relanti la 500 rpm ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Fratilor nu are cum sa scada sub 700 rpm ,nu am vazut niciodata asta ,poate doar la diesel desi ma indoiesc si la ala dar la benzina niciodata ,inseamna ca aveti voi limba pozitionata gresit ,asta la montare din fabrica sau cei care au schimbat luminitele la bord cine a montat limbile la loc le-a pus gresit .
    "cromul este placerea mea"
    "cui nu-i place , valea"

    Comment


    • #17
      Originally posted by dani View Post
      difera fata de poza lui Andrei care are 4 linii mici intre cele mari
      Da, stiu. Aia era doar o poza din manual, sa vada cum sta acul la 500 rpm.
      Asta e o poza reala:
      Attached Files
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #18
        De aia era bine sa faca dacia liniutze din 100 in 100.. ca si eu mi-am batut capul o vreme ca sa inteleg ca nu-s din 100 in 100... na, nu numarasem niciodata liniutele dintre marcajele de 500 .
        Eu am vazut ca la a doua liniuta sunt 750 rpm cand am facut ITP-ul iar ralanti-ul, daca scade sub 700 deja vibreaza motorul destul de tare.
        Don't touch! Never ever steal
        Unless you're in for the kill

        Comment


        • #19
          Indicatiile de pe tablou bord-turatie motor, viteza sunt cu caracter orientativ,nicidecum exacte!Degeaba masurati,comparati la liniute fiindca turatia este exacta-ca valoare -doar in calc. de injectie! El gestioneaza relanti-ul prin motorasul de reglaj relanti. La fel si cu viteza, informatia exacta o are calculatorul de ABS,care la rindul lui face o medie intre vitezele de rotatie a rotilor,-foarte rar sa fie toate rotile cu aceeasi viteza de rotatie!
          Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

          Comment


          • #20
            informatiile nu sunt exacte. dar cam "pusca" viteza cu turatia daca verifici printr-un calcul al transmisiei (diam roata, turatie motor, rapoarte cutie, viteza afisata cu eroare de 7% in plus). iese al dracu de bine calculul cu ce e pe bord...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #21
              mai daca e so luam dupa turometru prima liniuta e 500 distanta de la prima liniuta la 1000 e exact distanta de la 1000 la 1500 adica jumatate din distanta de la 1000 la 2000 adica 500 deci prima liniuta e 500 nici de cum 0

              sigpic

              Comment


              • #22
                PRIMA LINIUTA de la turometru reprezinta 500 rot/min. A doua liniuta reprezinta 625 rot/min, iar a treia 750 rot/min.

                Adica prima linie, aia groasa?? Daca e asa, pana la linia de 1000 rot/min o sa dea cu virgula...daca creste tot cu 125 rot/min fiecare linie.
                Si ca sa vezi, prin minune, de la 1000 rot/min in sus creste cu 250 rot/min la fiecare linie....extraordinar domle ce chestie!

                Mi se pare cel mai tampit turometru de pe terra, daca proneste din start de la 500 rot/min.
                Toate masinile care le-am condus pana acum, turometrul arata EXACT si LOGIC.

                Si daca e asa, atunci mie imi sta la ralanti la ~ 800 rot/min (un pic dupa a treia linie).

                Comment


                • #23
                  liniutele nu sunt direct proportionale numarati liniutele de la 5000la 6000 si cele dela 1000 la 2000 si o sa aveti o mare surpriza ...

                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Si care e surpriza...? Inafara de faptu (din poza lui Andrei) ca sunt ceva mai ingrosate nu vad nimic...ce drac m-am tampit? Nu mai stiu sa citesc un turometru?

                    Dar chestia cu plecatu' de la 500 rot/min prima liniuta si daca creste cu 100rot/min (NU 125) fiecare, at. ies ~ 750 rot/min.(unde imi sta mie, un pic dupa a treia linie)

                    Oricum, e o maaaare tampenie, numai la Logan vazuta de mine...

                    Comment


                    • #25
                      octaviane uitate pe masina ca si eu dabia ieri am observat ca o data cu cresterea turatiei liniutele sunt mai groase si mai putine

                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Ok...m-ai facut sa cobor pana la masina si sa-mi fie frig.

                        DAR, cu ocazia asta iti spun ce am vazut: fata de poza lui Andrei, eu am doar trei (3) liniute intre cele mari si nu patru...si nu se imputineaza liniutele, trei am pana la capat, pana la 7000, ce-i drept ceva mai groase spre capat.

                        PS: tu cate liniute ai intre liniile mari?

                        Comment


                        • #27
                          si eu tot la fel am... cate 3 peste tot, doar ca devin mai groase
                          Don't touch! Never ever steal
                          Unless you're in for the kill

                          Comment


                          • #28
                            terminati discutia, motorasul pas cu pas se misca liniar pe toata plaja de turatii afisata, nu are scala variabila, indiferent cate liniute vedeti voi acolo. aia e o masca de plastic ce difera de la model la model. la mine de ex sunt 4 linii intre oricare grupe de 500rpm...
                            chiar am mai facut de cateva ori ce i-am zis lui spike, sa forteze plecarea de la ralanti si am mers cateva secunde cu afisarea turatiei corespunzatoare primei liniute de pe bord. si motorul n-a murit, continua sa se invarta un pic mai incet decat la ralanti. deci prima linie nu e zero, e 500. gata discutia? apropo, am reusit performanta sa fac aprox 1 secunde sa-mi afiseze sub prima linie si tot n-a murit motorul, deci sa nu vina acu sa-mi zica vreunu ca aia e turatia de -125rpm ca ma (si va) impusc
                            Last edited by Sp!ke; 14 February 2008, 17:12.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #29
                              de ce, se poate si pe - ? :P glumesc. de aia era mai bine fara turometru, la dacia 1310 habar nu aveam la ce turatii schimbam treapta, sau la ce turatie era ralantiul, dar daca mergea rotund era bine . numa bine

                              felicitari de promovare seba!
                              Don't touch! Never ever steal
                              Unless you're in for the kill

                              Comment


                              • #30
                                la mine acul sta la 500 cand e cald motorul si nu tuseste nu stranuta, chiar merge rotund.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google