relanti la 500 rpm ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • relanti la 500 rpm ?

    am un logan abs plus 1,6 mpi.dupa ce se incalzeste motorul cca. 15 min de functionare relantiul ajunge la valoarea de 500 rpm.la pornire - prima cheie - incepe de la cca 1100 rpm si scade.mi se pare anormal de mic.masina are 6500 de km. , nu e forjata, am facut rodajul cca 1500 km. etc.

  • #2
    Nu e nimic anormal. Daca te uiti atent, la cald sta undeva la 550-600. Asa e la toate (si mie la inceput mi s-a parut exagerat de mic ralantiul).

    Comment


    • #3
      manualul specifica turatie de ralanti de 750 +/- 40rpm; adevaru e ca n-am observat, oricat de cald ar fi motorul, sa scada acul sub 700rpm la mine. poate aveti vreo eroare de pozitionare a acelor pe motorasul pas cu pas care face afisarea; apropo, la 3000rpm in tr5 ce viteza aveti? daca e 110, atunci arata bine...poate aveti ecu delphi in loc de siemens si ala are alte valori presetate pt ralanti...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #4
        Am rugamintea sa incercati totusi sa numarati bine liniutele pe viitor. Si sa aruncati un ochi pe TOT turometrul, nu numai pe bucata sub 1000 rpm.
        Tie ti se pare ca turometrul ala porneste de la zero. Nu stiu de ce aceasta confuzie...

        Deci: turometru porneste de la 500 rpm. Cand indicatorul este la 2 linute, atunci sunt 750 RPM. Care este tocmai turatia de relanti, conform prescriptiilor tehnice.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          hellmane ia si citeste ca ma certam si cu hellman pe tema asta asa stiam si eu ca prima liniuta e 500...

          sigpic

          Comment


          • #6
            Andrei, turometrul indica valori de la 0 la 7000 rpm. Nu de la 500 la 7000.
            Pag 1352 (pdf) in manualul de service.
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Da dar prima liniuta de la care se porneste numaratoarea e la 500 rpm.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • #8
                Mergi tu si intreaba pe cine vrei, turometrul porneste de la 500 rpm.
                Chiar te rog sa mergi in service Dacia, sa puna masina pe tester sa vezi cate turatii ai cand pe turometru arata a 3-a liniuta de exemplu.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #9
                  Verificam duminica...

                  Comment


                  • #10
                    @Andrei. Daca esti in stare sa dai un raspuns coerent si argumentat fa-o, dar nu ma mai trimite la plimbare! Faci aici ca si la topicul cu motorina! Spre surprinderea ta, eu chiar am verificat treaba asta si la PRIMELE 3 GRADATII ai 750rpm, pentru ca, o gradatie a turometrului este de 250rpm pana la 1000rpm si 125rpm peste 1000. Te-am lamurit! Data viitoare te rog sa nu ma mai contrazici daca nu stii despre ce vorbesti!

                    Comment


                    • #11
                      Pareri impartite si amandoua corecte... In poza de mai jos de la bordul meu avem urmatoarele..
                      2 gradatii sub 1000 rpm, iar turometrul oprit sta la gradatia de acolo adica la 500rpm... DAAAAAAR gradatia mai are inca o liniuta mai jos care nu e aprinsa...nu mai am acum o poza pe lumina cu motorul oprit.

                      Cert e ca gradatiile incep de la 0, dar pozitia de repaus e la sub 500 un pic...cam pe la 300 asa ochiometric.
                      TOT cert e ca la prima liniuta sub 1000 (a 3-a de pe ceas) sunt fix 750 rpm si asta pe probat si cu testerul....
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        PRIMA LINIUTA de la turometru reprezinta 500 rot/min. A doua liniuta reprezinta 625 rot/min, iar a treia 750 rot/min.


                        La 500 rpm sta asa acul:
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #13
                          spike, poate-au gresit aia cu manualul. incearca sa pleci de pe loc cu motorul la ralanti si forteaza un pic plecarea din ambreiajl ca sa scada turatia motorului, dar sa nu-l omori, numa sa sune mai "gatuit"...sa nu-mi zici acum ca la prima liniuta de pe ceas are 0rpm si totusi se invarte...ca nu-i motorul lau galileo galilei, sa stea dar sa se invarta
                          e de ajuns argumentul asta, daca andrei n-a reusit sa te convinga?
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            Bre musteriilor...la prestige e un pic diferit... ia uite in poza...
                            Ideea e ca la mine erau doar 2 liniute inainte de 1000rpm ...deci pleaca de la 500... la bordul de pe restul versiunilor e altfel..
                            Daaaar limba la mine era un pic sub liniuta..deci pe la 300 ochiometric...
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              nu va mai certati,afisajul turometru difera...la mine am:linie mare-500 rot,prima linie subtire-625 rot,a doua linie subtire-750 rot,a treia linie subtire-875 rot,linie groasa-1000 rot,linii subtiri la 1125,1250,1375,linie mare la 1500,tot asa pana la 7000!intre cele doua linii mari,am trei linii mici...difera fata de poza lui Andrei care are 4 linii mici intre cele mari,difera si fata de poza lui Dante care are o linie mica si una mare,pacat ca nu pot sa pun poze ca sa stricat aparatul,dar la mine asa e...
                              niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google