Salutare, am si eu o problema la plafoniera din interior si cea din portbagaj, in momentul in care inchid usa sau sting din buton se observa ca ramane putin aprins ledul plafonierelor dar foarte putin decat daca te uiti atent se vede ca e un pic aprins ce ar putea fi? Multumesc
Problema La Plafoniere
Collapse
X
-
-
hmm ... ai leduri cu smd-uri ? ... si la mine mi s-a parut ca face asa ... nu cred ca e nimic rau !
-
Salut.
Si la mine e la fel
Dar totusi tind sa cred ca e de la montajul butoanelor de la usile din spate.(cel putin la mine cred ca de atunci a aparut)
Sunt de la legaturile facute artizanal
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
nu stiu care e problema dar e chiar dubioasa pentru ca daca o pun sa se aprinda in momentul in care vreau se deschid usile atunci cand se inchid nu mai ramane deloc aprinsa dar daca o pun pe 0 ramane putin de tot aprinslaureate 1.5l, albastru marin
Comment
-
Salut.
La mine cind o pun sa se aprinda la deschidera usi,raman putin cu tensiune in ele.(sunt aprinse foarte putin)
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Salut.
Ai avut din fabrica pe spate butoanele acelea de la usi?
Sau le-ai montat tu?
Eu tin sa cred ca aceasta problema e dupa ce sa montat acele butoane pt. usile din spate(cel putin asa cred ca sa intamplat la mine)
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Treba cu ramasul tensiunii in leduri, dupa armarea masinii, este din cauza diferentei de voltaj. Plafoniera centrala si cea din portbagaj sunt legate impreuna. Ele sunt alimentate cu bec de 12v fiecare pe o singura siguranta...de nush cat exact, Ei 12v+12v=24v. Ledurile montate, nu fac impreuna 14v...de acolo si apare acest iluminat, daca e sa ii zicem asa. Legaturile la leduri, se face impreuna cu niste rezistente, care normal ar trebui calculate la 14.4v ( ca atat ofera masina cand este pornita), astfel incat rezistentele sa preia partea ramasa din tensiune.
Eu am 2 plafoniere centrale (fata+spate) si cea din portbagaj iluminata cu banda de leduri. Aceeasi problema, ca multi altii. LEdurile din oglinda sunt legate fiecare cu cate o rezistenta de 1ohm......legatura finala este la mufa plafonierei centrale. Ei, dupa aceasta treaba,nu mai am aceeasta "problema" cu diferenta de tensiune in masina. ex. aiciEu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.
Comment
Comment