dany@ iti dau un sfat. cand te mai duci cu masina la dealer, nu o mai ridica pe elevator. spunei sa o bage pe canal. si eu am avut problema cu troncanitul. si dupa ce o ridicau pe elvator nu mai troncanea. apoi cand m-am dus a dus-o direct pe canal. concluzia: caseta de directie trebuie schimbata. am aschimbat-o si dupa 2000 de km a inceput iar sa troncane. ideea e ca daca ai volan reglabil pe inaltime inca nu exista rezolvare la dacia ca sa nu se mai duca casetele in 1-2 mii de km.
Troncanit In Viraje La Stanga !
Collapse
X
-
Originally posted by Renault View PostLa mine cred ca am descoperit problema cu zdranganitu pe viraje, la trecea linilor de tranvai si pe drum cu pietre. Eu zic ca este de la flanse. Este un spatiu cam mare intre capul amortizorului (sau cum se numeste bucata aia mare de cauciuc) intra cheia masinii fara probleme iar cand virez se face un spatiu foarte mare decat este normal. Am verificat la mai multe loganuri nici unu nu are asa spatiu mare. Voi ce parere aveti?
PS: Ma scuzati pentru calitatea oribila a pozelor.
Originally posted by cris_iasi View PostNu te mai obosi cu cricul, scoate masina din parcare si ia niste viraje mai tapene. Ne iei la misto cu acceleratul pe cric?
@Spanu - pe elevator se poate verifica mai bine ai dreptate ! ... bagata in viteza, accelerata si virata maxim si pe ce parte se aude "cloncanitul ala " e planetaraLast edited by Dany_DNY; 21 September 2010, 22:23.
Comment
-
pai in viraje se aude un cloncanit si se simte la picioare in dreapta ...si bate la virajul la stanga si putin la dreapta ...eu cred ca cea de pe partrea dreapta este! dar nu sunt 100% sigur
Comment
-
am rezolvat problema ... era planetara din dreapta ... am schimbat-o evident ....acum merge super bine
Comment
-
mda....salutare.Aceeasi problema si la mine...doar ca eu am doar 15 k km. cu masina si bate rau la viraj stanga,niste batai ca de ciocan se aud de sub volan.Merg cu ea la service,o urca un Gogu pe elevator,trage ca disperatu' de roti...nimica frate.Vine altu' Gogu si imi da explicatia mortala....frate cica nu ai voie sa iei maxim de volan cand iei o curba...deci nu mai iei curba...o tii drept pe aratura.Asa fac toate cica ...o alta explicatie.Bah fratilor...zic io...pe mine nu ma luati cu d'astea gen asa face toate....
Comment
-
Scurt: si eu am avut aceeasi problema cu bataia la denivelari si virarea, dar pe dreapta.
Problema: arcul bate in talerele lui, mai tare in partea de sus, atunci cand se vireaza rotile.
Solutia: teci de arc pe fiecare capat (adica un furtun tras pe fiecare capat al arcului).
Timp de rezolvare: 15 minute in service / roata.
Cost: 0 lei - pe garantie.The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
Asta fiind din ciclul "romanisme de aburit clientii".
Vezi postul meu de mai sus si explica-le ca nu se vede "buba" decat daca demonteaza ansamblul arc-telescop-rulment de presiune.
Treaba cu torsionarea masinii e o mare gogorita, in conditiile in care torsionarea masinii nu vad sa aiba legatura cu viratul strans (decat daca se face cu frana de mana, la viteza mare etc.).The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
Originally posted by Dany_DNY View Postam o noua problema ! ...am obs azi ...cand franez si trec peste denivelari troncane foarte urat ...de pe partea stanga se aude zgomotul ! ...ce credti ca poate fii?Attached Files
Comment
-
am rezolvat de muult problema aia erau capetele de bara !
Comment
-
nu se gasesc doar capetele ! ... decat sa o rectifici ...si nu te tine mai mult de 25-30 mii km ... eu am luat planetara originala noua de la Florin DNF
Comment
Comment