azi am obesrvat ceva ce mi s-a parut aiurea: m-am suit in masina si cand am virat dreapta sa ies dintre cele doua masini intre care eram parcat s-a auzit un scartait usor in partea dreapta fata. am crezut ca mi se pare, dar la prima intersecti unde am facut tot drapta iar s-a auzit.poate fi vorba de noroi sau sare care s-a strans pe la piesele din zona aia(n-am mai spalat masina de vreo luna jumate) sau e ceva mai grav? nu se aude tare, si se aude si in mers (la viteza mica, ca initial am crezut ca se aude frecarea cauciucului cu asfaltul, dar daca se aude si in mers nu poate fi asta). sper sa nu fie nimic rau si d-asta as vrea si niste pareri de la voi
probleme directie?! sau nu?
Collapse
X
-
Zgomotul se aude la barcare maxima sau numai cand brachezi mai putin?
In mers sau cand stationezi?
Comment
-
Atunci e lipsa de ungere la bieleta sau niste mizerie stransa pe acolo.
Comment
-
mergi si spala masina si roaga-l pe baiatul care da cu jetul sa insiste un pic pe la rotile fata...la mine s-a rezolvat scartaitul de la sine. dupa ce-am umflat ambele roti la fel si am spalat masina. acu nu stiu de la ce-a fost, ca am luat doua actiuni corective in loc de una si astfel nu am aflat cauza reala si nici remediul corectDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by csebalyn View Postmergi si spala masina si roaga-l pe baiatul care da cu jetul sa insiste un pic pe la rotile fata...la mine s-a rezolvat scartaitul de la sine.Logan Ambition 1.6 8V
Comment
-
seba danke. asa ma si gandeam sa fac pt ca pana ajung in CT nu am timp foarte mult sa stau prin service (daca e nevoie insa, pt siguranta mea o fac fara dubii). deci ma duc maine s-o spal si sper sa se rezolve
putin off-topic, ca ai zis ca ti-ai umflat si cauciucurile: de ce trebuie mai multa presiune pe spate decat pe fata? in cartea tehnica scrie ca trebuie la fel-2 atm, iar eu ma gandeam ca motorul fiind in fata-zona mai grea-sa bag acolo mai mult aer...If everything seems under control, you`re just not going fast enough...
Comment
-
cristi, nici eu nu m-am gandit la spalat initial. prima data am umflat rotile, apoi am zis ca daca tot sunt acolo (e si vulcanizare si spalatorie) m-am uitat la masina si-am constatat "sa-mi f*t una, ce jegoasa e...hai s-o spal, daca tot is aici...", si cum am avut muzica pornita n-am observat cand a disparut scartaitul, dupa umflarea rotilor sau dupa spalare
andrushk, io sincer le umflu pe toate la fel. nu stiu de ce tre' sa fie fata mai moale (probabil 2 bari e destul sa sustina greutatea max a puntii fata, dar fiind si motorul acolo, presupun ca un 2,2 ar incarca mai mult elementele puntii, pe cand spatele fiind mai usor, nu-i asa mare bai). sincer habar n-am de ce trebuie umflate rotile "invers" de cum consideram noi, doar banuiesc, incerc sa gasesc o explicatie cat de cat logica...probabil ca stiu aia de construiesc masini de ce...acu' eu le "cam" respect sfaturileDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
da...pai tinand cont ca s-a facut frumos afara oricum aveam de gand sa dau jegu jos de pe ea, dar mi-a luat-o ea inainte si a inceput sa "scartaie" la mine ca s-o spal sper sa rezolv asa. daca da, o sa-mi placa masina asta mai mult decat pana acumIf everything seems under control, you`re just not going fast enough...
Comment
-
Originally posted by andrushk_mib View Postda...pai tinand cont ca s-a facut frumos afara oricum aveam de gand sa dau jegu jos de pe ea, dar mi-a luat-o ea inainte si a inceput sa "scartaie" la mine ca s-o spal sper sa rezolv asa. daca da, o sa-mi placa masina asta mai mult decat pana acumLogan Ambition 1.6 8V
Comment
Comment