Becul Rosu Din Bord!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    clar e becu de la alarma...asa face la toate..si ala din mijlocul tabloului de bord e normal sa pulseze

    Comment


    • #17
      Acel led din mijlocul tabloului de bord e normal sa lumineze intermitent dar numai cand motorul este oprit si cand contactul nu este pus

      Comment


      • #18
        Tocmai d'aia am intrebat de alarma, beculetul de la baza volanului este al alarmei.
        If it ain't broke, don't fix it!

        Comment


        • #19
          deci stai linisstit ca masina nu are nimic...gaz ,talpa si sa ai grija de ea. sa o stapanesti sanatos si sa va intelegeti bine multi km de acum in colo. cu bine!

          Comment


          • #20
            vroiam sa ma dau mare ca stiu si eu raspunsul... ) LOL dar baietii sunt mult mai rapizi... sa stapanesti masina sanatos!
            Keep It Real! Keep It Simple!
            sigpic

            Comment


            • #21
              Mersi pt raspunsuri m-am prins si eu intr-un final ca e alarma.. am inchis usile fara sa activez si alarma si nu se mai aprindea becul well... inca mai tre sa o studiez

              Comment


              • #22
                Azi dimineata la -9 grade, am pornit masina si becul rosu ce clipeste cand e oprita a stat aprins vreo 3 secunde in plus,ofi problema sau e doar de la frig?O fi bateria cheii slaba?
                GILL 3*

                Comment


                • #23
                  Nu are treaba bateria cheii cu asta, dar de pornit a pornit bine masina?

                  Comment


                  • #24
                    a pornit normal,sunt curios daca mai face si maine sau asta seara cand plec de la serviciu
                    GILL 3*

                    Comment


                    • #25
                      de la frig face asa dar nu neaparat la toate loganurile,poate ai bateria mai slaba la frig

                      Comment


                      • #26
                        cand pui contactul asteapta sa se stinga toti martorii inclusiv cel rosu si apoi porneste,daca se reaprinde dupa pt cateva secunde,atunci e posibil sa te lase bateria
                        sigpic
                        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                        Comment


                        • #27
                          Deocamdata nu mai face,dar cred ca o sa masor si amperajul bateriei.Sper sa nu-mi faca vreo bucurie, asta fiind abia a treia iarna pentru ea.
                          GILL 3*

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by jelly View Post
                            Acel bec se aprinde intermitent cand nu functioneaca motorul,cand pui contactul se aprinde si acel bec si se stinge odata cu celelalte becuri de la apa, ulei, airbag. In timpul functionarii motorului acel bec nu trebuie sa fie aprins, nici intermitent, nici continuu
                            Asa facea pana acum cca 2 sapt. Acum ramane aprins in timpul mersului. Precizez ca bateria din telecomanda este schimbata recent(intreg plasticul)

                            Comment


                            • #29
                              Din cate stiu eu bordul comunica cu cheia.Probalil nu mai este bateria buna la chaie sau mufa de la contact (am inteles ca arata ca o antena si trebuie scoasa carcasa de la volan ca sa o vezi) este iesita sau nu mai face contact bine.

                              Comment


                              • #30
                                Antidemarajul este asigurat de un sistem de recunoaştere a cheii cu schimbări de coduri criptate.
                                O unitate electronică codată (care funcţionează fără baterie) independentă de funcţia telecomandă este integrată în capul fiecărei chei a vehiculului.
                                Atunci când contactul este pus, UCH schimbă informaţii cu capul cheii printr-o bucşă transponder montată pe contactorul de demaraj.
                                Dacă unitatea centrală habitaclu recunoaşte codul cheie ea autorizează pornirea motorului şi injecţia se deblochează; motorul poate porni.


                                din manual citire!
                                [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google