Ce Sa Ma Fac Cu GMV Omoara Bateria

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce Sa Ma Fac Cu GMV Omoara Bateria

    fratilor ..in zilele astea caniculare banuiesc ca si la voi cand ajungeti seara in parcare acasa masina ori ramane cu GMV-ul pornit ..ori daca mai cotrobaiti prin portbagaj porneste in 1-2 minute.Ei bine la mine de fiecare data ramane pornit si merge cam 3-4 minute.Treaba se intampla ffff frecvent si termina bateria sunt sigur.Banuiesc ca e o problema de la sonda de temp as vrea sa o schimb.Ce ma sfatuiti?Stiu ca e normal sa mai ramana pornit dar va spun ca chiar este excesiv..In plus mai vad destul de frecvent si 6 linii la indicatorul temperaturii apei..si asta acum in ultimul timp,au mai fost veri cu emp f mari si nu s-a manifestat asa...Eu cred ca pur si simplu sonda indica mai mult decat in realitate ei ECU porneste GMV-ul......

  • #2
    si la mine porneste "termocupla" dar mi se pare normal ca merg mai mereu cu AC pornit si cu caldurile astea... am auzit-o si in mers prin oras la treptele 1 si 2 de viteza; eu nu mi-am facut probleme pentru baterie tinand cont timpul de functionare al acesteia. cu 6 liniute la apa nu am patit...

    Comment


    • #3
      Pai da in mers nu e nici o problema la mine ramane pornita sau porneste dupa ce opresc masina.....si mrge vreo 5 minute.si asta cam de fiecare data..

      Comment


      • #4
        Cand ajungi la destinatie, mai lasa motorul pornit un minut-doua. Se raceste mai repede decat sa-l opresti incins.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #5
          e chiar recomandat sa faci asta ... pe caldurile astea, e echivalentul la cativa km de blana ... si sunt convins ca atunci nu opresti motoru imediat

          cat despre baterie ... daca se termina dupa 5 min e pe duca ... in mod normal o baterie duce cam 7-8 ore cu farurile pornite, si gmv nu suge asa rau, mai ales in treapta 1, treapta 2 nu porneste decat in mod 14,4v
          sigpicMy ride

          Comment


          • #6
            eu de fiecare data cand ajung in parcare sau oriunde las motoru pornit maxim 2 minute si il opresc, fara sa imi intre gmv dupa oprirea motorului
            laureate 1.5l, albastru marin

            Comment


            • #7
              eu totusi cred ca racirea cea mai buna se face in mers mai "calm" ca atunci trece aer prin radiator lucru care in stationare nu se intampla. Cel mai usor se incalzeste la ralanti in stationare ptr ca partea din fata a radiatorului e in "stationare" . Incearca o curatire a radiatorului in caz ca e fagurele plin de pamant in partea de jos sau de insecte. Daca vrei sa "opresti" ventilatorul in caz ca porneste dupa parcare ii mai dai o cheie ptr 20 secunde dar nicidecum minute. Ar trebui sa se opreasca asa de cele ma imulte ori
              Pain brings out the truth in us all...
              ...how much truth can you stand?

              Comment


              • #8
                Lichidul din radiator nu are circuit permanent. Ii da drumul termostatul cand ajunge motorul la o anumita temperatura. Mersul o perioada relativ scurta, la ralanti, face ca pompa de apa sa antreneze lichidul prin motor, lucru care nu se intampla cu el oprit. GMV-ul va functiona astfel timp mai indelungat, lichidul circuland mult mai incet pe principiul unor legi termice.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #9
                  si mie imi porneste foarte des, dar de cele mai multe ori cand bag masina in garaj cu spatele, si folosesc mult ambreiajul, mai mult apasat sta ) nu mi-a urcat la 6 liniute niciodata. doar 4, dar prea repede se incalzeste, si fara sa-i dau forja. sa imi fac griji ?
                  " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Tudor View Post
                    si mie imi porneste foarte des, dar de cele mai multe ori cand bag masina in garaj cu spatele, si folosesc mult ambreiajul, mai mult apasat sta ) nu mi-a urcat la 6 liniute niciodata. doar 4, dar prea repede se incalzeste, si fara sa-i dau forja. sa imi fac griji ?
                    benzinarele se incalzesc foarte repede, nu ai de ce sa-ti faci griji...

                    Comment


                    • #11
                      am avut 1.6 de servici si pateam la fel cu gmv ca pornea dupa ce inchideam masina dar in plus mai se intampla sa apara in bord 6 chiar si 8 liniute ! nici pana azi nu i-am dat de cap si ca sa nu mai porneasa mai lasam sa mearga 2-3 minute motorul si era ok
                      my ride - still under construction

                      Comment


                      • #12
                        @skynetmhmh: S-ar putea sa iti fie dusa sonda de temperatura, si eu am patit la masina mea de servici, o Solenza, termocupla mergea si mai bine de 10 minute, dupa oprirea motorului, si chiar mi se aprindea martorul pentru tempertura ridicata, am schimbat sonda si nu am mai avut probleme, a costat 200 ron sonda, eu zic sa o verifici ultima ca nu cumva sa o cumperi si sa fie alta problema.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          eu zic sa stai calm si eu am 1.6 mpi si patesc la fel. nu-mi fac griji... asa e gandit sistemul si-i bine ca functioneaza. bateria te va duce cativa ani buni
                          o/____\o
                          (i)
                          .........

                          Comment


                          • #14
                            Ajuns la destinatie lasat pornit 15-30 sec (chiar si turat usor la 1300-1500 rpm) si n-ar trebui sa mai mearga gmv-ul pacii cu motorul oprit.

                            Eu cand ies din masina si aud ca pleaca gmv-ul ca prostu (nu e prost el..) ma intorc din drum, mai dau o cheie scurta (10-15 sec motor pornit) si gata, liniste, daca nu fac asta, merge gmv-ul cateva minute cu motorul oprit.

                            Comment


                            • #15
                              la mine e invers. la 30 de grade daca merg cu 80km, in treapta a 5-a nu creste la 4 liniutze.ramane la 2.tre sa ii dau pana la 120 cativa km ca sa ajuna la 4 liniutze. sau daca o las la vale scoasa din viteza dupa 1 minut o sa scada din 4 in 2liniutze.
                              si doar e benzina 1,4. cred ca termostatul e de vina si am circuit permanent. dar mai bine mai rece decat prea incins.
                              on topic: incercati un aditiv pt ulei care reduce frecarea.
                              fara

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google