If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Imi pare sincer rau baieti.O sa mai verfic si la mine dar si pe praguri am si eu niste punctulete mai umflate si nu imi dau seama daca sunt puncte de rugina sau nu.
Oricum cica au fost doar cateva loturi cu probleme,dar din cate vad tot mai multa lume are probleme cu rugina.Este inadmisibil.
Ma sperie ce spuneti voi aicea eu am masina din 10 2007 si vreu sa dau si eu jos acele peri sau cum le zice de la geamuri de la usi jos dar nu stiu imi este teama sa le dau jos cum sa trag de lel sa nu sa rupa?
din pacate si eu am observat mii de punctisoare mici de rugina...
dacia nu isi asuma in nici o masura responsabilitatea ?
Sunt lovituri de piatra.
Vopseaua este extrem de subtire ,iar lacul care ar trevui sa protejeze este la fel de subtie.
Nu se ofera nici un fel de garantie la nici o marca de masina pentru asa ceva.
O masina low cost cere multe concesii de calitate.
Remediul este o vopsire completa a elementului de caroserie afectat care se face in regie proprie sau Casco.
vreu sa dau si eu jos acele peri sau cum le zice de la geamuri de la usi jos dar nu stiu imi este teama sa le dau jos cum sa trag de lel sa nu sa rupa?
Sunt lovituri de piatra.
Vopseaua este extrem de subtire ,iar lacul care ar trevui sa protejeze este la fel de subtie.
Nu se ofera nici un fel de garantie la nici o marca de masina pentru asa ceva.
O masina low cost cere multe concesii de calitate.
Remediul este o vopsire completa a elementului de caroserie afectat care se face in regie proprie sau Casco.
Oricat de ieftina ar fi o masina tot nu ar trebui sa rugineasca. Problema e tabla care e de cea mai proasta calitate. Orice ai face tot o sa rugineasca. Am avut si eu o gramada de lovituri de pietre pe capota (unele chiar foarte mari de se vedea tabla) dar nu a aparut rugina. E vorba de calitatea tablei folosite. Pe a mea e tabla galvanizata si nu am probleme cu rugina (cel putin nu am descoperit nimic pana acum). Chiar daca se revopseste partea ruginita (cu tot cu tratamentul antirugina aplicat) tot o sa apara rugina. Cred ca cea mai buna solutie e ca atunci cand intra rugina in masina sa o vindeti si sa va cumparati alta si de preferat ceva mai bun.
Sunt lovituri de piatra.
Vopseaua este extrem de subtire ,iar lacul care ar trevui sa protejeze este la fel de subtie.
Nu se ofera nici un fel de garantie la nici o marca de masina pentru asa ceva.
O masina low cost cere multe concesii de calitate.
Remediul este o vopsire completa a elementului de caroserie afectat care se face in regie proprie sau Casco.
sunt si la mine sute de puncte de rugina pe toate 4 usile, imi este f. greu sa cred ca toate sunt de la pietre, daca sareau atatea pietre in portiere, erau ciur de mult.
cum adik de unde are tabla galvanizata? din fabrica bineinteles.....si nu are cum sa dea in plus pt ca asta nu e optional...nu ai de ales intre tabla galvanizata si tabla normala....parca asa stiu eu....ma contrazice cineva?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment