Primul lucru pe care l-as verifica ar fi starea rotulei inferioare.
Troncanit In Viraje La Stanga !
Collapse
X
-
Am si eu aceasi problema cu troncanitul in viraj stanga cu viteza mica sau pe drum de tara in linie dreapta. Masina are 113000 km, la 110.000 am inlocuit toate bucsile de pe fata, amortizoare+flansa si rulmenti, capete de bara, bielete directie, bielete antiruliu, si am cumparat si kit reparatie caseta directie si sunetul este accelasi. Stie cineva ce ar mai putea fi? Nu pare a fi troncanit de planetara, pe la 100.000 am schimbat planetara dreapta doarece batea si sunetul nu este accelasi.
Comment
-
Si eu tot asa am avut si a fost din cauza bratului, adica un surul la brat nu era strans bine. Si pana am descoperit mi-a facut o gramada de nervi.
Slabesti suruburile de la brat (suruburile care prind bratul pe cadrul motor, cele care vin prin bucse) si le strangi la loc mai tare si e ok. Eu asa am facut si am rezolvat problema.Last edited by MihaiiahiM; 8 February 2013, 22:33.sigpic
Comment
-
In noiembrie 2012 am inlocuit brat inferior dreapta si tot ce inseamna bucsi stanga si dreapta.Capetele de bara sunt din vara trecuta schimbate.La virajele stanga peste denivelari troncane ceva in partea dreapta...sunt un car de nervi...totul nou si totusi troncane
Comment
-
Bieletele si capetii de bara troncane si la drum drept, la viraje luate incet daca bate/troncane urat cel mai probabil sa fie pivotul.
O bieleta uzata se poate verifica usor, ridica masina si trage de roata st-dr, da roata jos sa vezi mai bine daca e din bieleta sau capu de bara.
Din pacate la pivot nu prea se aplica, am folosit tot ce am putut (ranga, cric, leviere) sa incerc sa vad daca are joc si nu mi-am putut da seama, l-am schimbat la noroc si ala era vinovatul (era varza).
Cand a inceput sa bata pe partea cealalta in viraje (mai ales pe piatra cubica la viteza mica) nici nu m-am mai obosit sa verific, am luat pivotul si l-am schimbat urgent.
Comment
-
Toata lucrarea de mecanica a fost facuta la AMG Bucuresti...au schimbat ce au gasit defect...bieletele au ramas ca find bune.La drum drept fie si denivelat nu troncane nimic,doar la stanga pe denivelari(linii de tramvai)...pe dreapta e schimbat tot bratul(bascula)...si nu am luat nicio groapa masiva sau bordura sa zici ca l-am ranit prematur(pe pivot).O sa ma intorc la o verificare.Multam colegi!
Comment
-
Ei bine dragi colegi...am m-am prezentat din nou la service pentru verificare troncanit stanga fata: vinovat este acelasi brat inferior(bascula) si mai precis pivotul,asta dupa ce in noiembrie 2012 a fost inlocuit cu piesa de origine.Sa mai zic ceva? Ma abtin din respect pentru forum ...bafta!
Comment
-
salut baietii de regula pivoti de bascula cedeaza de obicei in urma altor interventi asupra bratelor cand un mecanic destept uita sa mai puna saiba de protectie a pivotului (garnitura plastic alba) care separa burduful pivotului de porfuzeta atunci apa sau alti produsi se infiltreaza in iel rugineste strica bucsa de teflon si prinde joc care este insesizabil din cauza barei de torsiune care le tine prea stranser scuzati limbaju nuprea scriu de fel
Comment
Comment