normal ca si cum as da o a doua cheie.
    3. daca nu tin cheia mai lunga si ii dau drumul imediat ce am sesizat a doua serie de explozii (repet controlate nu haotice sau rateuri) masina pleaca cu turatie joasa dupa care se tureaza normal scazand treptat turatia pana se incalzeste.

    Orcice sfat este mai mult decat bine venit intrucat umeaza sa plec intr-o deplasare in afara tarii si imi este teama sa nu imi faca vreo figura iar in service nu mai puna mare baza, acolo trebuie s-o duci tractata ca sa-i dea de cap.

  • #2
    Cati km are motorul? Dar actualele bujii?

    La fel face si la mine. Porneste cam greu dimineata la prima cheie. Dar eu stiu ce am sa fac in viitorul apropiat: am sa schimb bujiile pentru ca astea le am de vreo 35.000 km.
    Deci eu te-as sfatui:
    1. sa schimbi bujiile, cu de-alea obisnuite de care gasesti in reprezentante si cu care vine masina de la poducator, Champion 87YCL.
    sau/si
    2. sa cureti senzorul de turatie

    Succes si sa ne spui cum ai rezolvat.
    Last edited by gl_mmm; 24 June 2010, 08:42.

    Comment


    • #3
      In general tu lasi toti martorii de pe bord sa se stinga atunci cand pornesti motorul?
      Sau tu bagi cheia in contact si dai direct pornire fara sa o mai lasi 3-4 secunde pana se sting martorii toti si sa aiba si pompa de benzina timp sa arunce benzina in cilindri!!

      Eu am pornire din telecomanda si imi pornea la a doua "cheie" atunci cand era frig (adica iarna) si modulul de pornire este reglat sa dea la automat mai repede decat as da eu la cheie normal !

      Comment


      • #4
        pompa arunca benzina in bunica-sa, cand injectoarele sunt inchise, in nici un caz in cilindri. carburatorul nu e totuna cu injectia electronica multipunct. nu ai presiune in rampa de injectie, injectoarele n-au nici o vina. tre' sa se umple teava cu benzol, de aia tii contactul cateva secunde inainte sa-i dai cheie. in cilindrii nu intra absolut nimic, in afara de aer in faza respectiva.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          porneste greu

          Vezi daca senzorul de la ambreiaj sa nu fie ruginit(se afla intre motor si cutie). Sau a doua problema nu are contact bun la sonda lambda, depuneri.

          Comment


          • #6
            Am schimbat bujiile acum 5000 km sunt Renault, o sa schimb senzorul de turatie.
            Desigur ca las martorii din bord sa se stinga.
            Azi a plecat ca si cum ar merge in trei dupa care s-a turat si a intrat in normal, a facut foarte ciudat a mers ca o dacie veche la care nu trageai socul.

            Comment


            • #7
              vin si eu cam tarziu, dar mai era cineva aici pe forum care patea la fel, insa la un 1,4 si a gasit senzorul de presiune aer admisie rupt
              nu stiu daca la 16v e la fel, dar un astfel de senzor tot ar trebui sa aiba motorul, si nu doar asta,dar un contact prost la un senzor din asta amarat poate da multa bataie de cap
              chiar sunt curios ce a mai rezolvat colegul, daca vede acest post poate ne raspunde

              Comment


              • #8
                p0roblema asta e cam veche si nici ca s-a gasit vre-un raspuns sau vre-o cauza,probllema asta trece de la sine,asa ceva se intampla si pe megane si tot nu reuseste nimeni sa-i dea de cap

                Comment


                • #9
                  si eu am problema asta de ceva vreme si deja sunt turbat ca nu am ce sa ii fac.
                  astept acum raspuns de la vocea clientului de la dacia. daca nu se rezolva mergem asa ce pana la urma tot dacie e firar mama lor

                  Comment


                  • #10
                    Pana acum am inlocuit:

                    1. Bujii
                    2. Senzor turatie
                    3. Senzor temperatura motor
                    4. Motorasul pas cu pas
                    5. Canistra carbon

                    De asemenea am resoftat calculatorul.
                    Nici o imbunatatire

                    Comment


                    • #11
                      si mie mi se intampla asa, insa doar la prima cheie, si nu asa grav, adica sa stau sa tot invarta motorul. la a doua cheie e ok. inca nu ma deranjeaza, si sper nici sa nu evolueze, sa fiu nevoit sa tot schimb ca Bobo1973. apropos, al meu 16 v e ph2, sept 2008

                      Comment


                      • #12
                        ai putea incerca si sa schimbi calculatorul , poate are ceva defect prin el .
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by smaci View Post
                          Vezi daca senzorul de la ambreiaj sa nu fie ruginit(se afla intre motor si cutie). Sau a doua problema nu are contact bun la sonda lambda, depuneri.
                          sau schimba senzoru de la ambreiaj ... poate poate )
                          sigpicMy ride

                          Comment


                          • #14
                            pfoai moama

                            Ce, care senzor de la ambreiaj? Sau e la misto si nu m-am prins eu?

                            Nici nu vreau sa ma gandesc ca ar putea fi de la injectoare ...

                            Originally posted by Bobo1973 View Post
                            Pana acum am inlocuit:

                            1. Bujii
                            2. Senzor turatie
                            3. Senzor temperatura motor
                            4. Motorasul pas cu pas
                            5. Canistra carbon

                            De asemenea am resoftat calculatorul.
                            Nici o imbunatatire
                            Tu ai cumparat si inlocuit toate piesele astea? Sau doar ai facut proba cu alte piese de la alta masina? Intreb asta pentru ca mi se pare foarte pagubos (ca sa nu zic absurd) sa cumperi si sa inlocuiesti piese asa, pana gasesti buba.
                            Last edited by gl_mmm; 20 August 2010, 15:45.

                            Comment


                            • #15
                              eu mi am rezolvat singur problema.

                              am facut o bucati si am pus o la loc. porneste tun

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google