Probleme La Alte Marci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme La Alte Marci

    poate a mai fost .daca da ,se poate inchide.problema e legata de papuc diesel cu motor 1,9 d f8q.se aprinde martorul bujii,nu se accelereaza,merge neregulat,etc.problema e ca ,e a 3-a masina.toti zic :e pompa de injectie!eu cand centicubam si reglam injectoare ..altiii..faza e ca unii ,cica unii repara chestia asta numita: ACTUATOR POMPA ,sau ceva de genul asata .cand am facut eu scoala nu am invatat de astfel de pompe.poate ma ajuta cineva .avem 3 masini defecte.help!din 5 ,3 sut pe dreapta.help!platesc daca e necesar.e foarte important.astept pm.eu vreau sa fac sa mearga impecabil parcul meu auto.din asta traiesc.
    Last edited by margelatu; 14 July 2010, 21:30.
    Welcome to the Club, We Have Jackets !

  • #2
    problema arhicunoscuta a slapilor 1.9d.
    Atasez un deviz ca sa-ti faci o idee. Am sters firma ca sa nu fac reclama. E din 2008. S-au bagat dea bani in coaja aia de masina, ca daca o dadeau la Remat din prima aveau mai mult de castigat.
    Attached Files

    Comment


    • #3
      la o cunostinta de a mea, la dacia papuc, un mecanic i-a schimbat pompa si injectoarele cu pompa bosch cred ca de golf, acum 2 ani a platit 1100 ron piese sh +manopera.

      Comment


      • #4


        Poate uneste cineva cele doua topicuri.

        Ce chestie, toti numai de faimosul 1,9d vorbim .
        Cel mai lent 1,6 8v

        Comment


        • #5
          pai si nu merge cu a doua cheie?
          adica daca se aprinde becul, opresti, pornesti a doua oara si merge
          daca merge, e clar, e releul ala de pe pompa
          cunosc persoane care circula asa de trei ani de zile si masinile cara materiale de constructie la greu
          aaaa...si mai sunt care ziceau ca au luat din dezmembrari pompe de pe kangoo, tot motor f8q si le merge, insa pentru asta nu bag mana in foc, nu am vazut cu ochii mei

          Comment


          • #6
            eu sunt in situatia asta.da ,car materiale de constructii.da, solutia este una clasica fara electronica.1000 roni toata distractia.merg de rup cu noua pompa.am 2 tigai cu aceasi problema.am scapat de unul.daca stiam nu il dadeam nici pe al treilea.
            Last edited by margelatu; 21 August 2011, 19:53.
            Welcome to the Club, We Have Jackets !

            Comment


            • #7
              am un coleg cu o problema la un matiz...cand pleaca de pe loc mai ales, dar in orice treapta da din nas...la relanti nu sunt probleme, cel putin nu deocamdata, doar cand baga in treapta de viteza si accelereaza...
              " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

              Comment


              • #8
                si inca o chestie, asta am observat-o doar cu capota ridicata...daca o accelerez putin, motorul da sa moara cand ajunge la relanti, si tremura motorul destul de tare..daca o tin un pic accelerata , sa zicem ~ 900 rpm ( nu stiu ca nu are turometru ) , merge ok.. am reglat relantiul un picut mai sus si parca nu face tot timpul sau doar mi se pare...ceva idei ??
                " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google