Pornire Grea 1.4,apoi Miros De Gaze In Habitaclu!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire Grea 1.4,apoi Miros De Gaze In Habitaclu!

    Ceva mai ciudat am patit ieri cand am vrut sa plec cu masina.
    Am dat cam mult la automat pana sa porneasca,parca ar fi fost infundata si dupa ce a "tusit" la viata a intrat miros de gaze de esapament destul de intepator in habitaclu,in conditiile in care usile erau inchise si aeroterma inchisa.
    Apoi daca apasam repejor acceleratia nu urca in ture,de fapt nu reactiona deloc,eu apasam,ea nimic.. Cam mare timpul de raspuns.
    Am plecat usurel de tot ca altfel mi se oprea.Dupa ce am parcurs cativa km + o forja sanatoasa si-a revenit.
    Ce naibi sa fie?
    sigpic
    !

  • #2
    treaba cu gazele am patit-o si eu..dar contextul este diferit...eu simt miros de gaze daca tin aeroterma pornita pe treapta 1...masina noua deh..
    Keep It Real! Keep It Simple!
    sigpic

    Comment


    • #3
      Finule,,pai de unde ai tu miros de gaze,,,poate ai vreo rabla in fata ta cand mergi cu masina si daca esti pe aer din afara de acolo vine.
      Ia dai tu pe recirculare aer si vezi daca iti mai baga miros de gaze in habitaclu!

      Comment


      • #4
        daca mergi incet si aeroterma este pe treapta unu simti un miros de gaze, sunt si eu patit dar a trecut acum
        Nu-i bai...

        Comment


        • #5
          vdmihai, pare a fi esapament infundat.....cati km ai? stilul de mers?
          daca mai face, incearca(daca ai posibilitatea, bineinteles) sa demontezi catalizatorul, imediat dupa galeria de evacuare, daca tin eu bine minte(sper sa nu ma insel) dupa catalizator ar trebui sa fie un racord flexibil si iti permite o anumita libertate de miscare...apoi pornesti si vezi ce se intampla...
          aaa...grija mare la poluarea fonica, daca stai la bloc
          sau, preventiv...se trateaza cu forja

          Comment


          • #6
            Stil de mers zic eu normal,schimbat pe la 2700-3000 nu cred ca e putin.Si cateodata din cauza varstei probabil mai ia si cate o forja.
            Recent am schimbat sonda lambda,sa aiba vreo legatura?
            Precizez ca nu e originala
            sigpic
            !

            Comment


            • #7
              Originally posted by MarianS47 View Post
              treaba cu gazele am patit-o si eu..dar contextul este diferit...eu simt miros de gaze daca tin aeroterma pornita pe treapta 1...masina noua deh..

              ai ac?vezi sa nu ai balarii in aeroterma.al meu in fiecare an dau cu spray "antibalarii"(bacterii care put).in fiecare an am probleme cu mirosuri din aeroterma.la mine dupa 6 luni deja mirosea in aeroterma.sunt sprayuri de curatare a intalatiei ac.miros de gaze arse nu au ce cauta in aeroterma decat daca sunt de la alta tigaie.doar daca nu aveti rateuri in admisie..pocneste ,face ca toti negrii la pornire.
              Welcome to the Club, We Have Jackets !

              Comment


              • #8
                sonda lambda amonte sau aval?
                inainte sau dupa catalizator?
                in principiu daca o sonda lambda nu lucreaza bine ar trebui sa aprinda si becul din bord
                a fost montata corect?

                Comment


                • #9
                  nu e obligatoriu sa se aprinda in bord daca e terminata sonda lambda.sunt multi la care le facea figuri dar nu le dadea eroare decat pe tester .in rest ..nimic la bord.
                  Welcome to the Club, We Have Jackets !

                  Comment


                  • #10
                    mda.....oricum, daca ar fi fost de la sonda inlocuita cred ca ar fi aparut tot atunci dupa ce s-a schimbat.....cam asa e logic
                    tind sa cred ca e totusi ceva esapament infundat

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by vdmihai View Post
                      .....Dupa ce am parcurs cativa km + o forja sanatoasa si-a revenit.
                      Ce naibi sa fie?
                      Mai curata senzoru de turatie si clapeta

                      Comment


                      • #12
                        e ciudat.la unii se intampla asta si au masini noi cu putini kilometrii.putin probabil sa fie infundata evacuarea.mai degraba probleme la sonda lambda sau alti senzori de pe motor.masini "tinere"sa zic asa,nu pot sa aibe evacuarea infundata.din cauza benzinei sau a gpl prost pot fi afectate injectoarele,bujiile,sonda lambda sau mpp.astea trebe verificate cand un benzinar merge ca o drujba.mai e si senzorul de turatie(asezat in fereastra carterului cutiei de viteze) care mai face face figuri dar ,ala se murdareste de la praful selenar de pe drumurile noastre.dar cel mai des e legat de mpp cum zice Octavian.mpp-ul e pe clapeta.
                        Last edited by margelatu; 26 July 2010, 20:53.
                        Welcome to the Club, We Have Jackets !

                        Comment


                        • #13
                          corect, margelatu...e vorba de masini noi, asta am uitat
                          eu ma gandeam mai mult la 'babutele' de peste 200.000 de km cu care sunt eu obisnuit

                          Comment


                          • #14
                            E din 2005 si Am 50 mii si ceva cu ea,sonda AMONTE a schimbat-o un inginer de la reprezentanta pe care il cunosc.Verificata pe tester dupa montare,sters erori...toate alea.A zis ca merge bine si la relantiu si in mers.Si drumul pana acasa a fost in regula.Cu vechea sonda imediat mi se aprindea becul in bord cand facea figuri.
                            sigpic
                            !

                            Comment


                            • #15
                              E catalizatorul de vina.Sonda LAMDa se schimba di8n cauza gazelor de pe evacuare. Putina forja, nu strica...si ai sa vezi cum isi revine la normal.
                              Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google