Baterie, Electromotor Sau Instalație Electrică Defectuoasă?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Baterie, Electromotor Sau Instalație Electrică Defectuoasă?

    Vă salut!
    Am văzut de dimineață că mașina mea, draga de ea, nu mai vrea nici în ruptul capului să pornească. Inițial am crezut că bateria și-a început drumul spre Valhalla și deja mă împăcasem cu gândul, având în vedere și faptul că are deja 5 ani și jumătate. Din păcate m-am înșelat și bateria nu e moartă (am legat-o la alte două bune și tot refuză să pornească; singura dată când a pornit a fost împinsă, dar nu mai vreau să recurg la metoda asta, pentru că mi-e teamă sî nu sară cureaua de distribuție), iar problema mea s-ar putea să fie de la electromotor, pentru că se aude un clănțănit din zona sa.
    Mă gândesc să nu fie ceva deranjat pe-acolo, perii colectoare, naiba să le ia. Am verificat și siguranțele de la baterie și pe cele din habitaclu și sunt toate ok, iar releele la fel. Mă duc mâine pe la niște ateliere auto să mă interesez dacă se poate repara și dacă da, să-mi spună și un preț, sper că nu va fi prea piperat. Chiar, se poate repara sau trebuie schimbat cu totul? Deja mă apucă durerea de pipotă când mă gândesc să-l schimb.
    Altceva ce-am mai observat este următorul lucru: când aprind pozițiile, comanda e procesată cam greu și e dusă la bun sfârșit cu o oarecare întârziere, ceva gen o secundă sau două cel mult. La fel și cu faza scurtă/lungă, se stinge tot și apoi apar martorii în cauză în mod progresiv. Avariile funcționează ok, luminile din plafonieră ok, casetofonul la fel. Asta ce ce-o mai vrea să însemne? Că până la urmă bateria are și ea ceva, probleme cu instalația electrică?

    Verdict final: crimă, dar care e vinovatul?
    Mulțumesc anticipat pentru răspunsuri!

    Eine Runde Nordschleife mit Walter Röhrl

  • #2
    Stai asa! Cum adica ai legat bateria la doua bune? Daca bateria "cade", nu mai primeste nici curent si de aia nu porneste. Incearca sa dai jos bateria ta, sa pui alta baterie cu care sa pornesti.
    Dupa cum spui ca se aprind farurile si becurile in bord + clantanitul de la electromotor, bateria e vinovata pentru "crima".
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • #3
      mai bine o dai jos si pui alta,bateria e de vina!
      Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

      Comment


      • #4
        Mulțumesc, am crezut și eu că fac treabă, deh. Chestia e că nu prea pot să-mi dau seama întru totul dacă bateria e într-adevăr căzută la datorie, n-ar fi trebuit să nu se mai aprindă niciun consumator? Dar poate ei îi lipsește amperajul ăla uriaș de care se folosește la pornire, naiba s-o ia. N-am pus altă baterie, pentru că mi se plângeau "prietenii ăia adevărați" că domne' mi se resetează computeru' de bord și nu vreau. Las' că fac mâine rost de una și o probez. Măcar asta să fie problema, că ies ieftin.

        Eine Runde Nordschleife mit Walter Röhrl

        Comment


        • #5
          Ai un element mort sau conexiunea intre doua elemente dusa, mai degraba inclin spre varianta doi.

          Comment


          • #6
            salut.
            am un logan 1,4. nu imi mai porneste.
            - am observat ca: nu se mai aude zgomotul de la pompa de benzina cand pun contactul, am dat-o jos am pus pe direct la baterie si functioneaza.
            - am verificat sigurantele si relele de sub capota=functioneaza.
            !!!!!!!!!!
            tudor

            Comment


            • #7
              Salut Flavius.
              Bateria sa dus,incearca cu una noua si vei vedea a porneste la sfert de cheie.
              Numai bine.
              Un Logan----YNG-----
              Numai bine.

              Comment


              • #8
                @madi - Tot ce-i posibil.
                @Augustin - Noroace, Augustin! Tocmai asta o să fac astăzi și sper să fie cum zici tu.

                Eine Runde Nordschleife mit Walter Röhrl

                Comment


                • #9
                  Sigur asa va fi,asa am patit si eu anul trecut prin decembrie
                  Numai bine.
                  Un Logan----YNG-----
                  Numai bine.

                  Comment


                  • #10
                    Dat jos baterie veche, pus altă baterie în loc, am resuscitat Logănașul, i-a venit din nou pulsul la sfert de cheie (știa el Augustin), dat fuguța la magazin, cumpărat baterie nouă Rombat 66Ah, montat frumos pe cea nouă => me happy now.
                    Hai să vă zic și altă povestioară care s-ar putea sau nu să aibă legătură cu decesul bateriei: cu o seară înainte să-și dea duhul, am montat pe mașinuță un Sony Xplod CDX GT212, mai exact ăsta, iar niște unii și-au dat cu presupusu' că s-ar putea "să fi furat castefonu' curent, domne". În dobitocia mea, eu cred că nu de-aia a murit bateria, că n-am folosit playerul nici 5 minute, poate a fost pur și simplu o coincidență neplăcută și nedorită.
                    Toată stima, băieți și fete!

                    Eine Runde Nordschleife mit Walter Röhrl

                    Comment


                    • #11
                      recomand 65 premier .

                      Comment


                      • #12
                        Daca sunt facute bine conexiunile nu e nici o problema, i-a venit ei timpul sa se duca. Nu ne-ai spus cum e ochiul magic la vechia baterie.

                        Comment


                        • #13
                          Nu prea are niciun ochi magic, e cam "chioară". Cred că sunt făcute bine conexiunile, naiba să le ia, singurul lucru pe care l-am modificat a fost mufa dublă de la vechiul casetofon, mufă pe care am împărțit-o în două simple printr-o simplă tăiere a unui plastic din jumatea ei, deci nimic ce are legătură cu firele, doar plastic.

                          Eine Runde Nordschleife mit Walter Röhrl

                          Comment


                          • #14
                            Am patit si eu acelasi lucru, insa inclin sa cred ca nu este de la baterie, pentru ca am pornit-o impinsa, am mers cu ea 100 de metri, am oprit motorul si apoi a pornit la cheie ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Mi s-a mai intamplat de 3-4 ori acum cateva luni si si-a revenit fara sa-i fac nimic, ieri am patit-o din nou. Aveti idee de la ce poate fi ? E cam aiurea cand o sa ma duc la service, ca bineinteles ca nu o sa faca problema fix atunci. Eu banuiesc un contact imperfect, dar unde sa ma apuc sa caut ?

                            Comment


                            • #15
                              Exact acelasi lucru l-am patit eu astazi, pun contactul se aprind toate beculetele la bord dar cand dau la automat se aude un "clant" in dreptul demarorului si toate becurile din bord se sting. Ideea este ca la baterie ochiul magic este verde. Credeti ca este bateria sau electromotorul? Multumesc

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google