Rezistenta GMV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Am fost la masina sa fac cateva teste sa vad ce e cu gmv-ul asta.

    Am pornit masina, am scos mufa de la sonda de apa si a pornit ventilatorul. Am zis, ok..

    Am pus mufa inapoi si am pornit AC-ul, a pornit ventilatorul...acelasi flux de aer si acelasi sunet, adica treapta 1 si la fel cu AC-ul pornit am scos mufa si nu a crescut in turatie ventilatorul adica sa treaca pe treapta 2.

    Se pare ca nu porneste treapta 2, unde sa ma uit ? Sigurantele le-am verificat inclusiv alea de la motor, nu sunt arse. Si cum rezolv aceasta problema?

    Sau poate nu fac eu diferenta intre treapta 1 si 2
    Last edited by TazMan; 29 August 2015, 18:47.

    Comment


    • #62
      Din ce zici, se pare ca ar porni numai pe tr 2; si ca nu ar merge pe tr1;

      Mi se pare ca, daca scoti acea mufa, porneste direct pe tr 2 ....sper sa nu gresesc

      Daca iti porneste numai tr2 atunci este probabil sa ai arsa acea rezistenta - cum am avut si eu

      Comment


      • #63
        Asa este, ar fi trebuit sa porneasca pe treapta doi, dar cum facem cu AC-ul?? Ala cand il pornesti, el porneste pe treapta 1 si la mine porneste de fiecare data cand il pornesc...

        Sa caut pe cineva cu un logan si sa vad si eu la el.

        Sau daca vrea sa ma ajute si pe mine cineva si sa testeze la el la masina cu AC-ul pornit si sa scoata mufa de la sonda de apa sa vada daca trece de pe treapta 1 pe treapta 2. Si inca ceva, sa vada daca motorul este pornit si scoate mufa sa vada daca este diferenta cu mufa scoasa ce turatie are si daca da drumul la AC ce turatie e.

        Multumesc!
        Last edited by TazMan; 29 August 2015, 20:21.

        Comment


        • #64
          Când scoți mufa aia țăcăne vreun releu?
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #65
            Sincer nu am stat sa ascult, daca este motorul pornit slabe sanse sa il aud. Doar sa pun eu urechea langa cutia cu sigurante...

            Comment


            • #66
              Originally posted by TazMan View Post
              Asa este, ar fi trebuit sa porneasca pe treapta doi, dar cum facem cu AC-ul?? Ala cand il pornesti, el porneste pe treapta 1 si la mine porneste de fiecare data cand il pornesc...
              La mine tr 1 era dusa complet din cauza rezistentei asa ca tr 2 pornea inclusiv cu AC pornit....

              De asta am si intarziat atat pana sa descopar....mergeam mult si bine daca numi urca apa la 6 linii

              Un semn ca nuti merge tr 1 ar fi ca, odata motorul oprit nu mai auzi ventilatorul....desi ar trebui...la mine observasem asta in ultimele luni dar nu iam dat atentie

              Iti trebuie un tester....sau pe cineva cu tester;

              Comment


              • #67
                De fiecare data cand opresc masina, dupa un minut sau doua porneste si ventilatorul singur. Il aud de fiecare data cand plec de la masina...

                Astept pe cineva sa vad daca ma ajuta si face ce am cerut mai sus..

                Comment


                • #68
                  Daca iti porneste cu motorul oprit inseamna ca probabil rezistenta GMV e ok; o poti verifica si vizual e in spatele radiatorului pe partea bateriei

                  Cu motorul pornit, indiferent de AC pornit sau nu, daca scoti mufa va trece pe tr 2....

                  Comment


                  • #69
                    Nu stiam ca se poate testa si la rezistenta de pe Gmv, credeam ca se testeaza doar la sonda de temperatura.

                    Sigur porneste pe treapta 2 si nu 1 ? Ce posibilitate exista sa porneasca pe treapta 1 la rezistenta Gmv si la sonda de apa ?

                    Maine testez si daca porneste direct pe 2, schimb termostatul cu unul Wahler.
                    Last edited by TazMan; 30 August 2015, 01:14.

                    Comment


                    • #70
                      Eu de cand am masina (luata de noua) nu mi-a pornit niciodata ventilatorul cu motorul oprit.Sa fie o problema si la mine ?
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • #71
                        @prometheus: Ai înteles prost.
                        Ai motorul pornit, GMV merge pe I sau II, ajungi în parcare, oprești motorul iar GMV mai merge câteva zeci de secunde până la răcirea suficientă a motorului.

                        La TazMan suspectez un releu de treaptă II defect.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #72
                          Multumesc pentru lamurire.GMV-ul l-am auzit si eu pornind in vara asta cred ca de vreo 2 ori bineinteles cu motorul la ralanti cu AC off dar numai ca nu era treapta I pentru ca avea turatie foarte scazuta in nici un caz nu era pe I , acest lucru este un comportament normal ? sa plece gmv-ul cu turatie progresiva pana ajunge la treapta I de turatie resppectiv treapta II de turatie ?

                          Cu alte cuvinte turatia creste progresiv ?
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • #73
                            Nu, turația nu crește progresiv.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by Hirayama View Post
                              Daca iti porneste cu motorul oprit inseamna ca probabil rezistenta GMV e ok; o poti verifica si vizual e in spatele radiatorului pe partea bateriei

                              Cu motorul pornit, indiferent de AC pornit sau nu, daca scoti mufa va trece pe tr 2....
                              Am fost la masina, am scos mufa de la Gmv cu motorul pornit si nu a pornit ventilatorul. Am fost la un vecin cu un logan 1.6 benzina si la fel, nici la el nu a pornit. Se pare ca nu este valabila treaba cu mufa de la Gmv, am scos tot la el mufa de la sonda de apa si a pornit ventilatorul la fel ca la mine tot cred pe treapta 2 (adica acelasi sunet avea).

                              Originally posted by t0rquemada View Post
                              @prometheus: Ai înteles prost.
                              Ai motorul pornit, GMV merge pe I sau II, ajungi în parcare, oprești motorul iar GMV mai merge câteva zeci de secunde până la răcirea suficientă a motorului.

                              La TazMan suspectez un releu de treaptă II defect.
                              Am scos la mine mufa de la sonda si ticaie releul, se aude cum cupleaza, deci este functional.

                              Atunci singura problema ar fi de la termostat ori sonda de apa. Una din ele doua ori arata eronat ori nu functioneaza in parametri.

                              Comment


                              • #75
                                "Am scos la mine mufa de la sonda si ticaie releul, se aude cum cupleaza, deci este functional." Greșit! trebuia să cupleze releul și să pornească GMV-ul.

                                Dacă țăcăne/ticăie releul de treaptă II nu însemnă decât că injecția îl comandă corect, dar contactele lui pot fi "împușcate" (nu fac contact, arse, etc).

                                Încearcă cu alt releu.

                                Plusul de forță pentru I și II vine din aceeași siguranță, deci siguranța se exclude.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google