Rezistenta GMV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    porneste fara ac. mergi fara ac...

    "nu se invarte ventilatorul cand butonul din interior este actionat, nici la pornirea masinii, nici dupa 30 min de rulare." nici nu trebuie ... porneste doar la o anumita temperatura , nu-i ca daciile vechi sa mearga incontinuu. daca vreodata in trafic ti se ridica temperatura la 6 linii si ventilatorul nu merge atunci ai o problema.
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • #17
      Deranjament tipic romanesc: mufa GMV bagata invers, invatare de minte, sa nu te duci la service-uri ieftine pentru nimic.
      Am fost pe urma la unul de pe str. Cobalcescu(autorizat), meseriasi, din prima faza au stiut ce are, dupa inlocuire, mi-au bagat-o si pe computer, e adevarat ca nu e prea ieftin, dar merita siguranta in lucrare.

      Comment


      • #18
        nu mai bine faceai cum ti-am zis eu ? banuiesc ca nu ai mai intrat sa citesti ...
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • #19
          aceiasi problema am avuto si eu.tocmai plecam din bucuresti si mergand 2-3 km bara la bara si pe canicula am observat in bord toate liniutele aprinse de la apa plus martorul care clipea in bord.am tras pe dreapta si am observat ca lichidu din recipient clocotea.am asteptat sa vina noaptea sa pot sa plec..iar a 2 zi mergand la service am aflat ca era vorba de electrocupla.ia-am dat 30 lei la baiat si mi-a adus una second de pe alta masina,pretul de catalog fiind de 140 lei.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Costi-bc View Post
            daca vreodata in trafic ti se ridica temperatura la 6 linii si ventilatorul nu merge atunci ai o problema.
            Asta am patit eu azi. 6 linii iar GMVul nicio miscare.

            Comment


            • #21
              verificati si mufa de la sonda de apa... e pe lateral deasupra cutiei de viteze... daca e scoasa ar trebui sa plece ventilatorul...poate e corodata sau e sonda defecta.

              Comment


              • #22
                @vi_escu am vazut ca ai postat o poza cu acea rezistenta , ai vreun pdf de servisare la logan ?
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • #23
                  Originally posted by sorin1983 View Post
                  verificati si mufa de la sonda de apa... e pe lateral deasupra cutiei de viteze... daca e scoasa ar trebui sa plece ventilatorul...poate e corodata sau e sonda defecta.
                  corect, daca nu mai e contact la mufa la sonda aia nu mai pleaca ventilatorul neam si ajunge apa la 6 linii
                  atentie ca nu iese apa din vasul de expansiune , nu o arunca afara din circuit
                  ​​​​​​

                  Comment


                  • #24
                    Tin sa fac o precizare referitor la rezistenta GMV. Si anume: nu e neaparat daca e defecta rezistenta(devalorizata) sa functioneze electroventilatorul doar pe treaba 2. Poate sa mearga pe 1 si sa nu cupleze 2. (cazul meu, iar luandu-ma dupa spusele celor de aici, am si exclus varianta asta.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by yo87racing View Post
                      Tin sa fac o precizare referitor la rezistenta GMV. Si anume: nu e neaparat daca e defecta rezistenta(devalorizata)
                      ea nu se devalorizeaza .in serie cu ea exista o termofuzibila(rezistenta mai mica nu cea de sarma)asemenea termofuzibile se gasesc si in transformatoare si chiar in unele fiare de calcat.aceea se intrerupe si nu mai ai continuitate spre gmv.practic pe intelesul tuturor are in ea o bucata de fludor care la o anumita temperatura se topeste.in mod normal trebuie sa aibe marcata pe ea temperatura la care sa crape .rezistenta de sarma se incalzeste in momentul in care ventilatorul merge.daca ventilatorul nu porneste(intra curent in el)sau merge greu, rezistenta se incalzeste(gmv cere curent,sarma se incalzeste si se topeste protectia.

                      Comment


                      • #26
                        nu imi mai porneste electroventilatorul
                        am scos mufa de la rezistenta gmv am bagat in ea o rezistenta dupa care a pornit electroventilatorul a mers putin si a ars siguranta
                        iar daca scot mufa de la sonda de apa nu porneste electroventilatorul
                        pareri ? apa ajunge la 6 linii electroventilatorul nu porneste
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Mda..mie mi-a luat foc.Noroc ca am plamanii buni ca m-am panicat si nu am mai cautat extintorulMi-a topit mufa si cablul.Sper sa o rezolv cu una noua.La mine isi facea treaba dar nu inteleg de ce am patit asa de urat...
                          http://www.loganclub.ro/forum/logan_...-t52046p4.html

                          Comment


                          • #28
                            Dar daca gmv-ul porneste des,dupa drumuri scurte...temp mormala,4 linii,fara forja....ce ar putea fi?
                            Slow & Safe

                            Comment


                            • #29
                              Daca pleaca direct cu viteza mare, poate fi sonda de temperatura sau conectorul (mufa) cu probleme.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by IancuMIC View Post
                                Daca pleaca direct cu viteza mare, poate fi sonda de temperatura sau conectorul (mufa) cu probleme.
                                Te rog fi mai explicit, cu poze daca se poate. Aceeasi problema o am si eu: seara, temp. exterioara 15 grade, dupa 7 km a plecat direct in treapta II, fara forja. La modul general, GMV porneste muuult mai des de ceva timp, (1 sapt.) si de multe ori pe tr. II. Temperatura in bord, normala 4 linii. Ce poate fi?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google