Salut! Ce implica (teoretic deocamdata) aceasta transformare? diferenta e de 1 cm la cursa pistonului. Cu alte biele, vibrochen, ar merge intr-un motor de 1.4? astept pareri.
Transformare 1.4 8V In 1.6 8V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by ftitus View PostSalut! Ce implica (teoretic deocamdata) aceasta transformare? diferenta e de 1 cm la cursa pistonului. Cu alte biele, vibrochen, ar merge intr-un motor de 1.4? astept pareri.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Cred ca e al3lea thread deschis pe tema transformarii 1.4 in 1.6 8v,1.4 16v si altele
Intre 1.4 si 1.6 difera arborele cotit, axa,pistoanele si softu.teoretic merg puse,practic sa vedem...
Comment
-
Intreb si eu, ca d-aia e forum, nu? Ideea e ca daca ar trebui sa fac o segmentare, ce m-ar costa sa il transform in 1.6? Pt 16V schimb tot motorul - plus neconcordanta cu actele. La 8v, ramine acelasi bloc (daca functiuneaza teoria), cu seria din talon - deci scap de incurcaturi majore la RAR.
Ai dreptate Seba, nu am fost multumit de 16V, dar la situatia actuala nu se intrevede prea curind schimbarea masinii, asa ca tre sa mai trag de logan.
Comment
-
Prea mult de lucru pentru ceva ''putin mai bine''.
Mai bine o alta axa, o evacuare mai desteapta + admisie si cam ATAT (si soft, desigur).
Daca vrei 1.6, mai bine cauti unu capsat (unu facut nu-ti va merge in veci ca unu de fabrica) si iti manci nervii apoi la RAR.
PS: si desigur ca postam subiecte deja existente + ca le punem unde vrea muschiu nostru...
Comment
-
Nu sti dc credeti voi ca unu facut apoi nu o sa mearga ca unu facut din fabrica.
Am gasit eu arbore nou nout de 1.6 la 9mil.Daca vrei da-mi un PM.
Comment
-
Nu e nici un pac-pac tac-tac.Tocmai asta e marea problema in operatia asta.Ca trebuiesc luat ansamblu piston+biela+bolt dupa anumite serii de pe blocu motor.Nu stiu sa explic prea bine,dar blocu are pe o laterala niste puncte,care alea arata codurile pistoanelor.De ex daca primu punct e sus inseamna ca primu piston e din seria A,daca al2lea punct e la jumate inseamna ca e din seria B si tot asa.Aici e cea mai mare problema,apoi urmatoarea ar fi cuzinetii,care si aia trebuiesc luati in functie de arborele si bielele de 1.6.
Daca am gresit pe undeva sau am batut campii imi cer scuze,eu in mare parte asa stiu ca se face.
Deci Octavian,daca toate astea se respecta eu zic ca nu ai mai avea ce echilibra.
Comment
Comment