Ce Sa Ma Fac Cu GMV Omoara Bateria

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    salut. am de 5 ani loganul si imi face la fel. doar ca nu am avut inca 6 linii la apa. bateria mi-a murit dupa 4 ani.

    Comment


    • #17
      Originally posted by skynetmhmh View Post
      fratilor ..in zilele astea caniculare banuiesc ca si la voi cand ajungeti seara in parcare acasa masina ori ramane cu GMV-ul pornit ..ori daca mai cotrobaiti prin portbagaj porneste in 1-2 minute.Ei bine la mine de fiecare data ramane pornit si merge cam 3-4 minute.Treaba se intampla ffff frecvent si termina bateria sunt sigur.Banuiesc ca e o problema de la sonda de temp as vrea sa o schimb.Ce ma sfatuiti?Stiu ca e normal sa mai ramana pornit dar va spun ca chiar este excesiv..In plus mai vad destul de frecvent si 6 linii la indicatorul temperaturii apei..si asta acum in ultimul timp,au mai fost veri cu emp f mari si nu s-a manifestat asa...Eu cred ca pur si simplu sonda indica mai mult decat in realitate ei ECU porneste GMV-ul......
      Din cate am mai citit pe forum si altii au avut problema aceasta. Este o problema cu masa caroseriei prost dimensionata. s-a gasit rezolvare cu adaugare contact de "masa" suplimentar. Nu stiu exact unde dar sunt si poze.

      Comment


      • #18
        Cum zice si Octavian___31 , mai pornesti odata motorul si il turezi putin , la mine a mers de fiecare data ;)

        Comment


        • #19
          eu am lasat motorul pornit si 30 45 minute dupa ce am mers 1 ora in afara si nu a pornit GMV.
          nu stiu ca la mine sa fi pornit vreo data GMV decat cand dau drumul la aer
          e normal ? pe bord am numai 4 linii

          referitor la problema cu GMV ul. asa am patit la SuperNova. mi a ramas termostatul blocat pe deschis. numai in oras pateam asa. in afara imi scadea temperatura da 2 linii

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google