Vă salut!
Am văzut de dimineață că mașina mea, draga de ea, nu mai vrea nici în ruptul capului să pornească. Inițial am crezut că bateria și-a început drumul spre Valhalla și deja mă împăcasem cu gândul, având în vedere și faptul că are deja 5 ani și jumătate. Din păcate m-am înșelat și bateria nu e moartă (am legat-o la alte două bune și tot refuză să pornească; singura dată când a pornit a fost împinsă, dar nu mai vreau să recurg la metoda asta, pentru că mi-e teamă sî nu sară cureaua de distribuție), iar problema mea s-ar putea să fie de la electromotor, pentru că se aude un clănțănit din zona sa.
Mă gândesc să nu fie ceva deranjat pe-acolo, perii colectoare, naiba să le ia. Am verificat și siguranțele de la baterie și pe cele din habitaclu și sunt toate ok, iar releele la fel. Mă duc mâine pe la niște ateliere auto să mă interesez dacă se poate repara și dacă da, să-mi spună și un preț, sper că nu va fi prea piperat. Chiar, se poate repara sau trebuie schimbat cu totul? Deja mă apucă durerea de pipotă când mă gândesc să-l schimb.
Altceva ce-am mai observat este următorul lucru: când aprind pozițiile, comanda e procesată cam greu și e dusă la bun sfârșit cu o oarecare întârziere, ceva gen o secundă sau două cel mult. La fel și cu faza scurtă/lungă, se stinge tot și apoi apar martorii în cauză în mod progresiv. Avariile funcționează ok, luminile din plafonieră ok, casetofonul la fel. Asta ce ce-o mai vrea să însemne? Că până la urmă bateria are și ea ceva, probleme cu instalația electrică?
Verdict final: crimă, dar care e vinovatul?
Mulțumesc anticipat pentru răspunsuri!
Am văzut de dimineață că mașina mea, draga de ea, nu mai vrea nici în ruptul capului să pornească. Inițial am crezut că bateria și-a început drumul spre Valhalla și deja mă împăcasem cu gândul, având în vedere și faptul că are deja 5 ani și jumătate. Din păcate m-am înșelat și bateria nu e moartă (am legat-o la alte două bune și tot refuză să pornească; singura dată când a pornit a fost împinsă, dar nu mai vreau să recurg la metoda asta, pentru că mi-e teamă sî nu sară cureaua de distribuție), iar problema mea s-ar putea să fie de la electromotor, pentru că se aude un clănțănit din zona sa.
Mă gândesc să nu fie ceva deranjat pe-acolo, perii colectoare, naiba să le ia. Am verificat și siguranțele de la baterie și pe cele din habitaclu și sunt toate ok, iar releele la fel. Mă duc mâine pe la niște ateliere auto să mă interesez dacă se poate repara și dacă da, să-mi spună și un preț, sper că nu va fi prea piperat. Chiar, se poate repara sau trebuie schimbat cu totul? Deja mă apucă durerea de pipotă când mă gândesc să-l schimb.
Altceva ce-am mai observat este următorul lucru: când aprind pozițiile, comanda e procesată cam greu și e dusă la bun sfârșit cu o oarecare întârziere, ceva gen o secundă sau două cel mult. La fel și cu faza scurtă/lungă, se stinge tot și apoi apar martorii în cauză în mod progresiv. Avariile funcționează ok, luminile din plafonieră ok, casetofonul la fel. Asta ce ce-o mai vrea să însemne? Că până la urmă bateria are și ea ceva, probleme cu instalația electrică?
Verdict final: crimă, dar care e vinovatul?
Mulțumesc anticipat pentru răspunsuri!
Comment