Troncanit In Viraje La Stanga !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In mod normal, daca problema este de la capul de planetara, ar trebui sa troncane cand iei virajul, in orice conditii, nu doar pe denivelari. Si eu zic ca tot pe undeva pe la suspensie, e problema, dar pana nu o verifici e doar teorie.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • ala mi-a picat si mie primul,capul de bara de pe stanga! pe la 60.000 de km
      sigpic
      "BRABUS" STYLE

      Comment


      • Rectific la postul #151: Am citit eronat "capul de planetara", fiind vorba de capul de bara. Intradevar, poate sa fie si capul de bara.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • M-am gandit si la capul de planetara, dar troncane chiar daca am ambreiajul apasat. Din cate stiam eu, ar trebui sa troncane doar in sarcina (cu pedala de acceleratie apasata si intr-o treapta de viteza), nu?
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • Originally posted by vitriol View Post
            Dupa ce ti-ai dat seama?
            Flansa nu troncane doar se mareste gap'ul dintra oala amortizorului si saiba prin care se prinde amortizorul de caroserie.Flansa se taseaza.

            Capul de planetara bate doar in viraje fara gropi.

            Daca iti bate la gropi atunci e doar capul de bara sau pivot. virajul e mai putin concludent. Incarca sa iei niste gropi pe drum drept.Daca bate iar e clar capul de bara.

            Comment


            • La mine nu troncane prin gropi daca volanul e drept dar pe drum de tara cand iau stanga pe viraj bate de se simte in volan.
              Pivotul?

              Comment


              • La pivot ma gandeam si eu. Oricum, pivotul e greu de verificat suspendand masina.
                Verifica prima data capatul de bara.
                Last edited by mr.K; 7 May 2013, 15:35.

                Comment


                • Capatul de bara este cel mai usor lucru de verificat. Nu trebuie decat sa pui o mana la ora 3 a rotii, alta la ora 9 si sa misti de roata ca si cum ai vrea sa virezi - nici macar nu trebuie sa ridici masina pe cric. Daca are joc, atunci este capatul de bara.
                  La mine sigur-sigur nu este capatul de bara pentru ca am schimbat toata articulatia fata, mai putin bratul inferior de pe partea stanga. Pivotul iar nu poate fi pentru ca tocmai am facut ITP-ul si mi-ar fi spus daca ar fi fost problema - mi-a spus doar de pivotul de pe partea dreapta, de aia am si schimbat bratul pe dreapta.

                  Deci, ce mai ramane daca nu flansa de la amortizor?
                  Revin cu intrebarea: sa schimb si rulmentul, sau doar flansa? Daca se defecteaza rulmenul, care sunt simptomele?

                  P.S. Eu sunt genul care atunci cand se duce in service, ii spune mecanicului ce problema are masina (ma duc cu tema facuta de acasa) nu asteapta sa-si dea mecanicul cu parerea si sa schimbe juma' de masina pana gaseste buba.
                  Last edited by vitriol; 7 May 2013, 15:42.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • Schimba rulmentul si flansa. Nu costa mult.
                    Last edited by mr.K; 7 May 2013, 16:00.

                    Comment


                    • vezi ca poate sa fie si bieleta antiruliu,patita de Canto si tatal lui DNY
                      sigpic
                      "BRABUS" STYLE

                      Comment


                      • Le-am schimbat si pe alea.

                        Cum am zis, a ramas doar bratul de pe partea stanga.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Jocuri la bielete , capete de bara, bielete antiruliu nu am verificat in service.Pe la 80000km am schimbat si amortizoarele.Singurul lucru care nu l-am schimbat pe fata sunt bratele.In service mi-au spus ca si pivotii sunt buni si se poate verifica jocul doar cand sunt aproape gata.

                          Comment


                          • mie imi bat planetarele de nu se mai poate. Mai ales in viraje luate mai in forta si in intoarceri cu volanul la maximum, unde da senzatia ca roata sta sa se rupa.

                            Comment


                            • Originally posted by vitriol View Post
                              Imi troncane pe partea stanga, in viraje, atunci cand drumul este denivelat. Cred ca este flansa de la amortizor.
                              Sa schimb si rulmentul, sau doar flansa? Daca se defecteaza rulmenul, care sunt simptomele?
                              Vezi ca asa am luat si eu rulmentu de telescop degeaba.

                              E pivotu dus. La verificare nu mi-am putut da seama daca e pivotu (bagat cric sub bascula, tras cu ranga, alea alea) am luat rulmentu de telescop l-am pus si degeaba.

                              Troncanea pe viraje la viteza mica pe drum denivelat, piatra cubica in viraj, treceri de sine de tramvai in viraj.

                              Cand a inceput si pe partea cealalta la fel (diferenta de vreo 5000 km) nu am mai cautat, am luat pivotu si schimbat rapid.

                              PS: eu am capatul de bara dreapta praf si bieleta pe dreapta stanga dusa (ciudat) troncane dar pe drum drept denivelat/piatra cubica, nu in viraje, bieleta sau capu de bara il auzi cel mai bine pe drum drept denivelat/piatra cubica la mers incet, mai putin pe viraje pt ca atunci deja are o tensiune in rotula si nu troncane asa tare.

                              Originally posted by vitriol View Post
                              ............Pivotul iar nu poate fi pentru ca tocmai am facut ITP-ul si mi-ar fi spus daca ar fi fost problema - mi-a spus doar de pivotul de pe partea dreapta, de aia am si schimbat bratul pe dreapta.
                              ..........................
                              Vezi-ti de treaba, pivotu daca nu are joc mare nu se vede nici la ITP, mai ales daca n-are chef de bagat de vina.
                              Eu aveam pivotu pe duca si nu l-a vazut la ITP acum 2 ani, a zis ca stau bine cu articulatiile si la 2 luni cand m-am dus sa-mi schimb pivotu mi-au spus ca bieletele antiruliu sunt praf domle, praf ! (nu sunt praf)
                              Na, sa mai intelegi ceva.

                              Vezi tu de pivot.
                              Last edited by Octavian; 7 May 2013, 23:09. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Atunci sa ma fac in ea, ca mi-a mancat nervii.
                                Prima data facea zgomot bieleta de directie de pe partea stanga - am schimbat-o. La scurt timp a inceput sa se auda capatul de bara de pe partea stanga - l-am schimbat si p-ala. Dupa inca o mie de km incepe sa faca zgomot capatul de bara de pe partea dreapta - cum se apropia ITP-ul, am schimbat si capatul de bara si bieleta de directie de pe partea stanga.
                                Buuuuuuun! Imi ziceam eu in mintea mea "gata, ma duc la ITP corect, fara nicio problema". Cand ajung acolo, sa-mi vina rau! Imi zice nea Grigore, "vezi ca ai joc in pivotul de pe partea dreapta". Ii zic, "bre, daca vrei sa bei o bere, zi si se rezolva, nu-mi inventa probleme". Pana la urma am coborat in sant si am vazut cu ochii mei.
                                Asa ca am schimbat si bratul dreapta impreuna cu bietelete antiruliu. Treaba e ca pivotul ala, desi era muci, nu facea niciun fel de zgomot... Nici nu stiam de el...
                                Schimb si bratul din stanga si dupa aia ce mai urmeaza?
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google