Troncanit In Viraje La Stanga !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Nu poti merge la nesfarsit asa. Mai bine schimba planetara, daca asta e problema. Risti s-o rupi si doar la shufa te mai intorci acasa
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #47
      sau poti sa te duci la un strungar bun sa o reconditioneze.... costa cam 200 ron.
      sigpic

      Comment


      • #48
        as schimba-o daca as stii sigur ca de acolo este troncanitul acela ...dar nu prea ai cum sa iti dai seama ce trebuie schimbat , ca nu este jocul foarte mare ... dar 70% este planetara cred ... un mecanic mi-a spus ca pot merge si 80.000 km cu acel joc ...
        Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

        Comment


        • #49
          Teoretic....teoretic poti lua o groapa mai mare sau cumva s-o fortezi in cateva curbe si a facut POC si gata )))
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #50
            azi am fost la mecanic si mi-a spus ca ar fii planetara ... acum a inceput sa bata si cand nu o mai accelerez in viraje ...si am observat inca ceva ...cand dau cu spatele in viraj se aude un "cloncanit" ... foarte putin ...
            Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

            Comment


            • #51
              de ce nu mergi sa o schimbi, si eu am schimbat-o: am luat una facuta in italia: ricambi (cel putin asa scrie pe cutie). merg mai linistit, nu ma stresez ca s-ar putea rupe sau tre sa am grija cand merg prin munti prin serpentine.. am vazut o masina cu o planetara rupta in mijlocul campului la vreo 20 km de primul oras .. fain aha!

              aia pe care mi-am luat-o a costat 3 mil si montaj gratuit - la un prieten care are service. ar mai fi si altele la 5 mil si ceva.. acum dupa buget te decizi .. si vezi ca trebuie scos uleiul din cutie .. daca vrei poti sa il pui pe acelasi sau sa il schimbi .. decizia ta..

              eu am 15 mii cu asta ricambi si e ok sper sa fie si de acum inainte!!
              mie imi place sa am masina cat de cat in regula si sa ma pot baza pe ea!

              decizia finala iti apartine tie!!

              Originally posted by Dany_DNY View Post
              azi am fost la mecanic si mi-a spus ca ar fii planetara ... acum a inceput sa bata si cand nu o mai accelerez in viraje ...si am observat inca ceva ...cand dau cu spatele in viraj se aude un "cloncanit" ... foarte putin ...
              acu o auzi mai bine pt ca vaselina se "fluidizeaza" mai usor fiind foarte cald afara.. daca ai un priten de nadejde care se pricepe la masini .. cere-i sfatul si vezi ce iti recomanda..
              Last edited by Bogdan20cj; 2 August 2010, 20:28. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #52
                deci sigur este planetara ... tu ce planetara ai cumparat?

                trebuiesc am2 schimbate ? ... daca mai merg cu acel joc se poate sa se mai strice si alceva?
                Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                Comment


                • #53
                  eu am luat planetara unde a fost burduful spart adika stanga.. de asta mi-a fost si mie sa nu se mai strice si altceva,, sa nu le schimbi pe amandoua !!! la tine am vazut ca e dreapta deci trebuie sa iei una de dreapta, pentru logan cu motor 1.6 mpi si sa ii spui la nenea daca ai abs sau nu .
                  Last edited by Bogdan20cj; 2 August 2010, 23:00.

                  Comment


                  • #54
                    nu, si la mine tot stanga este ... a reconditionat cineva planetarele ?
                    Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                    Comment


                    • #55
                      Da, la Dacia 1310.
                      Ce rost are sa dai 200 de euro pe reconditionat, daca n-ai bani de noua ia una de la dezmembrari si gata.

                      Comment


                      • #56
                        am fost azi la service si mi-au spus urmatoarele : schimbi bieltele, si daca bate in continuare.. e caseta de directie
                        sigpic

                        Comment


                        • #57
                          si masina mea de servici face la fel....mai ales cand virez la stanga peste liniile de tramvai....cica are un usor joc din caseta de directie care ar fi normal!cred si eu la ce drumuri avem!....in concluzie,"asa e toate"!

                          Comment


                          • #58
                            eu saptamana trecuta am schimbat capetele de bara si bucsele de la brate dar azi mi-a aparut o bataie, un pocnet cand virez stanga. mai exact pocnetul se aude cand volanul revine din viraj la stanga in pozitia initiala. am fost la mecanic, am tras de roti in toate partile, am fost cu masina la drum dar atunci pe moment nu mai facea nimic. in concluzie nu am gasit problema si mecanicul a zis sa mai merg asa cu ea o perioada pana se accentueaza acel zgomot si sa revin. voi ce parere aveti?

                            Comment


                            • #59
                              am si eu o problema asemanatoare cu troncanitul la roti. am ceva probleme la directie. cred k e de la vreun capat de bara sau caseta.

                              Comment


                              • #60
                                Am si eu o problema care se manifesta in felul urmator: am observat ca pe drumuri cu gropi si cu piatra cubica se aude un troncanit mai ales in viraje luate cu viteza mai mare si cand trec peste linile de tramvai. Am verificat capetii de bara sunt ok, am verificat pivotii sunt ok, am verificat bucsele de la bara antirului tragand de ea cat am putut de tare nu mi sa parut sa faca vreun zgomot sau ceva dar cand am verificat rotula axila pe fiecare parte am observat un mic joc si cel care dadea de volan mi-a spus ca simte putin si in volan si am observat ca daca fac stanga dreapta din volan fara sa tina cineva de rotula axiala se simte un mic joc. Acum intrebarea este e normal acel joc mic in rotulelel axiale sau nu? Am verificat la inca doua logane la amandoua era totusi un joc mic de tot dar in volan nu se simtea si la un bmw la fel deci pot sa fie rotulele axiale de vina sau alte bucse de la volan sau flansele de la telescoape? sau chiar caseta? Doresc sa precizez ca am avut grija cat am putut sa evit gropile si tot timpul am trecut foarte incept peste linile de tramvai si limitarile de viteza. Si inca ceva eu am avut schimbate odata capetele de bara fara rotule axiale si din cate stiu ar trebui schimbate si ele tot atunci sau? Multumesc.

                                Rog un moderator sa stearga postul meu cu problema ca nu am postat unde trebuia multumesc.
                                Last edited by Renault; 25 August 2010, 19:02. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google