S-au Rupt Amandoua Curelele

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am inteles ca rola distributiei era de cand masina...pai asta e o problema.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #17
      nu . distributia a fost facuta corect si la timp. inclusiv rola si pompa de apa schimbate noi. contitech parca.
      rolele de la cureaua de accesorii nu au fost schimbate... de asta nu ma ajuta garantia servisului.

      deci traseul problemei: rola accesorii blocata sau ciupita -> curea accesorii->capac sub fulie motor-> distributie
      Last edited by Costi-bc; 26 June 2010, 15:59.
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • #18
        salut .
        am schimbat distributia in servis la 57000 curea + rola intinzatoare . azi cand ma uit si eu pe la motor ( 60430 km ) am observat pe cureaua de accesorii mici urme de crapaturi pe toata latimea curelei doar la suprafata nu si in profunzime , mentionez ca acea curea nu a fost schimbata . din ce am citit pe net cureaua nu costa prea mult dar rola -galetu ala cica este scump in draci . am inteles ca un kit complet pentru accesori are curea + 2 role - de ce doua ? eu pot schimba numai cureaua sau musai si cele doua role .
        as dorii un cod de kit accesorii , un pret aproximativ pentru un 1.6 cu aer si servo

        Comment


        • #19
          cureaua de distributie nu se poate rupe din cauza curelei de accesorii sau rolelor de ghidaj ,cureaua de distributie este protejata, cine spune ca se poate rupe din cele doua motive nu este meserias ,cureaua de distributie se rupe din cauza trecerii peste perioada spusa de fabricant sau calitate inferioara,

          Comment


          • #20
            Originally posted by tataieb12 View Post
            salut .
            am schimbat distributia in servis la 57000 curea + rola intinzatoare . azi cand ma uit si eu pe la motor ( 60430 km ) am observat pe cureaua de accesorii mici urme de crapaturi pe toata latimea curelei doar la suprafata nu si in profunzime , mentionez ca acea curea nu a fost schimbata . din ce am citit pe net cureaua nu costa prea mult dar rola -galetu ala cica este scump in draci . am inteles ca un kit complet pentru accesori are curea + 2 role - de ce doua ? eu pot schimba numai cureaua sau musai si cele doua role .
            as dorii un cod de kit accesorii , un pret aproximativ pentru un 1.6 cu aer si servo
            poti lasa rolele , dar pe riscul tau .De aia se schimba si rolele , ca de fapt este un rulment in ele care se poate bloca si atunci ales bules , cu 100 lei cat ai facut economie sa schimbi rolele ,plangi cand vezi ca o supapa costa 100 lei .
            parerea mea e ca la distributie nu se merita sa facem economie , ca se pierde mai mult pe alta parte daca nu e facut cu cap.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #21
              eu vroiam sa stiu despre cureaua de accesorii are 1 sau 2 role-galeti ,am inteles se poate schimba doar cureaua sau se schimba cureaua + toate rolele . cate role sunt pana la urma ( sau se schimba 1 sau 2 ) si as vrea un pret aproximativ + un cod de producator ca sa stiu cam ce sa acut prin magazine ca in servis am patit experienta ca piesele mele sa spuna in servis ca sunt false doar ca sa cumpar de la ei aceleasi produse dar " de origine " si cu aproape dublu la pret

              Comment


              • #22
                Pentru masina din semnatura sunt doua role 8200 277 606 si 8200 104 754, fulie alternator 6001 547 291 si bine inteles cureaua 7700 111 671 (daca ai aer si servo)...
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  Originally posted by tataieb12 View Post
                  salut .
                  am schimbat distributia in servis la 57000 curea + rola intinzatoare . azi cand ma uit si eu pe la motor ( 60430 km ) am observat pe cureaua de accesorii mici urme de crapaturi pe toata latimea curelei doar la suprafata nu si in profunzime , mentionez ca acea curea nu a fost schimbata . din ce am citit pe net cureaua nu costa prea mult dar rola -galetu ala cica este scump in draci . am inteles ca un kit complet pentru accesori are curea + 2 role - de ce doua ? eu pot schimba numai cureaua sau musai si cele doua role .
                  as dorii un cod de kit accesorii , un pret aproximativ pentru un 1.6 cu aer si servo
                  hai sa-ti spuna Stan Patitul :
                  asa am facut si eu si am schimbat doar cureaua (noua pe original). dupa cateva zile s-a rupt exact din cauza rolelor (da ai 2 si tu) care is vizibile. te uiti pe traseul curelei si le vezi. is din plastic negru si cureaua de accesorii trece cu spatele pe ele.

