De aproximativ o luna motorul porneste destul de greu la rece, adica la a doua cheie.
Am fost in 2 unitati service nu gasesc problema, au curatat conectorii, pe calculator cand au pus-o totul a iesit ok, de altfel cand se incalzeste merge bine, am inlocuit motorasul pas cu pas pentru ca prezenta si fluctuatii de turatie la rece. Dupa ce l-am inlocuit porneste tot la a doua cheie dar nu mai fluctueaza turatia.
In concluzie nu stiu ce are si incercau sa ma convinga ca este o problema generala a modelului Prestige. Un singur lucru nu am facut nu am inlocuit pompa de benzina, ma gandesc ca nu reuseste sa-i dea benzina la prima cheie cat trebuie, dar este doar o presupunere de a mea care evident poate sa fie gresita nefiind de specialitate, maine vine un specialist nou angajat la service un ing. specialist in motoare fost angajat Renault care vrea sa o vada cum porneste la rece. Sper ca maine sa-i dea de cap nu de alta dar ma streseaza problema gandindu-ma ca ma poate lasa cine stie pe unde in pana.
Dupa inlocuirea motorasului pas cu pas nu mai fluctueaza turatia, acum are urmatoarele probleme la pornire:
1. nu pleca la prima cheie, adica ii dau contact invarte motorul da senzatia ca pleaca las contactul si se oreste brusc, la a doua cheie pleca perfect si functioneaza normal;
2. ii dau cheie mai lunga, da sa plece aud explozii tin cheia nu ii mai dau drumul, demartorul invarte nu mai aud motorul - se opresc exploziile - dupa care evident porneste absolut normal practic imi cheia din mana intre primele explozii (nu haotice normale) si pornire am o pauza ca si cum atunci as porni motorul pentru prima data, sper ca intelegeti practic este punctul unu fara sa iau contactul adica dupa ce il aud ca porneste tin in continuare contactul el se opreste demarorul invarte iar motorul porneste normal ca si cum as da o a doua cheie.
3. daca nu tin cheia mai lunga si ii dau drumul imediat ce am sesizat a doua serie de explozii (repet controlate nu haotice sau rateuri) masina pleaca cu turatie joasa dupa care se tureaza normal scazand treptat turatia pana se incalzeste.
Orcice sfat este mai mult decat bine venit intrucat umeaza sa plec intr-o deplasare in afara tarii si imi este teama sa nu imi faca vreo figura iar in service nu mai puna mare baza, acolo trebuie s-o duci tractata ca sa-i dea de cap.
Am fost in 2 unitati service nu gasesc problema, au curatat conectorii, pe calculator cand au pus-o totul a iesit ok, de altfel cand se incalzeste merge bine, am inlocuit motorasul pas cu pas pentru ca prezenta si fluctuatii de turatie la rece. Dupa ce l-am inlocuit porneste tot la a doua cheie dar nu mai fluctueaza turatia.
In concluzie nu stiu ce are si incercau sa ma convinga ca este o problema generala a modelului Prestige. Un singur lucru nu am facut nu am inlocuit pompa de benzina, ma gandesc ca nu reuseste sa-i dea benzina la prima cheie cat trebuie, dar este doar o presupunere de a mea care evident poate sa fie gresita nefiind de specialitate, maine vine un specialist nou angajat la service un ing. specialist in motoare fost angajat Renault care vrea sa o vada cum porneste la rece. Sper ca maine sa-i dea de cap nu de alta dar ma streseaza problema gandindu-ma ca ma poate lasa cine stie pe unde in pana.
Dupa inlocuirea motorasului pas cu pas nu mai fluctueaza turatia, acum are urmatoarele probleme la pornire:
1. nu pleca la prima cheie, adica ii dau contact invarte motorul da senzatia ca pleaca las contactul si se oreste brusc, la a doua cheie pleca perfect si functioneaza normal;
2. ii dau cheie mai lunga, da sa plece aud explozii tin cheia nu ii mai dau drumul, demartorul invarte nu mai aud motorul - se opresc exploziile - dupa care evident porneste absolut normal practic imi cheia din mana intre primele explozii (nu haotice normale) si pornire am o pauza ca si cum atunci as porni motorul pentru prima data, sper ca intelegeti practic este punctul unu fara sa iau contactul adica dupa ce il aud ca porneste tin in continuare contactul el se opreste demarorul invarte iar motorul porneste normal ca si cum as da o a doua cheie.
3. daca nu tin cheia mai lunga si ii dau drumul imediat ce am sesizat a doua serie de explozii (repet controlate nu haotice sau rateuri) masina pleaca cu turatie joasa dupa care se tureaza normal scazand treptat turatia pana se incalzeste.
Orcice sfat este mai mult decat bine venit intrucat umeaza sa plec intr-o deplasare in afara tarii si imi este teama sa nu imi faca vreo figura iar in service nu mai puna mare baza, acolo trebuie s-o duci tractata ca sa-i dea de cap.
Comment