Am schimbat recent placutele de frana. dupa cateva zile am iesit cu masina din bucuresti si am constatat ca la o viteza de 100 km/h in sus se aude un tiuit care e destul de enervant. Cum scad sub 100km/h nu se mai aude. problema persista de peste o luna. am fost in service si mecanicu mi-a zis ca rulmentul e bun. nu cred ca e tiuit de la aerodinamica. ce sa fie?
Tiuit La 100km/h
Collapse
X
-
Si mie mi sa intimplat ceva de genul dar la mine a fost un rurment pe spate dar facea tot timpul cum plecam de pe loc incepea sa urle nu sti exact sa-ti descriu si am fost la service si mi-au schimbat rurment cred pe spate stinga bine facea rau nu stiu ce sa zic in cazul tau merita sa incerci bafta multa
-
Fi antena ca asa am patit si eu adica semanator. Dupa ce mergi circa 10km(incearca sa mergi calm sa folosesti frana cat mai putin spre deloc) si opoi pune mana pe discuri daca unul din ele sau amandou frig tare de tot sau e difenreta mare intre de temperatura intre ele inseamna ca ai un pistonas blocat si roata iti merge infranata si se incalzeste in exces si franele cand sunt supra incalzite fluera scartaie cum vrei sa ii zici. 99% asta e problema la tine un etrier blocat care iti infraneaza o roata.
Acum ce am patit eu: Dupa schimb de discuri si palcute timp de 3-4 zile dupa ce mergeam mai mult cu masina la franare suerau franele si am zis ia sa vad ce se intampla. Dupa ce am mers vreo 10 km prin oras si am ajuns acasa am zis sa ma uit la roti sa vad paote freaca ceva la roata din stanga fata cadn mam aplecat ieseau valuri de caldura care ma loveau i nfata am pus u ndeget pe disc si acolo mia ramas pielea, injur si ma duc sa verific si roata cealalta pun degetul pe disc, asta daca era putin caldut, e clar zic ma duc la service. La service s-a cosntatat ca un pistonas din cele 2 care tine etrierul pe taler nu a fost curatat calumea si s-a blocat si nu permitea ertierului sa joace dupa eliberarea franei ca sa departeze palcutele de disc si bineinteles ca roata mergea infranata. Am desfacut am curat am pus putina vaselina in pistonas si gata totu le ok, frana nu mai scartie si discul nu se mai incinge.
Cel mai bine verifici ridicand pe rand rotile pe cric si invartind de ele cu masina scaosa din viteza si daca una e infranata e clar ca e de la frana.
Comment
Comment