                  cureaua de distributie nu se poate rupe din cauza curelei de accesorii sau rolelor de ghidaj ,cureaua de distributie este protejata, cine spune ca se poate rupe din cele doua motive nu este meserias ,cureaua de distributie se rupe din cauza trecerii peste perioada spusa de fabricant sau calitate inferioara,
                  nu vrei sa intelegi ca si mie mi-a venit greu sa cred asta ? tot kitul de distributie (contitech) + pompa de apa aveau 21.000 km si erau in garantie. nu numai ca e posibil , dar mi s-a intamplat. da , cureaua de distributie e protejata , dar tocmai ca a cedat si protectia dintre fulie si pinion care e din aluminiu destul de rezistent dar s-a rupt si trebuie sa schimb si bucata aia .
                  totul s-a intamplat intr-o secunda in mers in treapta a 4 -a pe la 80- 100 km/h .
                  Last edited by Costi-bc; 27 June 2010, 09:56.
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • #24
                    Pentru a se evita pe viitor asemenea probleme este recomandat sa se inlocuiasca in acelasi moment toate curelele de la distributie si de la angrenajele auxiliare precum si toate rolele fixe sau mobile inclusiv pompa de apa. Ruperea curelei de la alternator, pompa de servodirectie, compresor clima poate duce la ruperea celei de distributie prin tragerea ei in spatele fuliei vibrochenului unde exista o portiune neprotejata a curelei de distributie.
                    Cine nu crede isi asuma consecintele. Succes la reparatul motorului!
                    PS. Acum un an am schimbat distributia completa, iar dupa aprox. opt luni am vazut stopi de ulei aruncati pe peretele despartitor dinspre habitaclu. Era simeringul de la vibrochen cel ce cedase timpuriu (patruzeci si ceva de mii km). Desfacand sa-l inlocuiesc am constatat ca trebuie sa inlocuiesc din nou toata distributia! Rola de intindere maraia, pompa de apa curgea, iar cureaua n-am mai avut curaj sa o remontez pentru ca odata detensionata nu mai este voie sa se remonteze! Piesele le-am cumparat eu si am cautat sa fie de marci recunoscute.

                    Comment


                    • #25
                      Pentru a scimba cureaua de accesorii (aer conditionat , servo) trebuie frecventmetru?
                      Dacia Logan Laureate 1390 MPI - 2007

                      Comment


                      • #26
                        azi am fost la magazin un kit complet curea + doua role undeva la 300 ron , kit cica de origine bagat in binecunoscuta cutie galbena cu dungulite gri

                        Comment


                        • #27
                          azi am schimbat kit accesorii , pret 290 ron + 50 ron manopera servis . cureaua scrie pe ea ceva cu renault si un cod iar rolele sunt koyo ca au fos schimbate amindoua . pe cele vechi le am acasa in balcon , cea montata pe dispozitivul de aluminiu are un pic de joc dupa ochiometrul meu mai putin de un milimetru dar se simte , iar cureaua daca o strangi in mana numai crapaturi . se mai poate refolosi ceva in caz de mare nevoie ma refer la role in caz ca doamne fereste patesti necazu sau le arunc cu totul la gunoi .

                          Comment


                          • #28
                            arunca-le. 300 lei fara galetul ala de aluminiu cu arc nu ? eu am dat azi 370 lei pe role (una deja montata pe galet) + curea toate de origine.
                            maine o scot cu distributie noua , supape noi , pompa apa , garnitura de chiuloasa etc etc ...

                            distonocalm sau ce se ia pt inima cand aflu pretu ?
                            o/____\o
                            (i)
                            .........

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by cristi3775 View Post
                              Este recomandat a se schimba din 60 in 60k. Cum ti-e si norocul. Altul le schimba la fiecare 60k, si are probleme dupa 10-20k...altul o schimba pt prima oara la 130k -150k....deci.
                              Oricum...de ai facut aceasta operatiune in cadrul unui service, care ti-a dat garantie.......nu exista vina ta. OPCul, Garda Financiara si mai stiu eu ce pe capul lor.
                              am fost la service pt garantie,iar baietii m-au anuntat ca am depasit cu o luna termenul ,mai exact am luat masina pe29 mai2009 si azi,29 iunie 2010,masina nu mai are garantie,cu toate ca are doar 5000km.deci,aviz celor care mai merg in service-uri dacia,cica autorizate.am avut alta masina,nu zic marca pt a nu face reclama aiurea,dar nu as mai recomanda nimanui sa-si cumpere asa ceva,basca ,sa mai mearga si in service dacia.bani multi pe piese,nervi,piese proaste,care nu se potrivesc.nu mi-as mai lua niciodata dacia,oricare ar fi imbunatatirile la ea.tot dacie ramane

                              Comment


                              • #30
                                Asa e ai dreptate. Mare pacaleala loganul asta si nu numai. Nici sandero si nici dusterul nu sunt mai rasarite, timpul o sa confirme spusele mele.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google