If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
salutare. am si eu o intrebare. la logan se poate schimba doar capul de planetara? pe la service-uri am intrebat si au zis ca nu se poate, dar mam uitat pe net si am vazut ca se gasesc de cumparat si capuri de planetara? dati-mi un sfat va rog. va multumesc
Salut, eu am avut acest zgomot in urma schimbarii capetelor de bara si era o chestie simpla. Roata cand e bracata la maxim atinge furtunul de frana si se vede pe furtun, daca nu te prinzi la timp risti sa ramai fara frane.
Azi m-am bagat sub masina, am un troncanit puternic undeva pe mijloc dreapta dar numai cand se decompreseaza arcul si am verificat tot si toate par ok, in schimb am vazut ca planetara dreapta are joc destul de pronuntat la prinderea dinspre cutie. Am miscat de ea sus jos si are un joc care se simte desul de usor si nu stiu daca e un joc normal. Jocul este inzona in care are o cutie care oresupun ca este carcasa de rulment. Daca aveti idee de acest spuneti-mi si mie va rog ca mai am putin si schimb tot ce inseamna punte fata si parca vad ca tot nu rezolv nimic. Am capetele noi, bieletele noi joc in bascula nui si amortizorul lucreazaa in parametrii, scutul e prins bine am refacut prinderea barei si toate plasticele de pe dedesupt, placutele de frana noi ( mai apar si acolo batai daca sunt tocite).
Last edited by Ronin; 25 November 2012, 00:57.
Reason: Automerged Doublepost
e posibil sa bata si din cauza bucselor din capatul de la amortizor. suspenda masina, da roata jos, baga cricul sub bascula si ridica pana ce se compreseaza arcul pana la pozitia lui de maxima compresie, baga mana printre spirele arcului si trage de amortizor si vezi daca se aude joc in partea superioara a amortizorului. fa manevra asta si cu rotile virate. planetara bate in viraje, de fapt uruie mai mult...
Am o bataie cand virez ori stanga ori dreapta pe drum rau.Cel mai bine se simte pe drum de tara cu pietre. Cand virez si da peste pietre suna urat si imi da niste socuri in volan destul de puternice. Prima data am crezut ca joaca volanul cu coloana cu tot, dar e ţapăn.
Am schimbat bratele, telescoapele, iar capetele de bara nu au niciun joc ( sunt si astea schimbate de ceva vreme). Masina are 140 000 km si am schimbat o singura bieleta (nu stiu cum ii zice, e intre capatul de bara si caseta de directie), iar suspendata pe elevator, mecanicul nu a gasit niciun joc. Totusi suspecta ceva la caseta, cica ar fi nu stiu ce bucsa limitatoare din plastic si aia se duce.
Ce pot sa-i fac? Deja ma dispera. Toate astea se simt bine cu roti pe 15 originale. Cand pun roti pe 17" care au ET mai mic, e nebunie, cred ca forteaza mai mult.
Apropo, si bucsele de la bara stabilizatoare sunt noi, de asemenea si rulmetii de presiune de la telescoape.
Telescoapele sunt noi, nu am 1000km si am schimbat si tampoanele alea ce le vezi cand deschizi capota, sau rulmentii de presiune, nu stiu exact cum se numesc. Nu la alea te referi?
Mai poate sa se refere la tampoanele de suprasarcina care se gasesc pe tija / pistonul amortizorului, dar alea nu iti dau socuri in volan...nu vad cum. Poate doar niste zdruncinaturi serioase
Am schimbat chitul complet (rulment si flanse aditionale) de la amortizoare si nu se mai aude nimic, e ca noua, bine am scimbat si basculele inferioare desi nu erau chiar asa uzate si bucsele de la bara stabilizatoare si tirantii de la stabilizatoare dar astea mai mult ca am vrut eu ca tot umblam pe acolo. Am montat numai piese originale sau de marca pentru ca am avut o experienta trista cu aftermarketurile. Toata afacerea a costat cu totul cam 900 de RON.
Primele doua capete de bara la 22 000 au picat si astea.
Am schimbat bucsele bara stabilizatoare la 90 000, asta mai mult pentru ca am vrut eu.
Acum si bratele si capetele de bara sunt Lemforder si masina are 144 000 si nu dau niciun semn de oboseala.
Telescoape noi la 140 000, Boge.Mai "smechere" erau Kayaba, altele mai sus nu am gasit.Cand am schimbat telescoapele am schimbat si flansele si rulmentii cu un set nou, 220 lei au fost, pe original, si tot suna.
Am o bataie cand virez ori stanga ori dreapta pe drum rau.Cel mai bine se simte pe drum de tara cu pietre. Cand virez si da peste pietre suna urat si imi da niste socuri in volan destul de puternice. Prima data am crezut ca joaca volanul cu coloana cu tot, dar e ţapăn.
Am schimbat bratele, telescoapele, iar capetele de bara nu au niciun joc ( sunt si astea schimbate de ceva vreme). Masina are 140 000 km si am schimbat o singura bieleta (nu stiu cum ii zice, e intre capatul de bara si caseta de directie), iar suspendata pe elevator, mecanicul nu a gasit niciun joc. Totusi suspecta ceva la caseta, cica ar fi nu stiu ce bucsa limitatoare din plastic si aia se duce.
Ce pot sa-i fac? Deja ma dispera. Toate astea se simt bine cu roti pe 15 originale. Cand pun roti pe 17" care au ET mai mic, e nebunie, cred ca forteaza mai mult.
Apropo, si bucsele de la bara stabilizatoare sunt noi, de asemenea si rulmetii de presiune de la telescoape.
Si la mine se aude o bataie in dreapta fata la obstacole, pe pavele. Ce credeti ca ar fi?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment