Rezistenta GMV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rezistenta GMV

    Probleme reziztenta GMV:mi s-a ars de 3 ori rezistenta GMV, cu AC pornit. La un moment dat cade AC, ventilatorul nu porneste si creste temperatura la apa, a 2-a oara cred ca s-a incins spira aia de mi-a topit cele doua corpuri de plastic, era sa iau foc, f. bun instinctorul la casa omului.
    Care este cauza?
    Se poate depista defectul pe computer?
    Ce service e mai bun?

  • #2
    iti zic eu exact ce are dar tre sa dai un butoi de bere. am patit exact asa si o saptamana m-am foit prin 'spe servisuri si reprezentante si nu-i dadeau de cap.

    scoti mufa la rezistenta , scoti mufa la ventilator , pui rezistenta noua sau sh dar buna (eu am dat 10 lei pe una sh) si apoi
    PUI MUFA CU 3 FIRE LA REZISTENTA SI PE CEA CU 2 FIRE LA GMV (VENTILATOR)


    a... si uitasem... sa-i dai un pumn in ochi lu' ala care ti le-a pus asa... eu asa am facut
    Last edited by skandal; 25 July 2010, 20:51.
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • #3
      asta in caz ca s-a umblat pe acolo, daca nimeni nu le-a inversat din greseala (si nu cred din moment ce o perioada mers) atunci probabil motorasul gmv-ului e in scurt si arde rezistenta!
      Pain brings out the truth in us all...
      ...how much truth can you stand?

      Comment


      • #4
        daca e in scurt gmv-ul nu porneste deloc. omului ii porneste pe treapta 1 cand cupleaza ac-ul sau cand e cald , dar cand ar trebui sa-i dea tensiune pt treapta 2 nu o da in ventilator ci in rezistenta ;)

        e o chestie interesanta. daca e rece afara, pornesti ac-ul (si ventilatorul) , dar neintrand dupa un timp si treapta 2 nu ai probleme. de umblat sigur s-a umblat ...

        asa-i melcule ?
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • #5
          Ce specificatii tehnice are rezistenta GMV si cat costa?

          Comment


          • #6
            are dreptate costi schimbate intre ele, garantat astai motivul

            Comment


            • #7
              unde e amplasata rezistenta asta ca am probleme cu ea.. si vreau sa o verific cu multimetru and so on, sa stiu daca o schimb sau nu.. originala e 140 ron. :-ss
              turbo makes torque and torque makes fun

              LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

              Comment


              • #8
                aia incercuita e rezistenta
                Attached Files
                [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                Comment


                • #9
                  mersi mult de raspuns.
                  la ce pagina e in manualul acela de 1500 pagini ? din curiozitate..
                  am gasit pe la sfarsit schema electrica.. dar poza asta nu am vazut-o:|
                  turbo makes torque and torque makes fun

                  LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

                  Comment


                  • #10
                    poza e de la mpi
                    [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                    Comment


                    • #11
                      salut, daca imi ia foc apa din vas, si da pe langa dop inseamna ca e de la rezistenta asta grup moto ventilator?
                      Logan laureat 1.2

                      Comment


                      • #12
                        posibil ... daca nu porneste electroventilatorul (gmv-ul adica) ori e e stricat el ca piesa , ori cablajul ori rezistenta. se verifica simplu cu un fir direct de la baterie.

                        am mai vazut cazuri cand "ia foc apa din vas, si da pe langa dop" doar din simplul motiv ca nu-i infiletat dopul. e normal ca in circuitul de racire sa se creeze o presiune. infileteaza dopul (dar sa fie original) la maxim , porneste masina si daca ai 6 liniute si nu porneste gmv-ul atunci acesta e problema.

                        garnitura de chiuloasa e a3a optiune daca si dopul si gmv-ul functioneaza normal.
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • #13
                          merci de explicatii, dar sa revin cu niste detalii ale problemei.. pe langa sperietura zdravana ce am tras-o cand am vazut ca iasa fum de sub capota... deci cand pornesc masina, butonul ventilatorului este oprit din interior, apoi il pornesc si ma uit la ventilatorul din fata masinii, este oprit, la fel pe orice treapta comutata din interior... apoi daca pornesc ACul pe orice treapta, 1 2 etc, porneste si ventilatorul si apa nu se mai incalzeste, deci acum trebuie sa merg doar cu ACul pornit ca sa nu se incalzeasca apa.. acestea fiind zise, din cate am citit pe forum pe aici am dedus ca rezistenta asta GMV este problema, ce ziceti? daca o schimb se va rezolva problema?

                          si care este aceasta rezistenta? trebuie schimbat tot cablul de la ventilator pana la mufa unde se conecteaza?
                          Last edited by logan5; 19 September 2011, 09:48. Reason: Automerged Doublepost
                          Logan laureat 1.2

                          Comment


                          • #14
                            deci omiti anumite aspecte. fii mai explicit.

                            daca pornesti masina , fara ac , ti se ridica apa la 6 linii ??? ce se intampla ? dupa cat timp cu motorul rece ? in mers ?
                            o/____\o
                            (i)
                            .........

                            Comment


                            • #15
                              mi sa intamplat deodata brusc sa se incalzeasca apa si sa dea pe din afara, in mers, in bord nu stiu nu am observat indicatorul, ceea ce zic este doar ca nu se invarte ventilatorul cand butonul din interior este actionat, nici la pornirea masinii, nici dupa 30 min de rulare. acest ventilator se porneste doar la pornirea AC, este normal asa? eu ma gandesc ca nu, ventilatorul trebuie sa mearga si cand nu este AC pornit. nu am mai experimantat sa las apa sa se incalzeasca, merg cu ACul pornit acum.. deci nu am mai pornit masina fara AC..
                              Logan laureat 1.2

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google