In mod normal, daca problema este de la capul de planetara, ar trebui sa troncane cand iei virajul, in orice conditii, nu doar pe denivelari. Si eu zic ca tot pe undeva pe la suspensie, e problema, dar pana nu o verifici e doar teorie.
Troncanit In Viraje La Stanga !
Collapse
X
-
ala mi-a picat si mie primul,capul de bara de pe stanga! pe la 60.000 de kmsigpic
"BRABUS" STYLE
Comment
-
M-am gandit si la capul de planetara, dar troncane chiar daca am ambreiajul apasat. Din cate stiam eu, ar trebui sa troncane doar in sarcina (cu pedala de acceleratie apasata si intr-o treapta de viteza), nu?sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Originally posted by vitriol View PostDupa ce ti-ai dat seama?
Capul de planetara bate doar in viraje fara gropi.
Daca iti bate la gropi atunci e doar capul de bara sau pivot. virajul e mai putin concludent. Incarca sa iei niste gropi pe drum drept.Daca bate iar e clar capul de bara.
Comment
-
Capatul de bara este cel mai usor lucru de verificat. Nu trebuie decat sa pui o mana la ora 3 a rotii, alta la ora 9 si sa misti de roata ca si cum ai vrea sa virezi - nici macar nu trebuie sa ridici masina pe cric. Daca are joc, atunci este capatul de bara.
La mine sigur-sigur nu este capatul de bara pentru ca am schimbat toata articulatia fata, mai putin bratul inferior de pe partea stanga. Pivotul iar nu poate fi pentru ca tocmai am facut ITP-ul si mi-ar fi spus daca ar fi fost problema - mi-a spus doar de pivotul de pe partea dreapta, de aia am si schimbat bratul pe dreapta.
Deci, ce mai ramane daca nu flansa de la amortizor?
Revin cu intrebarea: sa schimb si rulmentul, sau doar flansa? Daca se defecteaza rulmenul, care sunt simptomele?
P.S. Eu sunt genul care atunci cand se duce in service, ii spune mecanicului ce problema are masina (ma duc cu tema facuta de acasa) nu asteapta sa-si dea mecanicul cu parerea si sa schimbe juma' de masina pana gaseste buba.Last edited by vitriol; 7 May 2013, 15:42.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
vezi ca poate sa fie si bieleta antiruliu,patita de Canto si tatal lui DNYsigpic
"BRABUS" STYLE
Comment
-
Jocuri la bielete , capete de bara, bielete antiruliu nu am verificat in service.Pe la 80000km am schimbat si amortizoarele.Singurul lucru care nu l-am schimbat pe fata sunt bratele.In service mi-au spus ca si pivotii sunt buni si se poate verifica jocul doar cand sunt aproape gata.
Comment
-
Originally posted by vitriol View PostImi troncane pe partea stanga, in viraje, atunci cand drumul este denivelat. Cred ca este flansa de la amortizor.
Sa schimb si rulmentul, sau doar flansa? Daca se defecteaza rulmenul, care sunt simptomele?
E pivotu dus. La verificare nu mi-am putut da seama daca e pivotu (bagat cric sub bascula, tras cu ranga, alea alea) am luat rulmentu de telescop l-am pus si degeaba.
Troncanea pe viraje la viteza mica pe drum denivelat, piatra cubica in viraj, treceri de sine de tramvai in viraj.
Cand a inceput si pe partea cealalta la fel (diferenta de vreo 5000 km) nu am mai cautat, am luat pivotu si schimbat rapid.
PS: eu am capatul de bara dreapta praf si bieleta pe dreapta stanga dusa (ciudat) troncane dar pe drum drept denivelat/piatra cubica, nu in viraje, bieleta sau capu de bara il auzi cel mai bine pe drum drept denivelat/piatra cubica la mers incet, mai putin pe viraje pt ca atunci deja are o tensiune in rotula si nu troncane asa tare.
Originally posted by vitriol View Post............Pivotul iar nu poate fi pentru ca tocmai am facut ITP-ul si mi-ar fi spus daca ar fi fost problema - mi-a spus doar de pivotul de pe partea dreapta, de aia am si schimbat bratul pe dreapta.
..........................
Eu aveam pivotu pe duca si nu l-a vazut la ITP acum 2 ani, a zis ca stau bine cu articulatiile si la 2 luni cand m-am dus sa-mi schimb pivotu mi-au spus ca bieletele antiruliu sunt praf domle, praf ! (nu sunt praf)
Na, sa mai intelegi ceva.
Vezi tu de pivot.
Comment
-
Atunci sa ma fac in ea, ca mi-a mancat nervii.
Prima data facea zgomot bieleta de directie de pe partea stanga - am schimbat-o. La scurt timp a inceput sa se auda capatul de bara de pe partea stanga - l-am schimbat si p-ala. Dupa inca o mie de km incepe sa faca zgomot capatul de bara de pe partea dreapta - cum se apropia ITP-ul, am schimbat si capatul de bara si bieleta de directie de pe partea stanga.
Buuuuuuun! Imi ziceam eu in mintea mea "gata, ma duc la ITP corect, fara nicio problema". Cand ajung acolo, sa-mi vina rau! Imi zice nea Grigore, "vezi ca ai joc in pivotul de pe partea dreapta". Ii zic, "bre, daca vrei sa bei o bere, zi si se rezolva, nu-mi inventa probleme". Pana la urma am coborat in sant si am vazut cu ochii mei.
Asa ca am schimbat si bratul dreapta impreuna cu bietelete antiruliu. Treaba e ca pivotul ala, desi era muci, nu facea niciun fel de zgomot... Nici nu stiam de el...
Schimb si bratul din stanga si dupa aia ce mai urmeaza?sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
Comment